  • 51. Data: 2009-04-01 19:08:33
    Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Nadmierna wiara to fanatyzm - a tacy krótko żyją...

    Rozumiem, że włosy suszysz w pokoju dla bezpieczeństwa, a w łazience
    wszystko jest na baterie (i to nie te od wody)?
    (jakby się ze zlwwu miało lać ciurkiem to co za różnica czy tam są gniazdka
    czy tuż obok, i tak rozleje sie po blacie, podłodze, wleje się
    gdziekolwiek... nadepniesz i trup.)

    --
    Mariusz

  • 52. Data: 2009-04-01 19:20:29
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Za głębokiego PRLu takie rzeczy załatwiał kosz podwieszony na drzwiczkach
    > i kawałek sznurka do podnoszenia klapy, ale tutaj dyskutujemy o kuchni
    > hi-tech i oczywiście o tak prymitywnych rozwiązaniach nie może być mowy.

    Adam Słodowy 30 lat temu zrobił szafkę kuchenną ze sprężyną, która owierała
    się po naciśnięciu przycisku i podnosiła klapę kosza.

  • 53. Data: 2009-04-01 19:21:16
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Mariusz pisze:

    > Jedna puszka to jeszcze nie tragedia, wszak do domu też jeden kabel idzie
    > ;-P
    > Ale chyba lepiej jednak zastanowić się co gdzie, jakiego wymaga
    > zabezpieczenia i pogrupować obwody, lub wydzielić niezależne.
    > W sumie Ty powinieneś powiedzieć gdzie co będzie a to "pan czesiek" powinien
    > wiedzieć jak to wszystko podłączyć coby było ok.

    Ino tylko u mnie po fakcie :)

  • 54. Data: 2009-04-01 20:38:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Ale to już było. Niejaki Zajdel, Janusz w któryms ze swych opowiadań
    > przedstawił świat, w którym wszystkie przedmioty codziennego użytku miały
    > swój termin używalności. Po przekroczeniu owego terminu ulegały
    > biodegradacji. Takiej delikatnie mówiąc dość szybkiej biodegradacji.
    > Przykładowo, ubierając się na oficjalne spotkanie w pracy należało raczej
    > zwrócić uwagę, czy spodnie, które się zakłada, aby nie zbliżają się do
    > końca terminu ważności :-)

    Czy w tym opowiadaniu samochód, któremu się kończył termin zostawiał
    rozpędzonych pasażerów na drodze?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 55. Data: 2009-04-01 20:41:13
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Jan Werbiński pisze:

    > Myślę, że zaoszczędzę bardzo duże pieniądze na pożarze, który się nie
    > wydarzy dzięki rezygnacji ze smażących się przedłużaczy.
    > Wznoszę za to toast!
    > ;-)

    I nie tylko to zaoszczędzisz, za pół roku będziesz kuł pod nowe
    gniazdka z ogromną satysfakcją :), a za kolejne pół zakleisz
    niepotrzebne..., ale przewód zostawisz bo nigdy nie wiadomo ;), skąd
    ja to znam? :)

  • 56. Data: 2009-04-01 21:11:18
    Od: "Krzysztof W." <k...@o...eu>

    annikka pisze:

    > To ja poczekam aż wymyślą samo wyrzucające, no i samo sortujące się
    > śmieci. I bez ping-ponga, koniecznie. ;-)
    >
    > A.

    Tu się Panie i Panowie nie śmiejcie. Firma Blum ma w ofercie mechanizmy
    do szuflad zwane Servo-Drive, które to są zasilane elektrycznie właśnie.
    Działają tak, że wystarczy je puknąć by się wysunęły, drugie puknięcie
    chowa. Ponieważ do śmietników typu sortownik wysuwany niczym szuflada
    (szczerze mówiąc bardzo polecam), można również zamocować wspomniane
    mechanizmy, to i śmietnik wyjedzie prawie sam. I bez żadnego "ping". :)

    http://www.blum.pl/popup/video/servodrive_tomparents
    /servodrive_tomparents_pl.php?up_site=pl&up_lang=pl&
    pmod=slm&pmod=slm

    Arte

  • 57. Data: 2009-04-01 22:25:30
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    > Czy w tym opowiadaniu samochód, któremu się kończył termin
    > zostawiał
    > rozpędzonych pasażerów na drodze?

    tak :-)
    Tytuł opowiadania "... et in pulverem reverteris"

    J.

  • 58. Data: 2009-04-01 22:26:29
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Krzysztof W. <k...@o...eu> wrote:

    > prawie sam. I bez żadnego "ping". :)

    Jak bez "ping" to się nie liczy. Musi coś robić "ping".

    J.

  • 59. Data: 2009-04-02 06:57:44
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości

    > I nie tylko to zaoszczędzisz, za pół roku będziesz kuł pod nowe

    Nie sądzę. W całym pomieszczeniu z otwartą kuchnią 30m2 będzie 40-45
    gniazdek 220V podzielonych na dwa obwody trójfazowe i trzy jednofazowe, pęk
    kabli UTP grubości przedramienia, wifi.
    I nawet będzie kilka puszek ukrytych w razie czego. ;-)
    Śmiesz twierdzić, że o czymś zapomniałem?

  • 60. Data: 2009-04-02 07:04:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:gqvchg$o9d$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Myślę, że zaoszczędzę bardzo duże pieniądze na pożarze, który się nie
    > wydarzy dzięki rezygnacji ze smażących się przedłużaczy
    Przedłuzacze niewygodne to fakt ale zeby od razu pozar powodowały to urban
    legend.
    A tak na marginesie 21 gniazdek w kuchni to przesada- no chyba ze kuchnia ma
    z 50mkw.
    A w praktyce tak jak detektyw napisał- i tak nie dopasujesz teraz- i albo
    zostanie i sie przyzwyczisz albo bedziesz przerabiał.
    Ja mam dwa podwójne nad blatem+ lodówka + kuchenka. Kolejne to piekarnik i
    mikrofala(podwójne schowane za zabudową).
    I wystarcza. Ewe mozesz dodać cos takiego
    http://www.allegro.pl/item567560668_teleblok_slupek_
    pradowy_do_montazu_w_blacie.html
    Link pierwszy z brzegu ale znajdziesz sporo tańsze bez problemu.

    Krzysiek