  • 11. Data: 2009-02-27 00:50:03
    Temat: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:go70b9$f94$1@news.onet.pl...

    > 1000sztuk= 9-10zł a 200szt pewnie starczy

    > opak. 200szt= 3zł

    Tak na pierwszy rzut oka wydaje mi sie, ze kupujac opakowania 25kg w hurcie
    place wiecej.:-) Cena detaliczna jednego wkreta do GK to 3 grosze, pchelki
    jak pamietam 2 grosze.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-02-27 05:55:55
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Takie drzwi to ok. 80 zł i są dostępne od ręki.

    Ale to są jednorazówki... plastikowe które wytrzymują z rok czasu...
    największy niewypał
    Kto tanio robi ten 2 razy robi - w tym przypadku bardzo szybko można się o
    tym przekonać.
    Porządne drzwi przesówne kosztują już kilka stówek i są zrobione z drewna...

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 13. Data: 2009-02-27 06:45:03
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Piter S. pisze:
    > Witam,
    > chcę podzielić pokój na dwa mniejsze. Pokój ma ok. 4,2m x 4,5 m.
    > Dzielenie będzie tak, że powstaną dwa pokoje 2,1m x 4,5 m. W ściance
    > dzielącej mają być drzwi, czyli jeden pokój będzie przejściowy. Tak, że
    > dzieci będą miały dwa pokoje zamaist jednego.

    Ja tylko zwrócę uwage na twój pomysł. Pokój przechodni to przekleństwo.
    i dla jednego i dla drugiego. Jesli jest jeszcze różnica wieku większa
    niż 2 - 3 lata to będą tylko konflikty poza tym takie wąskie pokoje to
    klitki kompletnie nie ustawne pewnie w żaden sensowny sposób (przechodni
    pokój bedzi emiał dzwi na obu scianach i jeszcze okno - na 2,1m to nawet
    wygodne łóżko nie wejdzie i jak rozwiążesz problem okien? Chyba że sa
    dwa metrowe okna ale w to wątpię.
    Moim zdaniem to kiepski pomysł wegetowałem w takim stanie 12 lat i nie
    było z tego nic dobrego szczególnie od czasu kiedy siostra miał a12 lat.
    to zaczęły sie konflikty, wojny o prywatność, zamykanie drzwi na klucz,
    halsowanie (uwierz mi muzyka potrafi wywoływać teraz gigantyczne
    konflikty), problem budzenie jednego przez drugie - bo jeden chce spać
    dłużej a inny musi wyjść do szkoły.. i tym podobne. Przechodni to może
    być pokój dzienny, jadalnia, czy korytarz ale nie pokój który ma być
    prywatny. Jak chcesz to rozwiąż to tak by każde z nich miało osobne
    wejście do swoje części. Mieszkanie w takim podłużnym pomieszczeniu źle
    wpływa na komfort psychiczny.

  • 14. Data: 2009-02-27 08:24:04
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

> [...]
    > 2 - 3 lata to będą tylko konflikty poza tym takie wąskie pokoje to klitki
    > kompletnie nie ustawne pewnie w żaden sensowny sposób [...]

    Przypuszczam, że kolega Piter nie ma wyjscia i gdyby była możliwość
    zrobienia 2 niezależnych pomieszczeń, zapewne by o tym pomyślał.
    Generalnie dobrze gadasz, teoretyzować można, ale autor watku ma do
    rozwiazania realny problem.
    W sumie znacznie lepsze jest rozwiazanie z przechodnim pokojem niż pokój
    wspólny. Z zerowej prywatnosci przy pokoju wspólnym masz chociaż trochę
    prywatności przy takim rozwiazania. Oczywiscie można radzić kup nowe
    mieszkanie,
    lub dobuduj coś do domu jeżeli to wolnostojący itd.. ale myślę ze autorowi o
    takie
    porady nie chodzi....

    Pozdrawiam
    Darek

  • 15. Data: 2009-02-27 08:33:56
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > Znajdziesz kogoś kto wykona takie krótkie zlecenie za 300 zł? Szczerze
    > wątpię. Jeśli jednak - to daj mi na niego namiary :)) Siła robocza jest
    > teraz dużo tańsza niż pół roku temu czy rok temu ale dotyczy to tylko
    > niewykwalifikowanych pracowników - przynieś, podaj, wypakuj towar, rozkuj
    > tu w tym miejscu gdzie narysowane, posprzątaj, itd. Fachowcy nadal biorą
    > dużo. Do tego trzeba doliczyć jakiś zysk, dać gwarancję, itd. Wiem,
    > utopia,
    > nie? :)

    Ale sam przyznasz, ze cena robocizny jaką podałeś za takie zlecenie nie jest
    niska....
    No 200zł to może troszeczkę zaniżone, ale ponad 1k IMHO stanowczo zawyżone,
    np. 100zł za wstawienie drzwi - sam wstawiałem i wiem ile z tym roboty.
    Jestem
    amatorem i mnie zajelo to niespełna 1h z podocinianiem rozporek,
    wypoziomowaniem
    i opiankowaniem. Fachowcowi zajmie to pewnei z 30min.
    Moim zdaniem 500zł to rozsadna cena za całość,

    Pzdr
    Darek

  • 16. Data: 2009-02-27 09:14:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Tak na pierwszy rzut oka wydaje mi sie, ze kupujac opakowania 25kg w
    > hurcie place wiecej.:-) Cena detaliczna jednego wkreta do GK to 3 grosze,
    > pchelki jak pamietam 2 grosze.

    http://irma.pl/10478/wkrety_pchelki_39x11-_op200szt_
    esm.htm

    Kris

  • 17. Data: 2009-02-27 09:29:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Szczerze mówiąc nigdzie takich nie widziałem. Najtańsze jakie widziałem
    > kosztowały 199 zł ale to była promocja.

    http://www.allegro.pl/item566492496_drzwi_classen_co
    lonia_3_okazja_nowe.html
    Pełno podobnych w kazdej Castorami, Obi itp

> [...]
    > tu w tym miejscu gdzie narysowane, posprzątaj, itd. Fachowcy nadal biorą
    > dużo. Do tego trzeba doliczyć jakiś zysk, dać gwarancję, itd. Wiem,

    Jeśli do tej prostej pracy zatrudnie "Firmę" to faktycznie cena ok 1000zł
    jest ok. Ale ja jak chcę sie napić piwa to nie kupuje całego browaru. Do
    takiej nieskoplikowanej roboty zatrudnia sie Pana Jóżka który pracował w
    "Firmie" ale akurat ma troche wolnego bo "Firma" ma przestoje. I Pan Józek w
    dwa popołudnia za 300zł cos takiego spoko zrobi. W "Firmie: aby zarobic
    300zł musiałby pracować prawie tydzień.
    A odnośnie spadku cen robocizny to podam Tobie świerzy przykład- tynkowanie,
    tynki cem-wap. Jak ja szukałem wykonawców na wiosne 2008roku to ceny za mkw
    były od 18zł do 30zł a i terminów wolnych wykonawcy nie mieli. Wczoraj
    zaczeli robic tynki u mojego przyszłego sasiada. Wierzyc mi sie nie chciało
    ale robia za 9zł/mkw. I mówi że kilka razy w tygodniu miał rózne wizyttówki
    na drzwiach budynku a ceny 18zł/mkw to juz historia.
    Ktoś pewnie napisze że za 9zł to mu spierdziela robotę. Moze i tak, ale gosc
    jest strasznie upierdliwy i jak bedzie cos nie tak to zobaczą walizkę
    paragonów wrecznych w bardzo niemiły sposób.
    Odnośnie tzw. "wykończeniówki"- mó teściu i mój szwagier którzy od
    kilkunastu lat w tym "robia" od 2 miesiecy nie maja zleceń a do tej pory
    sami mogli wybierac oinwestorów i kaprysic. Cos wiec z tym przereklamowanym
    kryzysem jest na rzeczy.

    Kris

  • 18. Data: 2009-02-27 10:06:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://irma.pl/10478/wkrety_pchelki_39x11-_op200szt_
    esm.htm

    OK
    Cena jest netto, wiec wyjdzie nieco wiecej, ale to nic. Pozostale wkrety do
    GK sa pakowane po 200szt i jak by nie liczyl nie wyjdzie 10zl za 1000szt,
    ale to tez nic, bo do jednej scianki warto jeszcze przeczytac warunki
    dostawy, bedziemy mieli pelen obraz. :-)

    http://irma.pl/go/ac/201/id/14

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-02-27 11:59:20
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:go7v9e$bc9$1@news.onet.pl...
> [...]
    > tym przekonać.
    > Porządne drzwi przesówne kosztują już kilka stówek i są zrobione z

    Nie wiem o jakich drzwiach piszesz. Nasze drzwi /skrzydło/ zakupione w IKEA
    kosztowało 100zł, prowadnice, podwieszane w Castoramie ok 90zł. Drzwi są
    wygodne i nie zajmują miejsca. Chowają się w ścianie.

  • 20. Data: 2009-02-27 12:31:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > 1000szt, ale to tez nic, bo do jednej scianki warto jeszcze przeczytac
    > warunki dostawy, bedziemy mieli pelen obraz. :-)

    Ok nawet jak zanizyłem cenę o 3zł to się nic nie stało bo do tej jednej
    ścianki to 200sztuk pewnie bedzie za dużo. A200sztuk to ponizej 10zł
    http://tnij.org/wkretygk

    Kris