  • 101. Data: 2013-11-10 11:01:42
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 09:10:59 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Dla Niemca, który zarabia 2000 Euro jest to m niej jak 2 wypłaty.
    > Dla Polaka zarabiającego 2000 Złotych jest to 7 wypłat.
    Nie wiemy ile bora bora wNiemczechkosztuje. Pytałem ale slavo nie odpowiedział.

    > Niekoniecznie Bora jest droga.
    Jest droga gdyz dobrej jakości indukcjekosztują 1500zł+okap przyjmijmy nawet drugie
    tyle.
    Bora bora nie ma nic unikalnego: ot indukcja+okap w jednym. To żadna kosmiczna
    technologia.
    To Polacy bardzo mało zarabiają.
    > Znam ludzi, którzy zarabiają po 800 - 1200 zł.
    Moje teściowa za 5-6godzin pracy 6 dni w tygodniu dostaje 600zł

    > Tylko jest pytanie czy ta chińszczyzna to będzie to samo?
    Zasada działania będzie podobna zapewne- czyli indukcja+wyciąg przyblatowy;)

  • 102. Data: 2013-11-10 11:10:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 20:28:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Heheheh :)))) A zalozymy sie? Jak wygram to fundujesz mi bore - moze byc
    > ta tania (hehe) wersja classic. Pare lat to ile - 5? 8?
    Adam daj spokój.
    Z początku myślałem że slavo po prostu jako akwizytor nam tu papke marketingową
    wciska. Powoli jednak dochodze do przekonania że on chyba faktycznie wierzy w to że
    bora bora zrewolucjonizuje swiat indukcji i okapów.
    Albo wierzy albo firma "stolarza" robi dobre pranie mózgu swoim akwizytorom. Wiadomo
    że takie szkolenia dla akwizytorów to najlepsi psycholodzy czesto prowadzą i inni
    znani specjaliści od technik sprzedaży.

  • 103. Data: 2013-11-10 11:10:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 10:49:21 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > http://imageshack.us/a/img841/4329/2na3.jpg
    >
    > http://imageshack.us/a/img23/3474/xvp3.jpg

    Projekty jak projekty. Co w tym unikalnego że tylko bora bora tak można?

  • 104. Data: 2013-11-10 11:16:02
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 11:10:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Projekty jak projekty. Co w tym unikalnego że tylko bora bora tak można?

    Wszystko. Inni tak nie umieją.

  • 105. Data: 2013-11-10 11:38:02
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 11:10:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    Wiadomo że takie szkolenia dla akwizytorów to najlepsi psycholodzy czesto prowadzą i
    inni znani specjaliści od technik sprzedaży.

    Zabawny jesteś z tym udawaniem, że nie słyszysz i nie widzisz, aby spokojnie wciąż
    powtarzać ten sam bełkot o praniu mózgu :)
    Rozumiem, że to może być na podstawie własnych doświadczeń i przykro mi, że musiałeś
    zarabiać na chleb wciskając ludziom kit, ale na prawdę nie wszystko się tak
    sprzedaje.
    Napiszę jeszcze raz. Klienci kupują te urządzenia w praktyce TYLKO przy okazji
    robienia kuchni i nie kupując samodzielnie, bo BORA nie sprzedaje do końcowych
    klientów. Studio kuchenne ma w ofercie różne marki i często różne urządzenia są
    zamontowane w sklepie, aby klient mógł namacalnie sprawdzić jak to działa. O ile
    jeszcze w wypadku jakiegoś akwizytora, który dzisiaj w firmie pracuje a jutro może
    już zmywać w Londynie, to istnieje duże ryzyko, że będzie wciskał kit. Natomiast
    właściciel studia myśli ciut bardziej perspektywicznie i unika bezpodstawnych akcji
    marketingowych.
    Czy to jest w końcu dla ciebie jasne? Czy może jedna widzisz jakąś możliwość prania
    mózgu klientom?

  • 106. Data: 2013-11-10 13:32:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2013 11:16, slavo65 pisze:

    > Wszystko. Inni tak nie umieją.

    ROTFL

    Nawet w niedzielę marketoid czujny, zwarty i gotowy ;->

    Nie jest to jakieś trudne rozwiązanie, tylko mało sensowne i powodujące
    dodatkowe, zupełnie niepotrzebne problemy tak w trakcie budowy jak i
    eksploatacji (powodzenia w czyszczeniu).

  • 107. Data: 2013-11-10 13:42:45
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 13:32:44 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > dodatkowe, zupełnie niepotrzebne problemy tak w trakcie budowy jak i
    >
    > eksploatacji (powodzenia w czyszczeniu).

    Jakbym słyszał konkurencję, która olała klientów i teraz próbuje wyjść "z twarzą" :)
    Potrafisz wymienić na czym ta mała sensowność polega, jakie niepotrzebne problemy
    generuje i o jakim czyszczeniu mowa?

  • 108. Data: 2013-11-10 17:52:09
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > ... o jakim czyszczeniu mowa?

    Właśnie, a propos czyszczenia.
    Rzeczą naturalną jest, że wraz z oparami gotujących i smażących się
    potraw porywane są cząsteczki wody i tłuszczu, a te jak wiadomo
    wykraplają się i zanieczyszczają kanały, którymi zasysane jest
    powietrze.
    W jaki sposób poradzono sobie ze skroplinami wody i tłuszczu?

  • 109. Data: 2013-11-10 18:12:52
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    http://www.bora.com/en/bora-advantages/#cleaning

  • 110. Data: 2013-11-10 18:47:04
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > http://www.bora.com/en/bora-advantages/#cleaning

    Lae tu jest tylko mowa o czyszczeniu filatra.
    Interesuje mnie jednak cośą więcej niż tylko i wyłacznie filtr.
    Chodzi mi o kanały, którymi wędruje powietrze wraz z parą wodną i
    oparami tłuszczu.
    Przecież filtr wszystkiego nie wychwyci, a ponadto kanały są skierowane
    w dół, co sprzyja ściakaniu wody wraz z tłuszczem w dół kanałów. Te
    skropliny gdzieś się będą gromadziły.
    Moje pytanie dotyczy włąsnie tych skroplin. Co się z nimi dzieje i jak
    się ich pozbyć?