  • 91. Data: 2017-12-25 23:21:00
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: l...@g...com

    To prawda koszerna, my goje nie jesteśmy godni jej rozumieć.

  • 92. Data: 2017-12-26 10:25:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-25 o 20:12, Adam Sz. pisze:

    > Nie oświecę, bo prawdę trzeba wyłuskiwać, a do tego trzeba mieć rozum, więc
    > nie każdy sobie z tym poradzi. Za to mogę zdradzić gdzie nie ma nigdy
    > prawdy - w wyborczej.

    Ot, prawda objawiona.
    To ile to jest 44/29?

    --
    Pete

  • 93. Data: 2017-12-26 10:51:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 10:25:25 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Ot, prawda objawiona.
    > To ile to jest 44/29?

    Tytuł artykułu:

    "Rząd Morawieckiego wprowadza antysmogowe taryfy za prąd, które uderzą w
    najbiedniejszych. Ogrzewanie nawet o połowę droższe"

    Sugeruje, że stare taryfy znikną i zostanie jedna, nowa, droższa o 50%.
    Czy to nie jest ewidentne kłamstwo już w samym tytule? :-)
    Przecież nikt GW12 nie zamierza zlikwidować.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2017-12-26 22:51:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-26 o 10:51, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Czy to nie jest ewidentne kłamstwo już w samym tytule? :-)
    > Przecież nikt GW12 nie zamierza zlikwidować.

    Masz rację. Tytuł może tak sugerować.

    --
    Pete

  • 95. Data: 2017-12-26 22:57:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-23 o 20:42, Kris pisze:
> [...]
    że "rządowa" wyjdzie 50% drożej

    ne/stawki-oplat-dystrybucyjnych

    > I kurcze trudne zadanie jest- co podstawić aby wyszło jak wyborczej wyszło że nowa
    taryfa "rządowa" "ponad 50% drożej"
    > Założenia "expertów wyborczej" powtórzę- 7 godzin w taniej 7 godzin w drogiej
    > Dane do obliczeń: stawka dzienna równa stawce g11 stawka nocna "do 40% taniej"
    > Jak tu mogło wyjść "ponad 50% drożej"?

    Dzisiaj dopiero przeczytałem artykuł na wp, wyliczeń nie ma ale napisali
    że porównywali to do tanich taryf do grzania czyli G12 i G12w i to do
    nich wyszło im drożej, co jest dość ciekawe po dzienna taryfa w nich
    jest sporo droższa od G11, wynika że ten upust nocny był marny. Ale mnie
    to i tak rybka, grzeję gazem, ale zalety G12w doceniam bo na nią
    przeszedłem i rachunki mi spadły.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 96. Data: 2017-12-27 10:11:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-26 o 22:57, Janusz pisze:

> [...]
    > jest sporo droższa od G11, wynika że ten upust nocny był marny. Ale mnie
    > to i tak rybka, grzeję gazem, ale zalety G12w doceniam bo na nią

    G12w ma 10h taniej taryfy na dobę + 24h w dni wolne.
    A nowa ma mieć tylko 7h taniej bez dodatków weekendowych.

    Stąd taniej wychodzi G12W pry grzaniu więcej niż 7h/dobę.

    --
    Pete

  • 97. Data: 2017-12-27 19:36:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 10:11, Pete pisze:

    ne/stawki-oplat-dystrybucyjnych

    > G12w ma 10h taniej taryfy na dobę + 24h w dni wolne.
    > A nowa ma mieć tylko 7h taniej bez dodatków weekendowych.
    >
    > Stąd taniej wychodzi G12W pry grzaniu więcej niż 7h/dobę.

    Pewnie tak, tylko po co pier@#$ą głupoty morawiecki ze spółką?
    Znowu punkty nabijają u ciemnego luda jak im chcą dobrze zrobić?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 98. Data: 2017-12-27 21:39:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Interes może być w tym, żebyś nie szukał tańszych dostawców i nie zmieniał
    >sobie co jakiś czas, bo wtedy na tym tracą. Jak złapią jelenia na 3 lata
    >to mają z tym jednym już spokój, bo nie ucieknie.

    obsługa specjalnej umowy na trzy lata obawiam sie generuje taki sam koszt
    jak transfer ludzików

    >Do tego przy okazji podpisywania umowy spróbują wcisnąć różne inne bzdety,
    >typu ubezpieczenie, hydraulika czy innego tam spawacza, kartę członka
    >czegoś
    >tam do kupowania i cały stos innych gówien wymyślonych przez marketoidów.
    >Jak co któryś klient to łyknie to pewnie zarabiają na tym więcej niż
    >na sprzedawaniu energii :>

    ale ten spawacz, jest najczęściej za "free" w ramach pozostania z nimi

  • 99. Data: 2017-12-27 21:41:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Zenek, weź swoją fakturę sprzed roku i aktualną. I zobacz różnice. Co
    >najmniej wzrosła opłata przejściowa (czyli dopłata do górnictwa). Od nowego
    >roku ma wejść jakaś kolejna dopłata.

    za gotowość dostarczania prądu :-) nikt tak nie rucha swoich wyborców, czyli
    adasiów, jak pis :-)

  • 100. Data: 2017-12-27 21:44:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Masz rację. Tytuł może tak sugerować.

    Tylko tym którzy nie rozumieją nawet prostego polskiego słowa "nawet". Czyli
    adasiom. Naczy wyborcom pisu.