  • 21. Data: 2015-09-10 12:51:58
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 08:31:34 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
    > się wykorzystani i chcieli dobrze, co prawda wyłącznie dla własnego narodu,
    > ale tak mniej więcej było. Należy pamiętać, że paru strachliwych tutaj
    > będzie tylko wrzeszczało, że chodzi o pieniądze. Jakiś debil, że boi i się,
    > że mu łeb utną itd. itp. Ale całe to prymitywne sranie po gaciach tworzy
    > możliwość powstania bardziej radykalnych postaw, a nawet ruchów
    > politycznych. Ta wiem, potem będzie tak jak w germanowie, "myśmy nie
    > wiedzieliśmy". ALE TO SIĘ ZACZYNA TU I TERAZ. A ponieważ jest nauka z
    > historii, nie będzie, że "nie wiedzieliśmy", bo wiecie.

    Moim zdaniem przesadzasz i probujesz w medialnym stylu zakrzyczec problem.
    Ja nie mam nic przeciwko *uchodzcom*, czyli ludziom uciekajacym przed
    wojna, zagrozeniem zycia itp. Nie chcialbym tu emigrantow ekonomicznych i
    muzulmanow. Tych pierwszych, bo nas na nich nie stac. Tych drugich, bo UK,
    Niemcy i Francja nie potrafia sobie poradzic z muzulmanami (a konkretnie
    radykalnymi ruchami i niechecia do asymilacji) u siebie, co daje mi
    graniczace z pewnoscia przekonanie, ze my sobie wrecz koncertowo nie
    poradzimy i za kilka lat bedziemy tu mieli dzihad, zamachy, rozruchy.

    Wiec prosze, przyjmijmy uchodzcow, ale chrzescijan, jazydow i innych
    nie-muzulmanow.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2015-09-10 13:11:18
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 09:59:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Cóz zatem robic:
    >
    > żaden ekonomiczny nie przyjedzie do polski wiec sobie możesz ta mądrość
    > wsadzić głęboko w buty

    przyjedzie gdy tylko niemcy przestana zasilki placic. Kazdy kraj europejski bedzie
    wtedy lepszy niz ichnia pustynia.

    > I tak sobie siedzisz przed ekranem i pierdolisz: chcesz stawiać obozy w
    > Syrii, zeby ISIS nie musiał się za nimi uganiać?

    a dalbys rade bez wulgaryzmow? Mowie o wiekszym terenie objetym protektoratem
    militarnym, a nie jakims miasteczku namiotowym.

    > Bzdura

    Tak oczywiscie, i pewnie masz na to przykłady z francji ze łatwiej islamistów. aaaa,
    pewnie powinienem uzyć słowa łatwiej zamiast łatwo....

    b.

  • 23. Data: 2015-09-10 13:51:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 00:43:56 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > -promowac wsrod politykow idee konca wojny na afrykanskim brzegu. Stworzyc tam
    bezpieczny obszar z wojskiem onz czy nato, ze wsparciem finansowym europy jako
    terytorium gdzie mozna skierowac i uchodzcow i tych ekonomicznych.

    I to jest najlepszy pomysl. Tylko na przeszkodzie stoi Assad.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2015-09-10 16:33:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >przyjedzie gdy tylko niemcy przestana zasilki placic. Kazdy kraj europejski
    >bedzie wtedy lepszy niz ichnia pustynia.

    Byłeś na bliskim wschodzie?

    >a dalbys rade bez wulgaryzmow? Mowie o wiekszym terenie objetym
    >protektoratem militarnym, a nie jakims miasteczku namiotowym.

    Mogę a właściwie powinienem w ogóle z tobą nie gadać, przedstawiasz taki
    poziom dyletantyzmu, że głowa boli, jakieś pomysły bez ładu i składu z dupy
    małego Kazia z piaskownicy.

    >Tak oczywiscie, i pewnie masz na to przykłady z francji ze łatwiej
    >islamistów. aaaa, pewnie powinienem uzyć słowa łatwiej zamiast łatwo....

    Nie jest łatwiej. Kultura jest praktycznie ta sama, oni tam na kupie żyli
    niczym się nie różnią chrześcijanie od wyznawców Allaha, tak jak u nas
    niczym się nie różni katolik od niewierzącego - tak się składa, że byłem i
    widziałem na własne oczy i to właśnie specyfika typowo syryjska. Pieprzenie,
    że tylko chrześcijan to jakiś debilny wymyk. BTW słyszałeś, że chrześcijanie
    np. w Afryce też potrafią masowo mordować?

  • 25. Data: 2015-09-10 16:37:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    net...

    >I to jest najlepszy pomysl. Tylko na przeszkodzie stoi Assad.

    To jeszcze napiszcie chłopcy: WSZYSCY POWINNIŚMY BYĆ PIĘKNI I BOGACI. Któryś
    z Was chyba grabki w piaskownicy zostawił.

    BTW Assad to tylko jedna z figur, liczba sił jakie tam są zaangażowane
    przewyższa liczbę neuronów jaka zaangażowałeś dla zainteresowania się
    szczegółami tego problemu

  • 26. Data: 2015-09-10 17:05:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 16:34:45 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Byłeś na bliskim wschodzie?

    ino w maroku

    > Mogę a właściwie powinienem w ogóle z tobą nie gadać, przedstawiasz taki
    > poziom dyletantyzmu, że głowa boli, jakieś pomysły bez ładu i składu z dupy
    > małego Kazia z piaskownicy.

    a tak cos w temacie? Co wobec tego proponujesz wobec tej imigracji?

    b.

  • 27. Data: 2015-09-10 17:13:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >ino w maroku

    Wiec nic nie wiesz (btw maroko to wschod?)

    >a tak cos w temacie? Co wobec tego proponujesz wobec tej imigracji?

    Bylo, nie raz, ale z luboscia wycinasz i pomijasz, wiec daruj nie bede
    powielal.

  • 28. Data: 2015-09-10 17:19:39
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message:

    Ghost - chcesz liczby ?
    Bo czepiałeś się, że nie 20.000 uchodźców, a 12.000 ;)

    OK.
    1) Domki dla uchodźców - 12.000 x 300.000zł = 3.600.000.000zł
    (no 300.000zł to taki średni domek, no ale przecież chodzi
    o to, aby nie czuli się poniżani, bo inaczej zaraz będą prostesty
    wiec taniej raczej nie da rady)

    2) Żarcie - no minimum 10zł na dzień na twarz = 120.000zł dziennie
    120.000zł * 365 = 48.800.000zł rocznie

    Woda, prąd, ogrzanie zimą, jakieś ciuchy, środki czystości itd.
    Dalej policz sobie sam :P ;)

    A w ogóle, to całe Twoje porównanie i te obrazki z SS są
    z dupy wzięte, bo to nie Polacy najechali i chcieli osiedlać się
    w Niemczech w 1939.. więc dużo bardziej trafną analogią byłoby, aby
    zamiast tych niemieckich mord, były gęby arabskie... bo to jednak
    muzułmanie najeżdzają Europę... i bardzo możliwe, że za parnęnaście
    lat będą Cie i Twoją rodzinę właśnie tak traktować, jak to opisałeś
    w tych memach.

  • 29. Data: 2015-09-10 18:08:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 17:13:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Bylo, nie raz, ale z luboscia wycinasz i pomijasz, wiec daruj nie bede
    > powielal.

    ty pisales jakies propozycje czy ktos? w twoich posach propozycji rozwiazania
    problemu nie znalazłem. Bądz uprzejmy sie powtórzyc, nie bede wycinał :)

    b.

  • 30. Data: 2015-09-10 18:11:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 16:33:57 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
    > widziałem na własne oczy i to właśnie specyfika typowo syryjska. Pieprzenie,
    > że tylko chrześcijan to jakiś debilny wymyk.

    Jak bardzo nie byliby podobni, to jedno ich dzieli. Chrzescijanie nie
    zorganizuja dzihadu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl