  • 1. Data: 2009-05-12 16:46:25
    Temat: Ile wydam na takie prace?
    Od: "Nika" <n...@o...pl>

    Witam! Przymierzam się do zakupu mieszkania w bloku. Mieszkanie jest w
    stanie deweloperskim tzn. wstawione okna i drzwi wejściowe, na posadzce
    wylany beton, po ścianach biegną instalacje. Mam pytanie - ile wydam na
    doprowadzenie tego do stanu, w którym można zamieszkać tzn. zrobienie ścian,
    podłogi, wstawienie drzwi pokojowych, uruchomienie kibelka i kuchni do
    gotowania? Oczywiście pytam orientacyjnie, bo kompletnie się w tym nie
    orientuję - będzie to 10 000zł czy raczej 100 000zł ? Metraż to 35m2. Z góry
    dziękuję za podpowiedzi. Aha! tak w ogóle to chodzi o woj. mazowieckie - bo
    to pewnie też istotne :)

  • 2. Data: 2009-05-12 17:14:12
    Temat: Re: Ile wydam na takie prace?
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    wszystko zalezy od standardu
    przy max oszczednosciach
    pewnie około ~15 k
    tak na moj gust

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4067 (20090512) __________

  • 3. Data: 2009-05-12 17:42:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 May 2009 18:46:25 +0200, Nika napisał(a):

    > orientuję - będzie to 10 000zł czy raczej 100 000zł ? Metraż to 35m2. Z góry
    > dziękuję za podpowiedzi. Aha! tak w ogóle to chodzi o woj. mazowieckie - bo
    > to pewnie też istotne :)

    Odezwij sie na k...@w...net i wymyślimy coś, tak żeby obie strony
    byly zadowolone :)

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-05-13 06:08:27
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 12 Maj, 18:46, "Nika" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dziękuję za podpowiedzi. Aha! tak w ogóle to chodzi o woj. mazowieckie - bo

    Policz sobie
    Tynki to ok 30zł/m2 z materiałem (jeżeli jeszcze gładzie to z kolejne
    25zł/m2)
    podłogi trzeba liczyć średnio 100zł/m2 (chyba ze wszędzie najtańsze
    panele ale z ułożeniem i podkładem to i tak może wyjśc niemal 50 z/m2
    a jakość i wygląd tragiczne).
    kuchnia i łazienka to jeden wielki znak pytajnik.
    Niektórzy kupuja same meble do kuchni za 60 000.
    Realnie, meble z 5 000 + sprzęty
    Łazienka ok 100zł/m2 z robocizną (to najtańsza opcja)+ sprzęty(wc,
    wanna umywalka, baterie).
    I nie patrz na najtańsze ceny bo jak przyjdzie co do czego to nie
    kupisz najtańszego do własnego mieszkania.
    Drzwi wewnętrzne tanio i sensownie to min 500-700 zł, sensownie i
    drożej 1500zł.
    Do tego żyrandole właczniki, gniazdka, karnisze albo rolety, mebelek
    tu, mebelek tam i wyjdzie jak nic ze 35000zl.

    Pzdr
    QbaB

  • 5. Data: 2009-05-13 14:24:45
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    prace budowlane ok. 1000 zł/m2 - tzw. srednio wyższa półka (np. parkiet
    JATOBA, plytki za ok 80-100zl.m2, zabudowy GK na sufitach, itp) bez mebli i
    agd
    poss

  • 6. Data: 2009-05-13 14:27:02
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    ps. przy założeniu że tynki i gładzie jednak masz, bo z opisu to nie wynika
    poss