  • 1. Data: 2010-03-04 07:32:39
    Temat: Ile płacicie za energie elektryczną?
    Od: MM <m...@o...pl>

    Mi właśnie przyszedł rachunek od 01.01.2010 do 15.02.2010. 26kWh - 32zl

    Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

  • 2. Data: 2010-03-04 07:40:30
    Temat: Re: Ile płacicie za energie elektryczną?
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Masz zepsuty licznik, musisz to zgłosić ;p

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-04 07:40:47
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mi właśnie przyszedł rachunek od 01.01.2010 do 15.02.2010. 26kWh - 32zl
    >
    > Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    > To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

    IMO możliwe ;-)
    U mnie warunki brzegowe podobne i za 2 miesiące mam ok 220zł.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-03-04 07:48:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    > To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

    Był podobny wątek troche nizej.
    Dla 3 osobowej rodziny wychodzi średnio 250kWh czyi ok 120zł miesięcznie

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-04 07:51:23
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Zanim się zaczniesz podniecać to sprawdź poprzedni rachunek, bo może być, że
    poprzednio odczytano za dużo a teraz jest o tyle mniej. Tak się zdarza i to
    wcale nie rzadko.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-03-04 08:20:18
    Od: MM <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-04 08:32, MM pisze:
    > Mi właśnie przyszedł rachunek od 01.01.2010 do 15.02.2010. 26kWh - 32zl
    >
    > Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    > To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

    OK, sorry, goscie zle odczytali licznik. Tak naprawde jest 450kWh a na
    rachunku mam 70kWh. Wiec u mnie srednio miesiecznie jest 130kWh a nie
    10kWh :(

  • 7. Data: 2010-03-04 08:33:47
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    MM pisze:

    > OK, sorry, goscie zle odczytali licznik. Tak naprawde jest 450kWh a na
    > rachunku mam 70kWh. Wiec u mnie srednio miesiecznie jest 130kWh a nie
    > 10kWh :(

    no chyba nie jestes tak naiwny zeby placić 32zł za prąd ;)
    32zł to ja za TV place

    michal

  • 8. Data: 2010-03-04 08:40:11
    Temat: Re: Ile pĹ?acicie za energie elektrycznÄ??
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    A u mnie podwyżka
    En z 0,2359 na 0,2494
    Prze z 4,86 na 5,030
    Jak z 0,0098 na 0,0077 !!!
    ODZ z 0,1648 na 0,1822
    ODS z 2,80 na 2,93
    Abo z 0,71 na 0,78

    Dotychczasowe rachunki miesięcznie 187zł po tej podwyżce 197zł

  • 9. Data: 2010-03-04 08:45:59
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    MM pisze:
    > Mi właśnie przyszedł rachunek od 01.01.2010 do 15.02.2010. 26kWh - 32zl
    >
    > Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    > To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

    sprawa jak widzę już się wyjaśniła, ale na logikę - jak często włączasz
    zmywarkę? raz dziennie? jeden cykl zmywania to minimum 1kWh resztę
    można sobie samemu dopowiedzieć.

  • 10. Data: 2010-03-04 08:53:06
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    kris pisze:
    > Dla 3 osobowej rodziny wychodzi średnio 250kWh czyi ok 120zł miesięcznie

    u mnie trzy osobowa rodzina, wychodzi 135 zł. co dwa miesiące.