  • 41. Data: 2015-09-11 08:44:06
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:ce937975-f5a9-48f1-9446-ecfff6d54900@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 10 września 2015 21:38:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >No w porządku - dobry punkt wyjscia.

    To nie jest punkt wyjścia, to całość. Pozostają tylko szczegóły.

    >A gdyby to rozszerzyc poprzez poparcie wegier i rumunii? Dopuszczasz ze
    >mozna probowac cos wiecej (z całą swiadomoscią znikomej sily wlasnego
    >panstwa)?

    Wiesz, bardzo trudno dyskutuje się z cudzym swobodnym strumieniem
    świadomości - skup się i napisz po ludzku jakiś zrozumiały przekaz, bo
    powyżej to bełkot jest,z którego nie wiadomo o co konkretnie pytasz.

  • 42. Data: 2015-09-11 08:47:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krycha" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-09-09 o 21:08, Maciek pisze:

    >Ktoś znany powiedział "Strach jest matka okrucieństwa".

    "mother o violence" - ktoś kto od lat babrze się problemami tego rodzaju

    >Np. ze strachu o własne życie jedni więźniowie obozów koncentracyjnych byli
    >okrutni wobec innych więźniów.
    >Ktoś zabija ze strachu, że sam zostanie zabity, albo rozpoznany, albo
    >zdekonspirowany itp. przykłady.

    Albo bo "żydzi przerabiają wasze dzieci na mace", albo bo czarownice rzucają
    urok.

  • 43. Data: 2015-09-11 10:47:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 21:36:38 +0200, Ghost napisał(a):

    > I nie wycinał niewygodnych cytatów.

    Wycialem tylko jeden, ktory byl nieadekwatny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 44. Data: 2015-09-11 10:48:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    t...

    >Wycialem tylko jeden, ktory byl nieadekwatny.

    Niewygodny.

  • 45. Data: 2015-09-11 11:04:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 10:48:15 +0200, Ghost napisał(a):

    > Niewygodny.

    Nieadekwatny, chyba ze znasz jakies plany sprowadzenia do PL czarnych
    plemion ganiajacych sie z maczetami.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 46. Data: 2015-09-11 11:18:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .net...

    >Nieadekwatny, chyba ze znasz jakies plany sprowadzenia do PL czarnych
    >plemion ganiajacych sie z maczetami.

    Chyba, że znasz jakieś plany sprowadzenia dzihadystów do PL.

  • 47. Data: 2015-09-11 11:40:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 11 września 2015 08:44:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To nie jest punkt wyjścia, to całość. Pozostają tylko szczegóły.

    Czyli likwidujemy skutki a nie przyczyny, a wielką politykę zostawiamy angeli. Mam
    nadzieje ze wielu podzielajacych twe poglady nie ma.

    > Wiesz, bardzo trudno dyskutuje się z cudzym swobodnym strumieniem
    > świadomości - skup się i napisz po ludzku jakiś zrozumiały przekaz, bo
    > powyżej to bełkot jest,z którego nie wiadomo o co konkretnie pytasz.

    Jesli chcesz dyskutowac w temacie to spodziewam sie ze cos tam wiesz i stanowisko
    wegier i rumunii w sprawie imigrantów znasz.

    b.

  • 48. Data: 2015-09-11 11:57:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 11:18:26 +0200, Ghost napisał(a):

    > Chyba, że znasz jakieś plany sprowadzenia dzihadystów do PL.

    Znam plany przepuszczenia ich przez granice razem z tysiacami prawdziwych
    uchodzcow.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 49. Data: 2015-09-11 12:01:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-10 o 18:45, Ghost pisze:

    > Ryli?
    >
    > https://www.washingtonpost.com/world/africa/tens-of-
    thousands-of-muslims-flee-christian-militias-in-cent
    ral-african-republic/2014/02/07/5a1adbb2-9032-11e3-8
    4e1-27626c5ef5fb_story.html

    > Lem miał rację.

    Niestety. Każda religia w wydaniu średniowiecznym jest skrajnie
    brutalna. sąsiad w jej imię zabije sąsiada i nawet mu powieka nie drgnie.

    Co zrobić? Nie ma łatwego rozwiązania.
    Zapewne będzie musiało się skończyć na tym, że powstaną nowe zasady, że
    kultywować wierzenia można tylko w sposób nie ograniczający swobód
    innych ludzi a złamanie tego zakazu musi być karane (niekoniecznie
    ostro, ale koniecznie stanowczo).

    Myślę, że Europejczycy wkrótce na to się zgodzą (znaczy ci "starzy").
    Oby sprawy poszły w tym kierunku, bo jeśli nie - to czekają nas
    niespokojne czasy. Nie będzie łatwo okiełznać hordy ludzi opętanych
    religijnymi misjami.

    --
    MN

  • 50. Data: 2015-09-11 12:27:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Czyli likwidujemy skutki a nie przyczyny, a wielką politykę zostawiamy
    >angeli. Mam nadzieje ze wielu podzielajacych twe poglady nie ma.

    To jest twój pogląd, ale z tego co zauważyłem lubisz wmawiać dziecko w
    brzuch. Mam nadzieje ze wielu podzielajacych twe poglady nie ma.

    Bibubu, bibabab, bluuu

    EOT