  • 1. Data: 2009-05-02 06:11:58
    Temat: Ile ważą szafy?
    Od: "kichu" <k...@t...pl>

    Witam.
    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow orientuje sie ile beda wazyc szafa z płyty
    MDF. Wys.2,30m szer 3,70m głęb. 70cm. Drzwi 4 szt, dwie sztuki luster mniej
    wiecej polowy wysokosci drzwi. Szafa z drzwiami przesuwnymi, tylko dwie
    scianki boczne i fronty, bez gornej, dolnej i tylnej sciany. Do tego półki i
    kilka szuflad.
    Jeden z przedstawicieli producenta podal mi przyblizona mase okolo 340kg,
    drugi z nich 80 kg.
    Wydaje mi sie to troche duza rozbieznoscia, ciezko sie rozmawia z handlowami
    w tamtej firmie, niestety nie ma zbyt duzej konkurencji.
    Dziekuje i pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-05-02 08:10:46
    Temat: Re: Ile ważą szafy?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "kichu" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktos z Szanownych Grupowiczow orientuje sie ile beda wazyc szafa z
    > płyty MDF. Wys.2,30m szer 3,70m głęb. 70cm. Drzwi 4 szt, dwie sztuki
    > luster mniej

    Szafa z IKEI, korpus i półki z płyty wiórowej (mdf?), drzwi i szuflady
    sosna,
    szer 2,5
    wys 2,36
    głęb 0,6
    wraz z półkami szufladami i drzwiami 294 kg

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-02 08:12:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > płyty MDF. Wys.2,30m szer 3,70m głęb. 70cm. Drzwi 4 szt, dwie sztuki
    > luster mniej wiecej polowy wysokosci drzwi. Szafa z drzwiami przesuwnymi,

    Na lustra dodaj jeszcze 10-20 kg.

  • 4. Data: 2009-05-04 17:50:07
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    wiadomości news:gtgvnn$fr5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > wys 2,36
    > głęb 0,6
    > wraz z półkami szufladami i drzwiami 294 kg

    dodaj tylko że są to 3 szafy a nie jedna więc można odjąć wage boków (są
    dublowane w dwóch miejscach)