  • 31. Data: 2010-03-04 18:33:20
    Temat: Re: Ile płacicie za energie elektryczną?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hmonln$gpc$1@news.interia.pl...

    > EU jest innego zdania. :-)

    Tzn.?

  • 32. Data: 2010-03-04 19:39:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hmo37f$t2m$1@news.onet.pl...

    > Ale zwykle mniej niz pradem.
    > Ktos tu pisal o grzaniu podjazdu z kostki. :-))

    Fakt.
    U mnie ciepla woda do zmywarki sie na pewno opłaca bo grzeje chyba
    najtańszym medium
    Gdybym grzał gazem lub prądem ,to o grzaniu podjazdu bym nawet nie pomyślał
    Tej zimy spale 16m3 drewna.Kupowałem po 50zł za m3 latem.Czyli wydałem 800zł
    wiec moge sobie pozwolic na grzanie podjazdu(jeśli zrealizuje ten pomysł)

    Kris

  • 33. Data: 2010-03-04 21:26:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Plazmy zra, ja mam LCD, ale przymierzam sie do plazmy jakies 52 cale,
    > czekam na 3D. Ale 65 cali luzem lecaca to przeginka.

    Wiem, ze to nie pl.rec.telewizja ale napisze :)
    Na poczatku bylo Sony 46" lcd i nie moglem tego zdzierzyc... pozniej do
    salonu kupilem okazyjnie plazme 50" Panasonica i bylem bardzo zadowolony. Po
    tym trafila sie jeszcze jedna okazja i kupilem korzystnie 65 Samsunga -
    tesknilem za 70" projektorem. Obraz na Samsungu nie jest tak naturalny jak
    na Panasonicu ale mimo wszystko lepszy niz na lcd.

    --
    Picasso

  • 34. Data: 2010-03-04 23:05:06
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Tzn.?

    Platal sie po Brukseli pomysl zakazu produkowania telewizorow kineskopowych,
    bo podobno duzo pradu zra. :-)

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2010-03-05 07:33:31
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Platal sie po Brukseli pomysl zakazu produkowania telewizorow
    > kineskopowych, bo podobno duzo pradu zra. :-)

    Tu chodzi o to że energooszczędności kineskopu już nie poprawisz. Bruksela
    zakazując miała na myśłi że producenci nie będa mieli wyjścia jak tylko
    produkować coraz to mniej żrące matryce. Coś w tym jest jak widzisz,
    pojawiły się już pierwsze telewizory z podświetlaniem LED. Oczywiście z
    plazmą się nie uda.
    Będzie coraz lepiej

  • 36. Data: 2010-03-05 07:45:45
    Temat: Re: Ile p?acicie za energie elektryczn??
    Od: MM <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-05 00:05, Maniek4 pisze:
    > U?ytkownik "Ghost"<g...@e...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Platal sie po Brukseli pomysl zakazu produkowania telewizorow kineskopowych,
    > bo podobno duzo pradu zra. :-)

    Najwięcej prądu żrą ludzie. Tak ok. 100%. Gdyby pozbyć się ludzi w EU
    zużycie prądu spadło by do 0.

  • 37. Data: 2010-03-05 07:58:16
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Najwięcej prądu żrą ludzie. Tak ok. 100%. Gdyby pozbyć się ludzi w EU
    > zużycie prądu spadło by do 0.

    Prościej pozbyć się UE. Zresztą sama się rozleci niedługo...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 38. Data: 2010-03-05 09:01:08
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > produkować coraz to mniej żrące matryce. Coś w tym jest jak widzisz,
    > pojawiły się już pierwsze telewizory z podświetlaniem LED. Oczywiście z

    Ja jakos w ogole jestem sceptyczny. To co powinno byc ewolucja EU
    sankcjonuje przepisami. Do zbierania slimakow lada chwila trzeba bedzie miec
    karte wedkarska a pole z marchewka nazywane bedzie sadem. Istna paranoja i
    pomyslec, ze to wszystko da sie wytlumaczyc. :-) Ja juz nie wiem gdzie w tym
    wszystkim sa szpitale dla psychicznie chorych.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2010-03-05 10:32:09
    Temat: Re: Ile pĹ&#65533;acicie za energie elektrycznÄ&#65533;?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > To się pilnuj żeby obejścia licznika nie znaleźli. 3 dychy lodówka potrafi
    > skonsumować na miesiąc. Drugie 3 dychy komputer i żarówki energooszczędne. Gdzie
    > pranie, telewizor i gotowanie? Chyba ze po ciemku siedzisz w brudnym chodzisz i
    > gotujesz co dwa dni wodę na kisiel.

    Lubie kisiel.
    Lodówka zjada ~1kWh dziennie czyli ~12zł. (zmierzone) Tyle samo wychodzi
    na pralkę (1 pranie dziennie) i połowę tego na zmywarkę (średnio). TV i
    komp się nie liczy (1-2h dziennie). Światło tylko energooszczędne (na
    noc gaszę, w dzień nie używam). Na gotowanie nie potrzeba dużo
    energii-płyty ceramiczne zużywają jej dużo mniej niż palniki gazowe.
    Będę się pilnował :-)

  • 40. Data: 2010-03-05 12:37:55
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    P_ablo pisze:

> [...]
    > tesknilem za 70" projektorem. Obraz na Samsungu nie jest tak naturalny jak
    > na Panasonicu ale mimo wszystko lepszy niz na lcd.

    Jak bedzie następna okazja kup jeszcze ze 2... ;)