  • 11. Data: 2010-02-15 11:07:54
    Temat: Re: Ile prądu zużywacie?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > No to mam zagwozdkę bo u mnie w podobnych warunkach płacę 180 miesięcznie

    a masz II taryfę i weekendówkę? u mnie pranie i prasowanie na tygodniu też
    na II taryfie w dzień lub w nocy, da się zaoszczędzić jeśli nie zostwiasz
    wszędzie świateł zapalonych i zbędnych sprzętów w gniazdkach

    --=olo=--

  • 12. Data: 2010-02-15 11:25:59
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 15 Lut, 09:53, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
    a co do
    > śmieci odkąd segregujemy, to kosz wynoszony raz na tydzień, a kiedyś co 2
    > dzień, szkło w 2 m-ce worek 110 L i taki sam plastiku zgniecionego

    Ze smieciami to u mnie nie ma szans, latem w miare odpadki organiczne
    na kompost ale zima to totalna masakra.
    Segreegacja umiera.
    Smieciarze przyjedzaja raz na mc. Wiecie co sie dzieje przewaznie w
    swieta. Zarcie pakowane w przerozne odpady foliowe, wykonczeniowka
    jeszcze nieskonczona. Sporo do roboty zostalo.
    Smieci nie pale bo nie mam gdzie. Pojemnik mam 660 L przed domem.

  • 13. Data: 2010-02-15 11:59:10
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Kris pisze:
    > OP gazie juz bylo sporo.
    > A napiszcie ile zuzywacie prądu w swoich domach?
    > U mnie od pażdziernika do stycznia wlącznie wyszło ok 250Kwh miesięcznie,
    > To ok 100zł w lokalnych cen
    > A jak jest u Was?

    180 KWh na dwa miesiące.
    Wychodzi ok. 140 zł. co drugi miesiąc.
    Trzy osobowa rodzina.

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-02-15 12:00:51
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > a masz II taryfę i weekendówkę? u mnie pranie i prasowanie na tygodniu też
    > na II taryfie w dzień lub w nocy, da się zaoszczędzić jeśli nie zostwiasz
    > wszędzie świateł zapalonych i zbędnych sprzętów w gniazdkach

    No niestety ale u mnie II taryfa nie wchodzi w rachubę bo te 2h w południe
    to albo juz w domu nie ma nikogo albo jeszcze nikt nie wrócił a w nocy prać
    i prasować jest nie do pomyślenia. Pozostaje sobota lub niedziela a to za
    mało.

    Marek

  • 15. Data: 2010-02-15 12:17:02
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > to albo juz w domu nie ma nikogo albo jeszcze nikt nie wrócił a w nocy
    > prać i prasować jest nie do pomyślenia. Pozostaje sobota lub niedziela a

    u mnie też zazwyczaj nie ma w dzień nikogo, ale jak jest to się korzysta,
    pranie w nocy to nie problem, bo chodzę spać o północy i rozwieszę i na rano
    suche, a pralnię mam w piwnicy:-) prasowania znowu nie ma tak dużo, no i w
    lecie na II taryfie c.w.u. grzeję, no i jeszcze jakaś kombajnik stolarski i
    majsterkowanie w sobotę, tylko w weekend wszyscy w domu i to się mi opłaci
    ta II taryfa jak widać:-) przelicz sobie kWh dla różnych taryf i zobacz czy
    nie warto zmienić:
    http://www.lubzel.com.pl/klient/index.php?option=com
    _content&task=view&id=1875&Itemid=83

    --=olo=--