  • 1. Data: 2012-11-01 17:15:51
    Temat: Ile kosztuje notariusz itp??
    Od: "Baska" <B...@w...pl>

    Mam pytanko
    Jak się kupuje dom to ile się płaci notariuszowi ?? Jest to zależne od
    metrażu czy kwoty jaka sie zaplaci za dom ??

  • 2. Data: 2012-11-01 17:45:47
    Temat: Re: Ile kosztuje notariusz itp??
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Baska" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko
    > Jak się kupuje dom to ile się płaci notariuszowi ?? Jest to zależne od
    > metrażu czy kwoty jaka sie zaplaci za dom ??

    Idź albo zadzwoń do pierwszego lepszego.
    Jeżeli nie masz znajomego notariusza to raczej nie licz na to że cena będzie
    szczególnie różna od obowiązujących w mieście. To jest zmowa cenowa,
    niestety ale taka jest prawda.

    Marek

  • 3. Data: 2012-11-01 17:47:37
    Od: "Baska" <B...@w...pl>

    Licząc np że dom 500 tyś to ile się zapłaci za wszystko. Tak mniejwiecej

  • 4. Data: 2012-11-01 17:52:37
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Licząc np że dom 500 tyś to ile się zapłaci za wszystko. Tak mniejwiecej

    Nie kupowałem nigdy domu... Kupowałem i sprzedawałem dwa mieszkania (ale nie
    po 500tys) i kupowałem działki.
    Notariusze wyciągali łapska po 1000-2500zł

    Marek

  • 5. Data: 2012-11-01 21:07:00
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    1) Wpisz w Google "kalkulator opłat notarialnych"

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    > Jeżeli nie masz znajomego notariusza to raczej nie licz na to że cena
    > będzie szczególnie różna od obowiązujących w mieście. To jest zmowa
    > cenowa, niestety ale taka jest prawda.

    2) Za obniżenie taksy poniżej ustawowe maksimum notariuszowi grozi
    wyrzucenie z Izby.

  • 6. Data: 2012-11-01 21:26:52
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:k6ul7n$q7s$1@usenet.news.interia.pl...
    > 1) Wpisz w Google "kalkulator opłat notarialnych"
    >
    > Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    >
    > 2) Za obniżenie taksy poniżej ustawowe maksimum notariuszowi grozi
    > wyrzucenie z Izby.

    Chyba minimum miałeś na myśli.
    A ja przecież wyraźnie dałem do zrozumienia że w mieście jadą wszyscy na tym
    samym pułapie. Górnym :) Zmowa cenowa. Chyba że ma znajomego notariusza to
    zejdzie z ceną w stronę dolnego poziomu widełek.

    Marek

  • 7. Data: 2012-11-02 07:06:48
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-11-01 17:47, Baska pisze:
    > Licz?c np ?e dom 500 ty? to ile si? zap?aci za wszystko. Tak mniejwiecej

    Podatek o czynności cywilno-prawnych 10000 zł
    Taksa notarialna ok. 1400 zł
    Podatek od taksy notarialnej ok. 350 zł
    Opłata za wpis do KW 200 zł.
    Plus opłaty za wypisy aktu, w zależności od ilości stron - chyba 6 zł
    netto za stronę.

    Razem około 12000 zł.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2012-11-02 09:28:36
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-01, o godz. 21:26:52
    "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

    > Chyba minimum miałeś na myśli.

    Chyba nie.

    > A ja przecież wyraźnie dałem do zrozumienia że w mieście jadą wszyscy
    > na tym samym pułapie. Górnym :)

    A górny pułap to nie przypadkiem maksimum?

    --
    Jacek Midura

  • 9. Data: 2012-11-02 12:13:12
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    potwiedzam ! - ja zapłaciłem pół roku temu 12 500 pln...
    Wszystko płatne u notariusza.

  • 10. Data: 2012-11-02 13:52:59
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie.
    > --
    > Jacek Midura

    Jeżeli są ustalone widełki: minimum <= taksa <= maksimum , to mamy dwie
    sytuacje niedozwolone: obniżenie poniżej minimum, lub podwyższenie powyżej
    maksimum.

    Pozdrawiam
    Piotr