  • 1. Data: 2009-10-21 09:25:55
    Temat: Ile może kosztować taka usługa?
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Chodzi o zamontowanie stopni i podstopnic drewnianych na schody betonowe
    (30 stopni).
    Stopnie i podstopnice należy dociąć do odpowiedniego wymiaru.
    może ktoś z Was zlecał coś podobnego.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-10-21 09:29:06
    Temat: Re: Ile może kosztować taka usługa?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    ..::Adam::.. pisze:
> [...]
    > (30 stopni).
    > Stopnie i podstopnice należy dociąć do odpowiedniego wymiaru.
    kolega zaplacil za to 15 000zł
    ale w tym drewno

    michal

  • 3. Data: 2009-10-22 08:27:50
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Chodzi o zamontowanie stopni i podstopnic drewnianych na schody betonowe
    > (30 stopni).
    > Stopnie i podstopnice należy dociąć do odpowiedniego wymiaru.
    > może ktoś z Was zlecał coś podobnego.

    Witam!

    W ubiegłym roku w okolicach listopada akurat robiłem coś takiego. Schody
    zostałe obłożone drewnem z buku. Koszt wykonania takiej usługi to ok.
    300zł/stopień, a spocznik był liczony jak 3 stopnie. Cena 300zł/stopień
    zawierała w sobie koszt robocizny + materiał (w tym również poręczy,
    tralek), a więc schody zrobione na gotowo!

    Pozdrawiam! Marcin

    PS. Rejon: Tarnowskie Góry

  • 4. Data: 2009-10-22 08:35:16
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Marcin pisze:

> [...]
    > zawierała w sobie koszt robocizny + materiał (w tym również poręczy,
    > tralek), a więc schody zrobione na gotowo!

    a mi chodzi o sam montaż stopnic i podstopnic

  • 5. Data: 2009-10-22 10:05:21
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > a mi chodzi o sam montaż stopnic i podstopnic

    No cóż ... nie miałem podane ile w kwocie 300zł/stopień mieściło sie
    robociny, a ile materiału i ile za same stopnie z podstopnicami.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 6. Data: 2009-10-23 17:48:59
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Płaciłem 160 zł za stopień i 150 za montaż. Ale stopnie były gotowe. Było
    bez podstopnić.
    Ale zależy czy chcesz podstopnice i jak mają być zamontowane, jak
    wykończone, jakiej długości, jak wygląda półpiętro, ile lakierownia.

    Z własnego doświadczenie, nie oszczędzaj na montażu schodów. Może wyjsć
    średnio zarówno pod kątem wizualnym jak i jakościowym - skrzypienie,
    nierówne, źle wypoziomowane, nieróne odstępy.
    Niepokoi mnie, że ktoś ma sam je sobie odciąć? Czyli oprócz odcięcia musi je
    jeszce zarobić.
    Mam wrażenie że chcesz strasznie przyoszczędzić bo zadajesz trochę dziwne
    pytania i sam za to nie chcesz się wziąć.