  • 1. Data: 2009-10-04 20:14:48
    Temat: Idzie zima
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Już straszą śniegiem - za 3 tygodnie ;-)
    http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=Krak%F3w

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-10-04 20:17:43
    Temat: Re: Idzie zima
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Już straszą śniegiem - za 3 tygodnie ;-)
    > http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=Krak%F3w

    Moze sie wstrzymaj jeszcze do czasu az z gazem skoncze.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-10-04 20:20:55
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Moze sie wstrzymaj jeszcze do czasu az z gazem skoncze.

    U mnie (2005/6) było tak:
    - październik/listopad grzali chłopaki farelkami (wykończenia)
    - listopad/grudzień kominkiem
    - grudzień/styczeń zamontowali gaz i piec gazowy
    - styczeń - przeprowadzka przy -26 C ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-10-04 20:31:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > - listopad/grudzień kominkiem
    > - grudzień/styczeń zamontowali gaz i piec gazowy
    > - styczeń - przeprowadzka przy -26 C ;-)

    Ja mam wszystkie instalacje zalane i gotowe do wlozenia wtyczki do gniazdka.
    Do tego dopiero przymierzam sie do ocieplenia poddasza na dniach. :-(

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-10-05 11:21:19
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:

    > Ja mam wszystkie instalacje zalane i gotowe do wlozenia wtyczki do gniazdka.
    > Do tego dopiero przymierzam sie do ocieplenia poddasza na dniach. :-(

    A ja mam zamiar na dniach mury wyciągać i jeszcze w tym roku zalać strop
    i zrobić dach - dachówka ceramiczna... Nie zalewaj koleś - do
    wątkotwórcy :-) - z takimi tam zapowiedziami :-))).

    Pozdr
    robercik-us

  • 6. Data: 2009-10-05 11:56:16
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > i jeszcze w tym roku zalać strop i zrobić dach - dachówka ceramiczna...

    No cóż, na paru okolicznych budowach
    widziałem jak kładli folie i dachówki
    przy mrozie i padającym śniegu ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2009-10-05 12:03:21
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    J_K_K pisze:

    > No cóż, na paru okolicznych budowach
    > widziałem jak kładli folie i dachówki
    > przy mrozie i padającym śniegu ;-)

    Folia i dachówki, to raczej nie problem inwestora, tylko majstrów..., bo
    to są prace suche i jak coś się może złego zdarzyć, to raczej
    zmarznięcie majstrów niż jakaś nieciekawa sprawa dla inwestora, gorzej
    np. ze stropem lanym z gruchy :-), bo jak mróz ściśnie, to nie bardzo
    można, chociaż przy użyciu jakichś tam substancji ulepszających... pono
    można :-).

    pozdr.
    robercik-us

  • 8. Data: 2009-10-05 12:38:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A ja mam zamiar na dniach mury wyciągać i jeszcze w tym roku zalać strop i
    > zrobić dach - dachówka ceramiczna... Nie zalewaj koleś - do wątkotwórcy
    > :-) - z takimi tam zapowiedziami :-))).
    To robisz podobnie jak ja dwa lata temu.
    Start pazdziernik
    Styczeń dach

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-10-05 12:40:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > lanym z gruchy :-), bo jak mróz ściśnie, to nie bardzo można, chociaż przy
    > użyciu jakichś tam substancji ulepszających... pono można :-).
    Można. W Norwegi też budują;)
    Na szczęście jak u mnie lali strop(grudzień) to temp. była powyżej 10st na
    plusie i nie musiałem testować dodatków do betonu

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-10-05 13:13:55
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kris pisze:

    > To robisz podobnie jak ja dwa lata temu.
    > Start pazdziernik
    > Styczeń dach

    Tylko, że ja 'stan zero' już mam :-).
    W tym tygodniu majster już pociągnie mi mury, a za jakieś dwa - trzy
    tygodnie mam zamiar zalać strop :-))). Potem się zobaczy..., czy pogoda
    pozwoli ciągnąć dalej... - to górski teren, poziom podłogi na parterze
    geodeta mi wyznaczył na wysokości 517.37 m.n.p.m. Tu pogoda lubi być
    trochę inna, niż w pozostałej części kraju :-))).

    pozdr
    robercik-us