  • 61. Data: 2009-04-02 12:30:05
    Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:

    > Rozumiem, że włosy suszysz w pokoju dla bezpieczeństwa, a w łazience
    > wszystko jest na baterie (i to nie te od wody)?
    > (jakby się ze zlwwu miało lać ciurkiem to co za różnica czy tam są
    > gniazdka czy tuż obok, i tak rozleje sie po blacie, podłodze, wleje
    > się gdziekolwiek... nadepniesz i trup.)

    i będzie święty spokój, facet sai epewni boi spisku żydowskiego.

  • 62. Data: 2009-04-02 20:10:48
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w
    > wiadomości news:gr0jh4$cgf$4@inews.gazeta.pl...

    > Nie sądzę. W całym pomieszczeniu z otwartą kuchnią 30m2 będzie 40-45
    > gniazdek 220V podzielonych na dwa obwody trójfazowe i trzy jednofazowe,
    > pęk kabli UTP grubości przedramienia, wifi.
    > I nawet będzie kilka puszek ukrytych w razie czego. ;-)
    > Śmiesz twierdzić, że o czymś zapomniałem?

    Z doświadczenia wiem, że bywa trochę inaczej, w powyższym przypadku
    nie wiem ;) choć przypadek mojego kolegi z pracy to przynajmniej co
    pół roku rycie w ścianach, na same hasło nie pasuje mi jedno gniazdko
    towarzystwo przednio się bawi ;)

  • 63. Data: 2009-04-02 20:13:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > I nawet będzie kilka puszek ukrytych w razie czego. ;-)
    > Śmiesz twierdzić, że o czymś zapomniałem?

    o zdrowym rozsadku?

  • 64. Data: 2009-04-02 21:51:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > o zdrowym rozsadku?

    Obliczyłem, że połowa będzie stale zajęta. Z czego kuchnia to 11, RTV to 7.
    Kompy. Kilka lamp i już zostaje nam po jednym co dwa metry obwodu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 65. Data: 2009-04-02 22:14:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Obliczyłem, że połowa będzie stale zajęta. Z czego kuchnia to 11, RTV
    > to 7. Kompy. Kilka lamp i już zostaje nam po jednym co dwa metry
    > obwodu.

    ile chcesz mieć komputerów w tym pokoju? ile lamp będziesz tam miał?

  • 66. Data: 2009-04-02 22:38:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > ile chcesz mieć komputerów w tym pokoju? ile lamp będziesz tam miał?

    Dwa conajmniej.
    Lamp ze 4? Może więcej.

  • 67. Data: 2009-04-03 05:49:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <> Dwa conajmniej.
    > Lamp ze 4? Może więcej.
    +wolne gniazdko co dwa metry. Można i tak;)))
    Ale po co?

    Kris

  • 68. Data: 2009-04-03 06:57:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <> Dwa conajmniej.
    > +wolne gniazdko co dwa metry. Można i tak;)))
    > Ale po co?

    Takie pytanie zadawali sobie projektanci kilkadziesiąt lat temu. Też im się
    wydawało, że nie będą potrzebne. Teraz żyjemy w przedłużaczach.

    Po to, żeby w dowolnym miejscu domu podłączyć cokolwiek, na co będę miał
    ochotę.
    Nawiasem mówiąc gdzieś czytałem, że poprawnie zaprojektowana instalacja
    powinna mieć gniazdka co 2m.

    Aha, zapomniałem o ładowarkach! Mam ich chyba z osiem.

  • 69. Data: 2009-04-04 07:53:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > instalacja powinna mieć gniazdka co 2m.
    >
    > Aha, zapomniałem o ładowarkach! Mam ich chyba z osiem.

    i co każdą podłaczasz do innego gniazda w scianie? a to wszytsko w tym
    jednym salonie będziesz miał?

    mnie to śmierdzi typowo gekowską przesadą, ale to twoja chałpa i twoje
    pieniadze.

  • 70. Data: 2009-04-04 08:01:55
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:gr4c4k$e74$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Nawiasem mówiąc gdzieś czytałem, że poprawnie zaprojektowana instalacja
    > powinna mieć gniazdka co 2m.
    Chyba jakiś szalony instalator to napisał. Sam to wymyśliłeś(iklość
    gniazdek) czy doradził to Tobie wykonawca kasujący "za punkt"?
    Ty chcesz 20-30 gniazdek w kuchni- ja mam chyba niewiele wiecejw całym domu
    i nie odczuwam dyskomfortu

    Krzysiek