  • 41. Data: 2023-10-13 17:33:13
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 16:31:36 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Ty jesteś idiota czy idiotę udajesz?
    > Spacer miał się rozpocząć o godz powiedzmy 12tej
    > Ludziska się zbierali, o 12tej ruszyli i gdzieś tam szli.
    > Fotka z gory całej grupy spacerowiczów zrobiona o 12,30 np pokazuje więc bardzo
    dokładnie wszystkich uczestników spaceru..
    > To że ktoś tam na pobliską klatke schodowa wlazł na chwilę by się odlać to
    pomijalne ilości.
    > Tym bardziej że w tym samym czasie mógł na zdjęciu znaleźć się ktoś idący po małpkę
    czy inny chleb do sklepu a nie związany ze spacerem.
    > Ale to są jak już pisalem pomijalne ilości.
    > Ale odpowiedź może na proste pytanie-
    > Czy mając fotkę z lotu ptaka jakiejś grupy ludzi na ulicy miasta jakimś dużym
    problemem jest oszczacowanie ilości tych ludzi?
    Nie takie pomijalne ilości musiały się wyszczac. Jak był milion i trwało parę godzin
    to minimum milion szczochow musiało być. Z natura nie da się wygrać. Na relacji
    widziałem ze praktycznie każdy w łapie butelkę niósł. Część miała wodę a część
    przelała piwo do butelek po jakims soczku. Przy milionach działa magia duzych liczb i
    ilosc alkoholikow była proporcjonalnie taka jak w całej Polsce. A jak było dwiescie
    tysiecy to chuja lepiej było bo dwiescie tysięcy szczochow na klatkach, podworkach,
    placach zabaw to tez dużo. Takich co im się srać zachciało tez byli. Przy milione
    były to dziesiątki tysięcy gówien.

  • 42. Data: 2023-10-13 17:37:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2023 o 16:31, Kris pisze:

    > Ty jesteś idiota czy idiotę udajesz?

    No cusz, skoro nie umiesz zrozumieć, to będzie pytanie pomocnicze :)

> [...]
    > Czy mając fotkę z lotu ptaka jakiejś grupy ludzi na ulicy miasta jakimś dużym
    problemem jest oszczacowanie ilości tych ludzi?

    A możesz to policzyć jeszcze raz o godz 13:30 gdzie Ci co tam byli, już
    przeszli i się rozeszli?

    Potem jeszcze raz policz o godz 14:30

    ...i jeszcze raz policz to samo zdjęcie o godz 15:30

    Na końcu dodaj liczby uczestników tego marszu, liczone co godzinę (no bo
    nie stali w miejscu).

    Czy teraz w końcu to rozumiesz?

    Normalnie rynce opadajo :/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 43. Data: 2023-10-13 17:48:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 17:16:12 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Jak widzisz początek i koniec ulicy i stojący tłum to nie powinno być
    > problemu. Ale jak widzisz wycinek, czyli nie wiesz czy stoją czy idą, jak
    > idą a nie wiesz z jaką prędkością porusza się kolumna, kiedy pojawiła się
    > w kadrze, kiedy zniknęła z kadru to nie oszacujesz zgromadzenia.

    Rozmawiamy o zdjęciu czy filmie?
    Z byle drona czy innego wieżowca można pstryknąć fotki idącego tłumu.
    Z racji że to fotografia a tłum idzie wolniej od prędkości światła to zdjęcia wyjdą
    wyraźne.
    > Bo może być tak, że na widocznym kadrze jest 100k ludzi ale idą kilka
    > godzin i te 100k trzeba przemnożyć przez czas i prędkość.
    Masz jakiś przykład zdjęcia np 10 ludzi idących 10godzin?
    Podlinkuj, sam ocenie czy tam widzę 10 osób czy 10x 10.

    Dobra, 10 godzin przesadziłem, daj fotkę grupy ludzi idącej 10 min.

  • 44. Data: 2023-10-13 17:56:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 17:39:00 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > ...i jeszcze raz policz to samo zdjęcie o godz 15:30
    >
    > Na końcu dodaj liczby uczestników tego marszu, liczone co godzinę (no bo

    Ok
    To niech jest że mamy 60 fotek robionych co 2 minuty przez dwie godziny(od 12tej do
    14 tej)
    Liczymy ilość na każdej z fotek, symujemy, dzielimy przez 60.
    Teraz wynik Tobie pasuje?
    O ile wg Ciebie tą średnia będzue różna w stosunku do fotki zrobionej o 12,30?

    > Normalnie rynce opadajo :/
    Zrozumiałeś czy dalej nie?

  • 45. Data: 2023-10-13 18:03:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 17:48:48 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Rozmawiamy o zdjęciu czy filmie?

    Albo inaczej poproś żonę żeby pstryknęła Tobie zdjęcie jak spacerujesz z dzieciakami.
    Zerknij na to zdjęcie i daj znać ile swoich dzieciaków widzisz na tym zdjęciu
    .

  • 46. Data: 2023-10-13 18:07:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2023 o 17:56, Kris pisze:

    > Zrozumiałeś czy dalej nie?

    Aha, czyli jak dotąd zrozumiałeś, że zebrało się 100% ludzi, wykonano
    fotkę i ci ludzie przeszli w ciągu 2 godzin całą drogę. Nikt nie doszedł
    od 12:00 do 14:00. Wejście było już zamknięte :D

    To teraz sobie wyjdź na ulicę, zrób fotkę ulicy i Ci wyjdzie że w ciągu
    2 godzin przejechało 10 samochodów i tak na każdej autostradzie.

    Polecam to myślenie z wodą w rurze. Obliczasz jej pojemność i mierzysz
    długość do ujęcia wody. Potem robisz fotkę i przez 2 godziny masz wynik
    ile tej wody przepłynęło w litrach :D

    Zaiste śliczne myślenie :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 47. Data: 2023-10-13 18:11:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > Teraz wynik Tobie pasuje?
    > O ile wg Ciebie tą średnia będzue różna w stosunku do fotki zrobionej o 12,30?

    Aaaaa! Załapałem! Ty cały czas kombinujesz że ten co zrobił zdjęcie
    policzył ludzi i napisał MYLJON!

    No piękna brednia :D To zdjęcie przedstawia tylko ILOŚĆ ludzi w momencie
    cyknięcia a nie ilość, która przeszła w tym marszu (już to pisałem) Nie
    mam bladego pojęcia skąd sobie ubzdurałeś, że jest tam całe 100% ludzi,
    którzy przeszli ten marsz. Nawet ja bym na taki kretyński pomysł nie wpadł.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 48. Data: 2023-10-13 18:18:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 18:12:00 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > którzy przeszli ten marsz. Nawet ja bym na taki kretyński pomysł nie wpadł.
    Jesteś idiota czy udajesz?
    Świadomie manipulujesz?
    Wyżej/ niżej pytanie zadalem- odpowiesz?
    Dla przypomnienia

  • 49. Data: 2023-10-13 18:20:44
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > No piękna brednia :D To zdjęcie przedstawia tylko ILOŚĆ ludzi w momencie
    > cyknięcia a nie ilość, która przeszła w tym marszu (już to pisałem)

    Znaczy że grupa spacerowiczów nie była zwarta tylko było kilka różnych grup a
    podlinkowane przez Ciebie fotka przedstawia jedna z tych grup?

  • 50. Data: 2023-10-13 18:40:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2023 o 18:18, Kris pisze:

> [...]
    > Teraz wynik Tobie pasuje?
    > O ile wg Ciebie tą średnia będzue różna w stosunku do fotki zrobionej o 12,30?"

    Dobra, kurwa, jeszcze raz.
    (jprdl co za kretyn)

    Godzina 12:00 jest pierwsza fotka, gdzie są zapełnione ulice.
    Widać tam 300tys. Mija GODZINA.
    13:00 Te 300 już przeszło i poszło wpizdu/wyparowali.

    Jeszcze raz, bo nie przeczytasz jak zwykle i pominiesz.

    Szli kurwa godzinę i się rozeszli a przyszli nowi na początek i idą.

    Druga fotka, o 13:00 następne 300tys
    Idą, poszli wpizdu.
    Trzecia fotka o 14:00 Następne 300tys

    300+300+300 = 900

    Możesz se te fotki robić co minutę ale MUSISZ doliczać co minutę
    następnych wchodzących do marszu.

    Nachuj chcesz to dzielić, skoro należy to dodać?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>