  • 151. Data: 2013-11-11 22:53:42
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-11 22:35, slavo65 pisze:
> [...]
    hotele a i teraz ludzi z Warszawy proszę aby zweryfikowali czy na tej ulicu z nr 8
    jest restauracja z bora bora czy jej nie ma?

    > Numer 9! Próżna 9! Już kombinujesz? Nie ma tak lekko, to ja ci będę przypominał,
    czy już sprawdziłeś :)
    > Ja wiem, że "zapomnisz", bo taka jest uroda internetowych trolli, ale niech
    zostanie ślad dla rzeczywiście zainteresowanych tematem.

    Ale co to zmienia Twoim zdaniem?
    To, ze znajdziesz jeleni jest pewne. Jedna knajpa nic tu nie zmienia.
    Moze byc i sto, ale to i tak nie uzasadnia ceny za cos, czego w domu na
    dobra sprawe moze wogole nie byc.

    Pozdro.. TK

  • 152. Data: 2013-11-11 22:59:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-11 22:51, slavo65 pisze:

    > A po czym odróżnić marketingowy bełkot od faktów na temat sprzedawanego produktu?
    > I chyba ci się karki w notatniku trolla skleiły. To nie ja twierdzę, że klienci nie
    wiedzą ci kupują. Ja twierdze, że wiedzą co potrzebują i ponieważ te rzeczy znajdują
    TYLKO w ofercie BORA, to tylko BORA kupują.

    Noo kupuja, kupuja. Juz nawet jedno kolo gospodyn wiejskich kupilo. No i
    knajpa w Warszawie. To cos jakby robienie kitu nie slyszalo o
    statystyce. Albo calkowity brak kontaktu z rzeczywistoscia.

    Pozdro.. TK

  • 153. Data: 2013-11-11 23:03:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Nov 2013 13:51:31 -0800 osobnik zwany slavo65
    napisał:

    > A po czym odróżnić marketingowy bełkot od faktów na temat sprzedawanego
    > produktu?

    po tym, że podaje fakty a hasła. Nie podałeś żadnego faktu.

    >I chyba ci się karki w notatniku trolla skleiły.

    wspaniałe marketingowe podejście do klienta, który miałby wyjąć kasę na
    produkt premium. Po prostu się pogrążasz z każdym postem coraz bardziej.

    > To nie ja
    > twierdzę, że klienci nie wiedzą ci kupują. Ja twierdze, że wiedzą co
    > potrzebują i ponieważ te rzeczy znajdują TYLKO w ofercie BORA, to tylko
    > BORA kupują.

    1 sztukę w luksuśnej knajpie? Tak w ogóle to nie wiem po co to w
    restauracyjnej kuchni bo tam stosuje się zupełnie inny sprzęt

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2013-11-11 23:04:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:30:19 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest nieprawdą?
    > No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej nie widziałeś :)

    A co sie moze zmienic po tym jakbysmy ja zobaczyli na zywo?
    Wiemy, ze prawdopodobnie jest cicha (jak kazdy inny okap). Wiemy, ze wciaga
    ladnie pare "w dol" i z jakimi parametrami. Wiemy dokladnie jak wyglada -
    sam okap, indukcja, instalacja. Czym ona nas jeszcze moze zaskoczyc?

    Totalnie niczym! Taki okap to slusarz mi robi za 500 pln z nierdzewki (wyciety
    idealnie rowno laserem wedlug dowolnego wzorka), wsadzam w niego full
    wypas wentyl EBMa na lozyskach slizgowych za 500-700 pln (przypuszczam ze
    tam wlasnie taki EBM-papst siedzi bo to tez niemieckie), filtr weglowy za
    dwie stowy i mam *dokladnie* to samo co Ty chcesz sprzedawac 10-20 x
    drozej :)

    Ale jakos nie widze sensu zeby to robic - wole kupic za tyle samo tradycyjny
    okap :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 155. Data: 2013-11-11 23:17:49
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 21:02:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >odprowadzający od BORA będzie zapewne tak samo czyszczony jak wszystkie inne >kanały
    odprowadzające od wszystkich innych wyciągów i okapów.

    > Jak mi grochówa wykipi bo pijany zasne po postawieniu gara na kuchni to w
    przypadku "wszystkich innych" czyścił będe podłoge i płytę indukcyjną a w przypadku
    bora bora mam gar grochówy wlany w kilkadziesiąt metrów kanałów- bo kurcze sobie
    kuchnie na wyspie zrobiłem wg projektu który podlinkowałeś.

    > Jak wyczyścić te kilkadziesiąt metrów kanalów w podłodze?
    >
    > Prosze odpowiedz jak Ty to widziśz bo marketingowe teksty ze strony stolarza który
    stolarzem nie był czytałem. Coś od Siebie napisz i proszę bez agresji i polityki.

    Szczury wyczyszczą.

  • 156. Data: 2013-11-12 07:28:22
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 23:04:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > tam wlasnie taki EBM-papst siedzi bo to tez niemieckie), filtr weglowy za
    >
    > dwie stowy i mam *dokladnie* to samo co Ty chcesz sprzedawac 10-20 x

    Ja od prawie 20 lat handluje (albo organizuję sprzedaż) różnymi ciekawymi rzeczami
    najczęściej z Niemiec i jak planuję wprowadzić do oferty coś oryginalnego, to znajome
    osoby stukają się w głowę, gdy im mówię co będę sprzedawał. Za każdym razem jest ta
    sama uwaga "to bez sensu, nikt tego nie potrzebuje/nie kupi, pan Kazik co ma na rogu
    warsztat zrobi to o wiele taniej".
    I tak sobie sprzedaję np. system do renowacji schodów oparty na płycie mdf i droższy
    3 razy od prawdziwych dębowych lub bukowych desek, albo wynajmuję
    (dostawa-odbiór-pranie-dostawa) czyściwo do warsztatów i drukarni.
    Zalecam ci odrobinę szacunku do potrzeb bliźniego i ciut skromności w ocenie własnej
    wiedzy o rynku.

  • 157. Data: 2013-11-12 08:47:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 07:28:22 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > I tak sobie sprzedaję np. system do renowacji schodów oparty na płycie mdf i
    >droższy 3 razy od prawdziwych dębowych lub bukowych desek,
    Tym juz spamowąłes tą grupe jesli dobrze pamietam.

    > albo wynajmuję (dostawa-odbiór-pranie-dostawa) czyściwo do warsztatów i >drukarni.
    Tym jeszcze chyba tu nie spamowałeś.

  • 158. Data: 2013-11-12 08:59:23
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Mysle, ze jak ktos zacznie szukac informacji o produkcie i trafi
    > nieopatrznie na te dyskusje to nie jestem pewny czy aby podejmie decyzje

    Bo promocje robić to trzeba umieć

  • 159. Data: 2013-11-12 09:37:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 23:04:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Wiemy, ze wciaga ladnie pare "w dol" i z jakimi parametrami.
    Nie wiemy jednak jak wyczyścic te nawet kilkadziesiąt metrów kanałów w posadzce jak
    zupa wykipi i ładnie ja bora bora wciągnie.;)

  • 160. Data: 2013-11-12 09:52:46
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    sama uwaga "to bez sensu, nikt tego nie potrzebuje/nie kupi, pan Kazik co ma na rogu

    To pochwal sie co takiego wprowadziles, co osiagnelo sukces na rynku.

    > I tak sobie sprzedaję np. system do renowacji schodów oparty na płycie mdf i
    droższy 3 razy od prawdziwych dębowych

    Nie slyszalem zeby ktokolwiek to kupil. Oczywiscie ze pojedyncze jelenie
    sie trafia to jasne - statystyka ale to nie znaczy ze produkt osiagnal
    sukces na rynku. Ot ktos sie dal zwyczajnie nabrac i naciagnac. A Ty uwazasz
    to za sukces. To jest zalosne.

    > lub bukowych desek, albo wynajmuję (dostawa-odbiór-pranie-dostawa) czyściwo do
    > warsztatów i drukarni.

    Nie moja branza wiec sie nie wypowiem :)

    > Zalecam ci odrobinę szacunku do potrzeb bliźniego i ciut skromności w ocenie
    własnej wiedzy o rynku.

    Rotfl. Sam napisales ze dopiero 1 czy 2 sztuki sie sprzedaly, a jeszcze nie
    sa nawet w uzyciu. Piszemy o Polsce bo ten rynek mnie interesuje. Jest inaczej?

    Ja proponuje Tobie wieksza skromnosc, a przede wszystkim szacunek do ludzi,
    dla mnie jestes zwyklym naciagaczem - dla swoich korzysci wciskasz ludziom
    chlam z marza 1000-2000% niczym akwizytor zeptera sprzedajacy aparat do
    naswietlania za 3k (warty u konkurencji 200 pln). Ale nic mi do tego -
    jak wszyscy zauwazyli - strasznie slaby z Ciebie sprzedawca i marketingowiec.
    Sam sie szybko wykonczysz i pewnie zaczniesz sprzedawac jakies nowe barachlo
    majace zbawic ludzkosc :)

    Po pierwszym poscie Cie rozszyfrowalem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.