  • 71. Data: 2023-10-14 01:02:14
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nigdzie nie ma ujęcia bez cięcia gdzie widać marsz od Dmowskiego do AK
    > Radosław.

    Bredzisz
    https://i.imgur.com/aWdovkB.jpeg

    > Jeżeli było inaczej (czego nie wykluczam), ale nikt nie pokazał zdjęcia
    > gdzie widać oba ronda w jednym kadrze, lub na filmie bez cięć.

    Aha, czyli cały czas napierdalałeś brednie, tylko dlatego, że nie
    chciało Ci się poszukać w 2 minuty?

    Hmmm. Ciekawe. Opowiesz mi jak ty to robisz, że jeszcze żyjesz?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 72. Data: 2023-10-14 01:05:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > chciało Ci się poszukać w 2 minuty?
    >
    > Hmmm. Ciekawe. Opowiesz mi jak ty to robisz, że jeszcze żyjesz?

    Jeszcze dopiszę. Nie wiem jakim trzeba być człowiekiem, żeby pomyśleć o
    tym, że 2km idzie się przez 4 godziny. Pewnie z domu nie wychodzisz.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 73. Data: 2023-10-14 01:44:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Bredzisz
    > https://i.imgur.com/aWdovkB.jpeg

    Nie.

    https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6
    /385689748_715707350594259_1512420260571104854_n.jpg
    ?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=fowaWPQW
    xOwAX9fcO83&_nc_ht=scontent.fwaw3-1.fna&oh=00_AfB33g
    qEnef43ANazE9qRHPpWaxpD6POBbY54oyp3LGE2A&oe=652E5A55

    W dużej rozdzielczości. Od Nowolipie pusto. Wymazałem?

    Jeszcze nie doszli do AK Radosław. Czyli zmieścili się od Dmowskiego do
    Nowolipie.
    Moje i Twoje zdjęcie z tego samego źródła.

    Robert

  • 74. Data: 2023-10-14 07:34:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 19:03:17 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ale nie rozmawiamy o moim zdjęciu w ogrodzie tylko o "fotce z lotu ptaka"
    > idącego tłumu.
    > Na takim zdjęciu nie zidentyfikujesz poszczególnych osób (widzisz tylko
    > zarys postaci), jak nie wiesz kiedy zaczęli iść i kiedy skończyli to nie
    > masz szans oszacować ile ich przeszło.
    Niżej wyżej Bluzg i Robert linkują fotki.
    Na tych fotkach widać praktycznie wszystkich spacerujących(widać początek i koniec
    pochodu)
    Więc kwestia tylko policzyc ile m2 zajmują(a dobie Googla to prosta czynność)
    I tem2 pomnożyć razy 2 czy tam 3 w zależności jaka opcja wynik chce pokazać
    To że spacer trwał 1 godz czy 4 godz nie ma żadnego znaczenia skoro na jednej fotce
    widać wszystkich.
    To jak z pielgrzymka że Słupska do Częstochowy.
    Zrobisz fotkę całej pielgrzymki w Słupsku, zrobisz im fotkę w połowie trasy i zrób im
    fotkę w Czestochowie.
    Ilość osób na każdej fotce będzie podobna( pomijając tych kilku którzy po drodze
    zrezygnowali)

  • 75. Data: 2023-10-14 07:38:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 20:06:03 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > No to masz linka wyżej w wątku. Już wiem, że jesteś nietechniczny.
    > Pomogę, zobacz jak to się robi:
    >
    > https://letmegooglethat.com/?q=ilo%C5%9B%C4%87+logow
    a%C5%84+telefon%C3%B3w+na+marszu

    To teraz kliknij w swojego linka
    Daj znać co Tobie wyszło.

  • 76. Data: 2023-10-14 08:10:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 07:34 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > trasy i zrób im fotkę w Czestochowie.
    > Ilość osób na każdej fotce będzie podobna( pomijając tych kilku którzy

    Ja nie komentuję tego pochodu.
    Odniosłem się tylko do tego zdania:
    "Czy mając fotkę z lotu ptaka jakiejś grupy ludzi na ulicy miasta jakimś
    dużym problemem jest oszczacowanie ilości tych ludzi?"

    i napisałem, że nie da się tak wczasować idących ludzi jak nie widzisz
    początku i końca.

    Po tym moim zdaniu wszedłeś ze mną w dyskusję.

    TG

  • 77. Data: 2023-10-14 09:00:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 08:10:34 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > początku i końca.
    >
    > Po tym moim zdaniu wszedłeś ze mną w dyskusję.

    Dobra
    Niech będzie moja strata;)
    Od początku pisze o fotkach gdzie widać początek i koniec
    I Bluzg tu takie linkowal i Robert.

  • 78. Data: 2023-10-14 09:42:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 07:38:18 UTC+2 Kris napisał(a):

    a%C5%84+telefon%C3%B3w+na+marszu
    > To teraz kliknij w swojego linka
    > Daj znać co Tobie wyszło.
    Ja dam znać co moje google pokazało:
    - pierwszy wynik gazeta prawna: policja 60-100tys osob, Tusk- milion
    -drugi wynik Wprost- 100-150tys osob
    - trzeci wynik onet- 600-800tys.
    Itd
    Nic tam nie ma o logowaniu do bts
    O 1,2 mln logowań do bts pisałeś Ty
    https://groups.google.com/g/pl.misc.budowanie/c/fCzq
    x799qLA/m/BSkwzkZvCQAJ
    Idioto

  • 79. Data: 2023-10-14 11:08:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie.

    Sre

> [...]
    qEnef43ANazE9qRHPpWaxpD6POBbY54oyp3LGE2A&oe=652E5A55

    > W dużej rozdzielczości. Od Nowolipie pusto. Wymazałem?

    A ja dorobiłem? Na moim zdjęciu widać ludzi na całej trasie. Jak
    myślisz, dlaczego?

    > Jeszcze nie doszli do AK Radosław. Czyli zmieścili się od Dmowskiego do
    > Nowolipie.
    > Moje i Twoje zdjęcie z tego samego źródła.

    A na moim zdjęciu się zmieścili. Które zdjęcie kłamie?

    No, twoje jest wykonane pół godziny wcześniej, gdzie jeszcze nie doszli
    do mety. Ty myślisz, że jak ludzie zajmują całą drogę to robią to z
    boku? Wskakują i już? Wyobraź sobie, że oni jednak idą od startu do
    mety, zajmując tą drogę powoli.
    Ale musisz pokazywać światu jakim kretynem jesteś? Gdyby Twoje zdjęcie
    było jeszcze wcześniejsze wykonane, np 20 min po starcie marszu, to byś
    się kłócił, że marsz miał tylko 0,5km? Jesteś zdrowy na umyśle?

    Zdjęcie o które się buldoczysz jest dopiero WCZESNE/POCZĄTKIEM marszu,
    gdzie ludzie nie zapełnili jeszcze całej drogi.

    Nadal nie rozpracowałeś w mózgu, co można robić cztery godziny na takim
    krótkim marszu, JEDNOPRZEJŚCIOWYM/DWUKILOMETROWYM jak twierdzisz, że tak
    było bo sobie polubiłeś jedną fotkę z początku marszu i tak cały świat
    musi wyglądać.

    Jprdl, że niektórzy muszą tak żyć. Współczuję.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 80. Data: 2023-10-14 11:15:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > No, twoje jest wykonane pół godziny wcześniej

    Czyli ilość ludzi jest taka sama co na Twoim.

    Robert