  • 11. Data: 2009-07-17 18:07:51
    Temat: Re: Ile trwaja formalnosci przy zakupie dzialki?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h3qe3a$uho$1@newsread.aster.pl...
    > To tylko podpowiem, że w 95% przypadków ewidencję gruntów prowadzi
    > starostwo powiatowe i bardzo, bardzo rzadko jest to oddelegowane do gminy,
    > więc najpierw to sprawdź byś nie jeździł dwa razy.

    Dzieki za pomoc.

  • 12. Data: 2009-07-17 18:51:47
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

    > "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Dzieki za pomoc.

    No i jeszcze kluczowa sprawa o której zapomniałem. Ty nie dostaniesz tego
    wypisu z rejestru gruntów, bo może go dostać tylko właściciel lub osoba
    upoważniona przez niego. Pozostałe dokumenty jak odpis z księgi wieczystej
    (jeśli jest elektroczniczna) czy wypis z planu zagospodarowania
    przestrzennego dostanie każdy.

  • 13. Data: 2009-07-17 19:26:10
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

> [...]
    > upoważniona przez niego. Pozostałe dokumenty jak odpis z księgi wieczystej
    > (jeśli jest elektroczniczna) czy wypis z planu zagospodarowania

    To nawet lepiej bo moze sprzedajacy juz takie odpisy ma (ile czasu taki
    odpis jest wazny?).
    Chociaz tak po namysle - jesli ten dokument jest istotny to w jaki sposob
    chroni mnie prawo przed falszywym wypisem? Chyba lepiej zeby to placacy dbal
    o dokumenty a nie sprzedajacy?
    Dzieki,

  • 14. Data: 2009-07-17 19:50:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:
    > Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

    > Na wypis z planu zagospodarowania mozesz czekać nawet tydzień,

    zwykle 2 do 3 tygodni

    > podobnie jak na wypis z rejestru gruntów.

    w Krakowie od ręki

  • 15. Data: 2009-07-17 20:03:37
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisal w wiadomosci

    > Zastanawiam sie nad kupnem dzialki budowlanej, jednak zalezy mi aby
    > zalatwic formalnosci jak najszybciej.
    > Wyobrazam to sobie, dosc naiwnie, w taki sposob:
    > - ogladanie dzialek, wybranie pasujacej - 1 dzien
    /ciach/

    u mnie trwalo to 8 miesiecy, kupowalem po wydaniu warunkow zabudowy dla
    dzialki. Czekanie na PnB to kolejne 9 mies.

    --
    pozdr Z.

  • 16. Data: 2009-07-17 20:04:00
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > zwykle 2 do 3 tygodni

    To ile stron ma taki wypis? ;-)

  • 17. Data: 2009-07-17 20:15:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gonzo wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > To ile stron ma taki wypis? ;-)

    ok 4 stron

  • 18. Data: 2009-07-20 06:48:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:h3qh8j$16m$1@newsread.aster.pl...

> [...]
    > upoważniona przez niego. Pozostałe dokumenty jak odpis z księgi wieczystej
    > (jeśli jest elektroczniczna) czy wypis z planu zagospodarowania

    A to ciekawostka - ja dostalem jedno i drugie - no chyba, ze w ciagu
    ostatnich kilku lat sie to zmienilo.