  • 51. Data: 2015-09-11 12:28:06
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 12:01:04 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Co zrobić? Nie ma łatwego rozwiązania.
    > Zapewne będzie musiało się skończyć na tym, że powstaną nowe zasady, że
    > kultywować wierzenia można tylko w sposób nie ograniczający swobód
    > innych ludzi a złamanie tego zakazu musi być karane (niekoniecznie
    > ostro, ale koniecznie stanowczo).

    Przespales XX wiek?

    Silna swiecka Francja nie dala rady, a "istniejaca tylko teoretycznie"
    Polska ma dac?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 52. Data: 2015-09-11 12:28:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .net...

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 11:18:26 +0200, Ghost napisał(a):

    >Znam

    Cool. EOT.

  • 53. Data: 2015-09-11 12:29:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .net...

    >Przespales XX wiek?

    >Silna swiecka Francja nie dala rady, a "istniejaca tylko teoretycznie"
    >Polska ma dac?

    Wyjdź czasem yutuba do reala.

  • 54. Data: 2015-09-11 12:34:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-11 o 12:28, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Cool. EOT.

    No weź. Przecież ISIS głośno o tym mówiło wiosną. Powiedzieli, ze
    planują przepchnąć przez granicę UE jak najwięcej swoich.

    Próbujesz rozmawiać merytorycznie. Ja też. To jest znany fakt. Znany nie
    tylko w youtubie.

    --
    MN

  • 55. Data: 2015-09-11 13:12:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hahaha. Polska nie musi dawac rady. Jestesmy poza zasiegiem ich zainteresowan. W
    wilopokoleniowym dziedzictwie dostalismy w XXI wieku rzecz bezcenna - brak koloni w
    przeszlosci. Arabowie sa mocni w krajach europeiskich w ktorych maja od jedego
    procenta ludzi. U nas jest ich tak malo ze mozna ich wszystkich wylapac w dwa dni. Do
    tego przecietny Polak jest ksenofobem i rasista. Oczywiscie nie wolno tracic
    czujnosci. Sto tysiecy innowiercow to trzy dziesiate procenta ludzi zyjacych w
    Polsce. Jesli bedzie jakas fala uchodzcow to tych bialych, rdzennych mieszkancow
    Francji, Niemiec itp. Polska jesli wierzyc publikatorom jest w tej chwili bardzo
    ladnie rozwijajacym sie krajem. Kto wie czy nie jest to element planu wewnetrznej
    migracji europy zachodniej na wschod. Taki plan "B" nazistowskiego planu stworzenia
    przestrzeni zyciowej na wschodzie. Jesli nie nastapi jakis przelom to w przeciagu
    kilku lat europejskie panstwa oddadza czesc swoich terenow na poludniu Europy. Gdzies
    tamci ludzie beda musieli sie osiedlic i budowac nowe zycie i nowe domy. Na dodatek
    odpowiedzialnosc zeby nie przedostal sie element niepozadany spadnie na nich.

  • 56. Data: 2015-09-11 14:08:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 12:28:08 +0200, Ghost napisał(a):

    > Cool. EOT.

    O, wyciales niewygodny cytat. Lem to byl jednak madry gosc.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 57. Data: 2015-09-11 15:38:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Hahaha. Polska nie musi dawac rady. Jestesmy poza zasiegiem ich zainteresowan.
    Na razie.

    >W wilopokoleniowym dziedzictwie dostalismy w XXI wieku rzecz bezcenna - brak koloni
    w przeszlosci.
    No a jakież to kolonie miały Niemcy czy Szwecja, że u nich tych arabów
    tak dużo?

    > Arabowie sa mocni w krajach europeiskich w ktorych maja od jedego procenta ludzi. U
    nas jest ich tak malo ze mozna ich wszystkich wylapac w dwa dni.
    Tak samo myśleli do niedawna Niemcy, teraz srają po krzakach.

    >Do tego przecietny Polak jest ksenofobem i rasista.
    A Niemiec to nie?

    >Oczywiscie nie wolno tracic czujnosci.
    I właśnie oto ten cały szum.

    >Sto tysiecy innowiercow to trzy dziesiate procenta ludzi zyjacych w Polsce.
    Jeżeli tylko na tym się skończy to faktycznie nie ma problemu
    religijnego, choć jest ekonomiczny. Kto ma ich utrzymać i dać potem
    pracę? Przecież 2 miliony polaków nie wyjechało z naszego kraju
    szczerzyć chrześcijaństwa na zachodzie.

> [...]
    rozwijajacym sie krajem. Kto wie czy nie jest to element planu wewnetrznej migracji
    Nie ma znaczenia, uchodźcy z Afryki czy z Zachodniej Europy, wszystkich
    nie damy rady przyjąć. Putin co prawda ma możliwości techniczne, tylko
    że nie pozwoli z Rosji zrobić takiego burdelu jakim jest UE, a z drugiej
    strony zachodnie społeczeństwa nie są w stanie ogarnąć "rosyjskiej
    duszy". Marnie to widzę, choć za 20-30-50 lat może wszystko się zmienić.

    >Taki plan "B" nazistowskiego planu stworzenia przestrzeni zyciowej na wschodzie.
    Ten plan to może i miał jakiś sens na początku zeszłego wieku, dziś nie
    trzeba zagarniać ziemi czy fabryk - wystarczy je kupić, można nawet po
    drugiej stronie oceanu. A jak ktoś ma wewnętrzną ochotę mieszkać nad
    Morzem Czarnym, to o ile go stać kupuje sobie tam działkę i dom, lecz
    jak na razie mało jest chętnych i to nie tylko z powodu wojny na Ukrainie.

  • 58. Data: 2015-09-11 22:31:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 14:29:01 +0200, Ghost napisał(a):

    > Polecam jako podsumowanie wątka
    > http://goo.gl/TfI3Gi

    Ghost, ty nie dorabiasz przypadkiem w Brukseli jako szef tego eurocyrku?
    Bo w ostatniej wypowiedzi towarzysza Schulza pobrzmiewaly jakby te same
    tony...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 59. Data: 2015-09-11 22:36:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    net...

    >Ghost, ty nie dorabiasz przypadkiem w Brukseli jako szef tego eurocyrku?

    Tak

  • 60. Data: 2015-09-13 22:16:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-10 o 09:29, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dobrze, ostra cipo.

    O matko...
    A ja wlasnie wrocilem z kulturalnego kraju.

    Pozdro.. TK