  • 1. Data: 2011-03-12 09:56:14
    Temat: Ile zajmuje tona gruzu? ;)
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Glupie pytanie, acz w sumie nie tak do konca smieszne ;) Ile zajmuje
    tona gruzu?
    Mam lawete ok. 2m na 5m i sie zastanawiam ile na nia moge wrzucic, zeby
    nie przeladowac.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-03-12 10:47:27
    Temat: Re: Ile zajmuje tona gruzu? ;)
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Mar, 10:56, RadekNet <r...@r...com> wrote:
    > Glupie pytanie, acz w sumie nie tak do konca smieszne ;) Ile zajmuje
    > tona gruzu?

    1m3 wazy ok 1,5-2t gruzu (betonowego).

    > Mam lawete ok. 2m na 5m i sie zastanawiam ile na nia moge wrzucic, zeby
    > nie przeladowac.

    Jezeli wrzucisz na calosc, 1m wysoko to bedzie to wazylo ~15-20t :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-12 12:26:38
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 12.03.2011 11:47, Adam pisze:

    > 1m3 wazy ok 1,5-2t gruzu (betonowego).

    > Jezeli wrzucisz na calosc, 1m wysoko to bedzie to wazylo ~15-20t :)

    Czyli robic burty wyzszej niz 10-15 cm nie ma sensu...
    Laweta do wozenia samochodu, wiec ladownosc - taka realna - kolo 2,5t.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-03-12 16:21:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Mar, 13:26, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Czyli robic burty wyzszej niz 10-15 cm nie ma sensu...
    > Laweta do wozenia samochodu, wiec ladownosc - taka realna - kolo 2,5t.

    A ile tego potrzebujesz? Naprawde oplaci sie samemu wozic? U mnie
    transport na 10-15km 25t to 80-100 pln. Podobnie czteroosiowkami (jak
    dojazd ciezki) - tyle ze tu wchodzi ok. 16t. Jak potrzebujesz wiecej
    to nie ma chyba sensu wozic mala lawetka.. :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-03-12 17:31:20
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-12 17:21, Adam pisze:

> [...]
    > dojazd ciezki) - tyle ze tu wchodzi ok. 16t. Jak potrzebujesz wiecej
    > to nie ma chyba sensu wozic mala lawetka.. :)
    Przeważnie to nie problem jest przewieźć za te 80zł tylko załadować -
    lawetkę sobie postawisz na podwórku i pomału tydzień będziesz nosił gruz
    w wiaderku. Gość od 4osiówki chce podjechać pod fadrome, załadować się
    do pełna i wyjechać, i zarobić te 80zł w godzinę ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2011-03-12 20:03:16
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 12.03.2011 18:31, BartekK pisze:

> [...]
    > w wiaderku. Gość od 4osiówki chce podjechać pod fadrome, załadować się
    > do pełna i wyjechać, i zarobić te 80zł w godzinę ;)

    Otoz to :) Taczka sobie wjade, wysypie i nie bede musial dwa razy
    przesypywac tego gruzu. Burty i tak bede robic (parz nizej) i tylko
    podloge z osb musze ekstra wykonac.
    Druga sprawa, ze bede miec motywacje do zrobienia remontu lawety i
    bedzie czym wozic klasyka na zloty ;) A ja podloga z osb wytrzyma
    wozenie gruzu to bedzie dodtkowy plus, ze nie bedzie mi piach z drogi
    lecial na auto :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2011-03-13 10:54:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Mar, 18:31, BartekK <s...@N...org> wrote:

> [...]
    > w wiaderku. Gość od 4osiówki chce podjechać pod fadrome, załadować się
    > do pełna i wyjechać, i zarobić te 80zł w godzinę ;)

    No zalezy ile tego ma do przewiezienia. Bo jak 50t i bedzie szural 20
    razy samochodem z lopatka i taczka przez 2 tygodnie to ja dziekuje -
    wolalbym zamowic ladowarke na 2h + samochod, zaplacic te 300-400 pln i
    miec to zrobione w 3-4h. Zuzycie opon, sprzegla i paliwa w osobowce
    nie jest tego warte ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-03-13 14:22:58
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2011-03-12 18:31, BartekK pisze:

> [...]
    > w wiaderku. Gość od 4osiówki chce podjechać pod fadrome, załadować się
    > do pełna i wyjechać, i zarobić te 80zł w godzinę ;)

    a nie lepiej podstawić sobie taki duży kontener ?
    jak załądujesz do pełna dzwonisz i ekipa go wywozi

    Michał

  • 9. Data: 2011-03-13 15:29:28
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-13 15:22, Usrobo pisze:

    > a nie lepiej podstawić sobie taki duży kontener ?
    > jak załądujesz do pełna dzwonisz i ekipa go wywozi

    Zwykle po maksymalnie 3 dniach. Jak dłużej to płacisz. Firma zarabia na
    jeżdżących a nie stojących u klientów.

    M.