  • 21. Data: 2013-10-12 18:31:50
    Temat: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-12 14:21, /// Kaszpir /// pisze:

    > Prawda jest taka że gościu powinien ustawić termostat na 5 , pokazać jak
    > się ustawia , skasować 50-100zł (za dojazd + usługę) i powinni się
    > rozstać ...

    No dokladnie.

    > Co do "komputerowców" ...
    >
    > Sam zajmuje się informatyką od kilkudziesięciu lat. Od kilkunastu lat
    > zajmuję się obsługą wielkiej korporacji , gdzie są dane "strategiczne" i
    > mnóstwo sprzętu za olbrzymie pieniądze ...
    > Mi tak jak wielu moim znajomym płaci się za wiedzę i doświadczenie ...
    > Tym właśnie różni się amator od fachowca że potrafi szybko zdiagnozować
    > usterkę , problem i szybko go naprawić ...
    > A czas to pieniądz ...

    No ja wlasnie o tym. Napisalem, ze sprzedaje wiedze i sie nie narobi.
    Serwisant pozazdroscil informatykom po prostu.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2013-10-12 18:32:48
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > Najwiecej placi sie jednak za odpowiedzialnosc. Przy czym najpierw nalzezy
    > udowodnic umiejetnosc skutecnzego jej wziecia na barki. W wiekszosci
    > zawodow to dziala.

    W zyciu warszawy sie nie placi za odpowiedzialnosc. W Polsce generalnie sie
    nie chce placic za wiedze poza bycie zmuszonym do placenia lekarzom i
    prawnikom.
    I co masz na mysli piszac ze trzeba udowodnic umiejetnosc skutecznego jej
    wziecia?

  • 23. Data: 2013-10-12 18:34:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-12 15:01, Kris pisze:

    > Eurosceptyk;)

    Tez. :-)

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2013-10-12 19:11:35
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2013 10:14:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > I weź tu zaufaj polskim fachofcom.

    W tym wypadku metoda komunistyczna jest najlepsiejsza:
    "Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza" (Lenin)
    "Kontrola najwyższą formą zaufania" (Stalin lub Dzierżyński).

    --
    ZZ@private

  • 25. Data: 2013-10-12 19:40:56
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> napisał w wiadomości
    > Pamietaj sa informatycy i ynformatycy, trafiles pewnie na drugiego. :)

    Po czym poznać prawdziwego informatyka?
    Prawdziwy informatyk wiesza się wraz ze swoim programem.

    Marek

  • 26. Data: 2013-10-12 19:41:49
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    >Serwis kasy fiskalnej to tez stowa netto, a roboty przy tym hoho.

    Z kasami fiskalnymi akurat nie przeskoczysz.

  • 27. Data: 2013-10-12 22:04:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 12 października 2013 14:50:53 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Najlepsza i tak jest branza webmasterow i grafikow - powiedz klientowi
    > ze strona to 5-10 tys to pojdzie do studenta albo bedzie probowal sam

    Podałeś trochę mało szczegółów, coś jakby "ile kosztuje samochód" :>

    L.

  • 28. Data: 2013-10-12 22:04:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> napisał w
    wiadomości news:525979b5$0$14823$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > prawnikom.
    > I co masz na mysli piszac ze trzeba udowodnic umiejetnosc skutecznego jej

    No skoro wiesz, ze nie, to wiesz i co. Choc watpie. Tak czy inaczej nie
    Twoja perspektywa wiec sie nie przejmuj. Wcale.

  • 29. Data: 2013-10-12 22:07:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No ja wlasnie o tym. Napisalem, ze sprzedaje wiedze i sie nie narobi.
    > Serwisant pozazdroscil informatykom po prostu.

    Przesadzasz. Jak sprzedaze sie wiedze, albo _doswiadczenie_ to po prostu
    sie lepiej zarobi, ale zeby sie nie narobic, to jak nie znam takiej
    rzeczywistosci.

  • 30. Data: 2013-10-12 22:35:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-12 22:07, Ghost pisze:

    > Przesadzasz. Jak sprzedaze sie wiedze, albo _doswiadczenie_ to po
    > prostu sie lepiej zarobi, ale zeby sie nie narobic, to jak nie znam
    > takiej rzeczywistosci.

    Spojrz prostym, ze tak powiem okiem. Z perspektywy rowokopa praca
    informatyka jest odpoczynkiem.

    Pozdro.. TK