  • 91. Data: 2013-11-08 20:49:02
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 20:48:14 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Darowanemu koniowi.. i tak dalej :)

    Pozatym nie napisalem ze do kuchni wstawie.. W piwnicy w pomieszczeniu kinowym
    bede sobie frytki smazyl :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 92. Data: 2013-11-08 21:04:06
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 20:49:02 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Pozatym nie napisalem ze do kuchni wstawie.. W piwnicy w pomieszczeniu kinowym
    >
    > bede sobie frytki smazyl :)

    OK. Wyślij na polski kontakt na stronie BORA namiar do siebie to zadzwonię we wtorek
    i się umówimy kiedyś na spotkanie, aby w cztery oczy (lub przy świadkach) zrobić
    gentlemen agreement.

    Niezależnie od tego jestem bardzo ciekawy jak się sytuacja na rynków okapów w ciągu
    paru najbliższych lat rozwinie. Właściciel ma opatentowane te rozwiązania w Europie,
    USA i Chinach i jestem ciekaw, czy za jakiś czas będzie chciał coś z tego sprzedać
    innym markom do wykorzystania. Wiem, że Miele się zwróciło do niego z ofertą, ale
    odmówił.
    I ciekawe jak sobie z podróbkami będzie radził.

  • 93. Data: 2013-11-08 21:30:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 21:04:06 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > OK. Wyślij na polski kontakt na stronie BORA namiar do siebie to zadzwonię we
    wtorek i się umówimy kiedyś na spotkanie, aby w cztery oczy (lub przy świadkach)
    zrobić gentlemen agreement.

    A prosze Cie daj spokoj - potem sie nie opedze od telefonow z dzialu
    marketingu :-)) Tu jest wystarczajaco duzo swiadkow (w tym wujek google) :-)

> [...]
    odmówił.
    > I ciekawe jak sobie z podróbkami będzie radził.

    Ja Ci powiem jak bedzie jak nie zejdzie z cen - Bora bedzie nadal gadzetem
    dla snobow i nic sie w kwestii okapow nie zmieni. Komin i standardowa
    wentylacja naturalna zostala wynaleziona i jest uzywana odkad czlowiek
    zmienil tryb zycia z koczowniczego i zaczal budowac stale schronienia,
    czyli dosc dawno temu ;) Zaden stolarz ktory stolarzem nie jest nie zmieni
    w ciagu paru lat tego, do czego ludzie przyzwyczajeni sa od lat tysiecy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2013-11-10 08:59:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kiedy montowałem solary u siebie, musiałem polutować trochę
    > miedzianych rur na zewnątrz domu
    > Akurat była pogoda wietrzna i okazało się że taką typową instalatorską
    > lutlampą gazową którą całą instalację w domu zrobiłem,
    > nie mogłem prawidłowo nią zalutować ani jednego połączenia rur bo z
    > jednej strony lut się topił a z drugiej były zimne grudy.
    > Dopiero dodatkowe grzanie z drugiej strony jednokilowatową opalarką
    > elektryczną pozwoliło mi na dokończenie prac.

    Lutowałeś cyną czy lutem twardym (mosiądz itp.)?

  • 95. Data: 2013-11-10 09:10:59
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Ta zaczeła się tak na prawdę w momencie jak cenę znalazłem i
    > podlinkowałem tego bor bora(14tys).

    Czy jest to drogo czy tanio?
    Dla Niemca, który zarabia 2000 Euro jest to m niej jak 2 wypłaty.
    Dla Polaka zarabiającego 2000 Złotych jest to 7 wypłat.

    Niekoniecznie Bora jest droga. To Polacy bardzo mało zarabiają.
    Znam ludzi, którzy zarabiają po 800 - 1200 zł.

    > Jak bora bora taka rewelacyjna to pewnie Chińczyki zaczną ją podrabiać
    > i wtedy za 1500
    > w Biedronce kupie i przetestuje zalety okapu blatowego.

    Tylko jest pytanie czy ta chińszczyzna to będzie to samo?

  • 96. Data: 2013-11-10 09:23:29
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Zaden stolarz ktory stolarzem nie jest nie zmieni
    > w ciagu paru lat tego, do czego ludzie przyzwyczajeni sa od lat
    > tysiecy.

    Tutaj to już bzdury wypisujesz. Stolarzowi to jest obojętne pod co ma
    przygotować meble, byle tylko miał podane wymiary urządzenia.

  • 97. Data: 2013-11-10 10:31:35
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    Przykład takiej instrukcji dla stolarza http://imageshack.us/a/img24/8263/fa88.jpg

  • 98. Data: 2013-11-10 10:49:21
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 10:31:35 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Przykład takiej instrukcji dla stolarza http://imageshack.us/a/img24/8263/fa88.jpg

    A tutaj przykład zestawu z serii Professional zamontowanego w wyspie z odprowadzeniem
    na zewnątrz w posadzce:

    http://imageshack.us/a/img841/4329/2na3.jpg
    http://imageshack.us/a/img23/3474/xvp3.jpg

  • 99. Data: 2013-11-10 10:52:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    > Tutaj to już bzdury wypisujesz. Stolarzowi to jest obojętne pod co ma
    > przygotować meble, byle tylko miał podane wymiary urządzenia.

    Chodzilo mi o tego "stolarza" co wynalazl bore :-) Ze on nie zmieni
    swiata okapow ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 100. Data: 2013-11-10 10:56:43
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 10:52:01 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > "stolarza"

    Dlaczego uważasz, że nie jest stolarzem?