  • 51. Data: 2023-10-13 18:42:27
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2023 o 18:20, Kris pisze:

    > Znaczy że grupa spacerowiczów nie była zwarta tylko było kilka różnych grup a
    podlinkowane przez Ciebie fotka przedstawia jedna z tych grup?

    Kurwa, masz opisy, masz relacje i takie same Internety a mi się pytasz?
    POjebało?

    Przez 3 GODZINY tam dochodzili na początek. Tak kurwa, nagle się zebrał
    MILION o 12:00 byli w konfiguracji *.rar i się rozpakowali na całą
    ulicę. Ić się napij kompotu. Jprdl.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 52. Data: 2023-10-13 18:54:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pisz za siebie Ja nie zgadzam się.
    > Kłamstwo to kłamstwo.
    >
    > Chyba Bluzg wyzej linkował niewiadomo kogo kto twierdził że wtedy
    > było 1.2 mln NOWYCH logowań do bts. W mediach społecznościowych
    > też ten link był popularny i dodawano do NOWYCH starych
    > warszawiakow i wychodziło 1,5 mln

    CZyli jako kłamstwo jednej ze stron wziałes jakiegos fake newsa z
    sieci?
    Widziałem te filmiki o logowaniach i w 30 sekund zweryfikowałem ze to
    fake.

    > Metodologię tego szacunku zdradzisz?

    To musisz zapytac Karnowskiego.
    Ja biore to na zdrowy rozsadek. Karnowski jest z układu władzy. Władza
    ma w interesie obnizac wartosc marszu.
    Ergo - jak Karnowski mowi ze było 300tysi to było duzo wiecej.

    > Nie.
    > Jedna fotka z widokiem na spacerujących.
    > Nałożenie tej fotki ma mapę że znaną skala i już masz ilość m2
    > które zajmują spacerujacy. Później zerkasz na taka większa kabinę
    > prysznicową(ok 1m2) i oceniasz ilu suwenerow się mieści na tej
    > powierzchni. Pewnie wyjdzie że 2-3osoby max
    > No i wtedy liczbę m2 zajętych przez spacerowiczów mnozyz razy 2(
    > jak sympatyzujesz z PiS) lub razy 3 ( jak zwolennikiem.opozycji
    > jesteś) I wychodzi precyzyjny dość wynik

    I kto miałby to zrobic?
    Przeciez troche fotek jest, jest tez duzo zeznac ze marsz szedł
    rownolegle głowna ulica i pobocznymi.
    Licz! :)

    > Nie. I jedni i drudzy to kłamcy.

    :)

    > Znaczy się że robienie z siebie debila przez jednych akceptujesz a
    > przez drugich już nie bardzo.

    Nie, sam widzisz ze to sa tylko szacunki. A szacunki z załozenia maja
    dosc duzy mozliwy błąd.
    Jezeli władza powiedziałaby ze według szybkiego szacunku było pol
    miliona a potem okazałoby sie ze był prawie milion to uzlabym to ze to
    akceptowalny bład.
    Jezeli jednak władza mowi ze to było 60 tysiecy i twierdzi ze to na
    podstawie informacji z policji, która to policja nie podała szacunków
    to jest to nieakceptowalne do kwadratu.

    Tak, uwazam, ze przewinienia mozna stopniowac. Tylko dzieci uwazaja ze
    swait jest czarno biały. I idealisci :)
    Ale wiem ze ani jednym ani drugim nie jestes ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 53. Data: 2023-10-13 19:03:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 18:03 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Albo inaczej poproś żonę żeby pstryknęła Tobie zdjęcie jak spacerujesz z
    > dzieciakami.
    > Zerknij na to zdjęcie i daj znać ile swoich dzieciaków widzisz na tym
    > zdjęciu

    Ale nie rozmawiamy o moim zdjęciu w ogrodzie tylko o "fotce z lotu ptaka"
    idącego tłumu.
    Na takim zdjęciu nie zidentyfikujesz poszczególnych osób (widzisz tylko
    zarys postaci), jak nie wiesz kiedy zaczęli iść i kiedy skończyli to nie
    masz szans oszacować ile ich przeszło.

    TG

  • 54. Data: 2023-10-13 19:41:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 19:03:17 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Na takim zdjęciu nie zidentyfikujesz poszczególnych osób (widzisz tylko
    > zarys postaci), jak nie wiesz kiedy zaczęli iść i kiedy skończyli to nie
    Przyjmijmy że nietechniczny jestem
    Siedzę na dachu wieżowca jak spacerowicze przechodzą.
    Z mojej Motoroli fotkę pstrykam
    Wcześniej z tej samej Motoroli tobie z dzieciakami na spacerze fotkę pstryknęła.
    Te dwie fotki to jakaś rozbieżnosc?
    Znaczenie ma kiedy spacer zacząłeś i kiedy skończyłeś?

  • 55. Data: 2023-10-13 19:54:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 18:59:51 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > sieci?
    > Widziałem te filmiki o logowaniach i w 30 sekund zweryfikowałem ze to

    Bluzg do tablicy- Ty to tu linkowałeś

  • 56. Data: 2023-10-13 19:55:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    .

  • 57. Data: 2023-10-13 19:58:59
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > Godzina 12:00 jest pierwsza fotka, gdzie są zapełnione ulice.
    > Widać tam 300tys. Mija GODZINA.
    > 13:00 Te 300 już przeszło i poszło wpizdu/wyparowali.
    >
    > Jeszcze raz, bo nie przeczytasz jak zwykle i pominiesz.
    >
    > Szli kurwa godzinę i się rozeszli a przyszli nowi na początek i idą.
    >
    > Druga fotka, o 13:00 następne 300tys
    > Idą, poszli wpizdu.
    > Trzecia fotka o 14:00 Następne 300tys
    >
    > 300+300+300 = 900
    >
    > Możesz se te fotki robić co minutę ale MUSISZ doliczać co minutę
    > następnych wchodzących do marszu.
    >
    > Nachuj chcesz to dzielić, skoro należy to dodać? Ja
    Znaczy się jak wyjdziesz sam na spacer i co minutę Tobie fotkę walne to po godzinie
    nam uznać że 60 Bluzgów spacerowało?
    Idioto

  • 58. Data: 2023-10-13 20:05:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2023 o 19:54, Kris pisze:

    > Bluzg do tablicy- Ty to tu linkowałeś

    No to masz linka wyżej w wątku. Już wiem, że jesteś nietechniczny.
    Pomogę, zobacz jak to się robi:

    https://letmegooglethat.com/?q=ilo%C5%9B%C4%87+logow
    a%C5%84+telefon%C3%B3w+na+marszu
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 59. Data: 2023-10-13 20:18:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 19:41 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Przyjmijmy że nietechniczny jestem
    > Siedzę na dachu wieżowca jak spacerowicze przechodzą.
    > Z mojej Motoroli fotkę pstrykam

    Zrobiłeś fotkę Motorolą, liczysz głowy - wychodzi, że jest 100.
    Za 10 minut robisz kolejną fotkę, liczysz głowy, wychodzi 100.
    Twierdzisz na podstawie dwóch fotek, że dzisiaj na spacerze było 100 osób.
    Ja mówię, że nie da się tego tak policzyć bo między "pstrykami" ludzie
    przechodzili i dalej jeszcze idą. Zaczęli iść 2h wcześniej niż wgramoliłeś
    się na dach, skończyli długo po tym jak zlazłeś z dachu,
    Na podstawie Twoich fotek możemy jedynie oszacować, że kadr, który
    fotografujesz mieści około 100 osób.

    Przeczytaj co powyżej napisałem.

    TG

  • 60. Data: 2023-10-13 20:23:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.10.2023 o 19:58, Kris pisze:
    [...]
    > Znaczy się jak wyjdziesz sam na spacer i co minutę Tobie fotkę walne to po
    godzinie nam uznać że 60 Bluzgów spacerowało?
    > Idioto

    Jeszcze raz. LUDZIE W MARSZU PRZECHODZILI I SIĘ ROZCHODZILI, nie, nie
    wracali na miejsce startu. DOCHODZILI NOWI. Długość marszu to 4km a nie
    jak podałeś 2,5km. Czas trwania marszu to 4 h czyli do 16:00

    Zadanie. Jeśli średnia prędkość marszu wynosi 3km/h, oblicz ile osób
    pokona taką trasę w 4 godziny, skoro wypełnienie ludźmi całej trasy to
    300tys.

    Nie idioto. Jeśli staniesz przy ulicy i zaczniesz robić fotki samochodom
    i zrobisz ich 60 w odstępach co minutę, i na każdej fotce będzie inny
    samochód BO KURWA NIE STOJĄ W MIEJSCU PRZEZ GODZINĘ, co bredzisz wyżej,
    że tak jest, to będziesz miał 60 fotek różnych samochodów. Nadal nie
    będzie to prawidłowe, bo w czasie kiedy NIE ROBIŁEŚ fotek, przejechało
    tych samochodów 500 w ciągu tej jednej godziny.

    Tobie z fotek wyjdzie, że w ciągu godziny przejechało 60 samochodów a
    ktoś inny nagra film i policzy i wyjdzie mu 560.

    Kto będzie podawał prawdę?

    Powiec, powiec, kto cię uczył fizyki i matematyki? Wiesz w ogóle co to
    są za przedmioty?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>