  • 21. Data: 2012-06-07 16:14:28
    Temat: Re: Ile za polozenie Woodentica na Slasku?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > Podłogówka to przecież bardzo stabilne warunki- non stop jednakowa
    > temperatura poniżej 30stC.
    > Na tarasie to rozumiem że płytki pracują- rano np 5stC a w południe
    > nagrzane słońcem 50stC.
    >
    > Kris nie kazdy ma wylewke betonową dylatowana...
    > Ja mam wylewkę anhydrytową, mocniejszą niz beton i wykonawca dal mi
    > gwarancje ze nie popeka przy powierzchni mojej 180m2 (z podlogowka)
    > bo oni gwarancje przy podlogowce daja do 300m2 bez dylatowania. A
    > myslisz ze przy takiej powierzchni to nie bedzie pracowac wylewka?

    a dał ci też gwarancję na system?

  • 22. Data: 2012-06-07 16:29:58
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 6 czerwca 2012 20:12:33 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:

    > To znaczy to iz przy scianach masz tasme z gabki o grubosci 8mm wiec masz
    > 16mm na dlugosci (llicząc gabke z dwoch stron?
    > Poza tym sadzisz ze od nagrzewania wylewka nie pracuje? Moja wylewka ma
    > 60-70MPa na sciskanie i 7Mpa na rozciaganie czyli znacznie wiecej niz
    > beton.
    > Acha i bym zapomnial -moja wylewka byla wylewana o konsystencj jak
    > smietana
    > wiec nie byla polsucha jak wylewki betonowe ....

    Dobra ok. A tak po ludzku? Bez tych Mpa itp?
    Bo po ludzku u mnie: na dole terakota 33*33, na piętrze jakś polerowana
    terakota czy gres tak na oko 60*60 bez fug zamówiała zona i tak jest.
    4 sezon i jest ok.Pamiętam tylko że majster bardzo pilnowal aby dylatacje od
    ścian były. Czyli tą gąbke co posadzkarze dali nie obcinał jak coniektórzy
    od razu po posadzkach tylko kleił płytki i te taśme dylatacyjną dpiero na
    koniec obciął. i bardzo pilnowal aby klej nie dostał sie miedzy sciane i
    płytki. Więc podłoga z plytek jakby pływa po całości

    Po ludzku powiem tak

    U mnie w domu liczac dlugosc korytarza plus szerokosc pokoju daje dlugosc
    ponad 12m "pasma" wylewki, ktora jest bez dylatacji. Jak sadzisz czy przy
    nagrzaniu to sie rozszerzy niezauawazalnie tzn np wydluzenie posadzki od
    nagrzania bedzie mogl przeniesc klej pod plytkami bez problemu? Mysle ze sa
    kleje ktore moga miec z tym klopoty , dlatego kolega" tynkiozdobne" zwracal
    na to uwage. Ja tez uwazam ze powyzej pewnych dlugosci posadzki moga byc
    klopoty z klejem pod plytkami i tyle.
    Moze Ty masz mniejsze dlugosci i stad u Ciebie nigdy nie bedzie takich
    problemow, ale u autora watku moga takie wystapic wszak nie podal nic
    konkretnego a "tynkiozdzobne" zwrocil mu tylko uwage na pewne niuanse przy
    podlogowce jakie moga byc.

  • 23. Data: 2012-06-12 15:59:38
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    ps.com...

    > a dał ci też gwarancję na system?
    Marku ale jaki system? Co masz na mysli?

  • 24. Data: 2012-06-12 16:10:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:

    > Marku ale jaki system? Co masz na mysli?

    na rury ogrzewania podłogowego :)

  • 25. Data: 2012-06-12 16:18:46
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > na rury ogrzewania podłogowego :)

    He he juz rozumiem- nie musial bo to robil tesciu i nadzorowal ich przy
    wylewaniu. Poza tym podlogowka chodzi juz 3 tygodnie( wszystkie obiegi) i
    nie widze zadnych problemow.