  • 61. Data: 2015-09-14 07:27:59
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mt4ljd$icc$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-09-10 o 09:29, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >O matko...
    >A ja wlasnie wrocilem z kulturalnego kraju.

    Z Japonii?

  • 62. Data: 2015-09-14 08:42:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 września 2015 22:16:46 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    Dobrze, ostra cipo.

    > O matko...
    > A ja wlasnie wrocilem z kulturalnego kraju.
    Gdzie byłeś?
    Dawaj linka do fotek z fejszboka;)

  • 63. Data: 2015-09-14 10:20:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-14 o 07:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > Z Japonii?

    Patrzac na Wasze eufemizmy mozna smialo stwierdzic, ze nie trzeba szukac
    az tak daleko. :-)

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2015-09-14 10:22:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-14 o 08:42, Kris pisze:
    > W dniu niedziela, 13 września 2015 22:16:46 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Dobrze, ostra cipo.

    > Gdzie byłeś?
    > Dawaj linka do fotek z fejszboka;)

    Nie mam faciabooka. Zreszta Adam zapewne juz tam byl i zajelo mu to pol
    dnia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2015-09-14 10:25:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    oglegroups.com...

    >Patrzac na Wasze eufemizmy mozna smialo stwierdzic, ze nie trzeba szukac az

    Zara, jakie nasze - adaś pisał serio, tylko ja użyłem eufemizmu, liczba
    pojedyncza :-)
    A co do Japonii, to jednak jest to jedyne państwo o którym wiem na pewno, że
    się tam nie używa takich eufemizmów :-)

  • 66. Data: 2015-09-14 10:26:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    > napisał:
    > Dobrze, ostra cipo.

    >Nie mam faciabooka. Zreszta Adam zapewne juz tam byl i zajelo mu to pol

    italodisko!

  • 67. Data: 2015-09-14 10:47:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-14 o 10:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > italodisko!

    Adamowi wszedzie wystarcza pol dnia. Reszta to przeloty przypominam. :-)

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2015-09-14 10:48:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-14 o 10:25, Ghost pisze:

> [...]
    > A co do Japonii, to jednak jest to jedyne państwo o którym wiem na
    > pewno, że się tam nie używa takich eufemizmów :-)

    :-)
    OK

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2015-09-24 13:46:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 08:47:07 +0200, Ghost napisał(a):

    > Albo bo "żydzi przerabiają wasze dzieci na mace", albo bo czarownice rzucają
    > urok.

    A umiesz odroznic strach oparty na zabobonie od strachu, ktory ma jakies
    tam uzasadnienie w faktach?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 70. Data: 2015-09-24 13:52:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    t...

    >A umiesz odroznic strach oparty na zabobonie od strachu, ktory ma jakies
    >tam uzasadnienie w faktach?

    Bynajmniej nie jest trywialne, ale raczej umiem bardziej niż większa część
    populacji.

    Poczytaj trochę o tym jak człowiek ocenia rzeczywistość (w ogóle), zdziwisz
    się jak daleki jest od racjonalnych metod. Jeśli chodzi o strach, to
    przeciętny człowiek spoko może dostać etykietkę paranoika - _ZAWSZE_ mocno
    przesadza. Ale to jest normalne, sporo ponad 99,99% naszego mózgu powstała w
    dzikich i niebezpiecznych czasach.