  • 171. Data: 2017-11-07 12:31:00
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.11.2017 09:45, Kris wrote:

    > Ciekawe co tam za nowinki technologiczne Sławek teraz sprzedaje;)
    > Tesla 3 teraz najbardziej hipsterska jest

    Ja do dzisiaj nie rozumiem co to znaczy być hipsterem...

  • 172. Data: 2017-11-07 12:53:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 listopada 2017 12:31:42 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja do dzisiaj nie rozumiem co to znaczy być hipsterem...

    1. Mieć Iphone
    2. Pić kawę w Starbucks
    3. Byc wegetarianinem / weganem
    4. Nosić długą brodę
    5. Nie mieć w domu TV

    Jeżeli spełniasz przynajmniej dwa z tych punktów - jesteś hipsterem :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 173. Data: 2017-11-07 13:54:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.11.2017 12:53, Adam Sz. wrote:

> [...]
    > 4. Nosić długą brodę
    > 5. Nie mieć w domu TV
    >
    > Jeżeli spełniasz przynajmniej dwa z tych punktów - jesteś hipsterem :D

    Mnie to się raczej kojarzy ze zniewieściałymi facetami czy
    homoseksualistami.

  • 174. Data: 2017-11-07 14:21:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 listopada 2017 13:54:41 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Mnie to się raczej kojarzy ze zniewieściałymi facetami czy
    > homoseksualistami.

    Raczej nie ten kierunek zupełnie IMHO.
    Hipster to ktoś, kto idzie w innym kierunku niż reszta. Niby anty -
    mainstreamowiec ale taki, który dał się kupić przez duże korporacje
    ale o tym nie wie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 175. Data: 2017-11-07 15:51:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.11.2017 14:21, Adam Sz. wrote:

> [...]
    > Hipster to ktoś, kto idzie w innym kierunku niż reszta. Niby anty -
    > mainstreamowiec ale taki, który dał się kupić przez duże korporacje

    Ludzie z takim hipsterskim owłosieniem są obrzydliwi. Ciężko zachować
    higienę takiej brody, a po drugie ukrywają twarz przed otoczeniem.
    Nigdy bym takiego nie zatrudnił, tak jak ludzi z tatuażami czy piercingiem.

  • 176. Data: 2017-11-07 16:08:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi ze milion uchodzcow w niemczech to nie arabowie a hipsterzy

  • 177. Data: 2017-11-07 16:11:09
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.11.2017 16:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wychodzi ze milion uchodzcow w niemczech to nie arabowie a hipsterzy

    ahahahahaha :-) Celne spostrzeżenie :-)

  • 178. Data: 2017-11-08 11:14:11
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-11-07 13:54, KIKI pisze:

    > Mnie to się raczej kojarzy ze zniewieściałymi facetami czy
    > homoseksualistami.

    Źle, ci z listy to metroseksualiści :)

  • 179. Data: 2017-11-08 20:19:05
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 listopada 2017 09:45:40 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > He he
    >
    > Ciekawe co tam za nowinki technologiczne Sławek teraz sprzedaje;)
    > Tesla 3 teraz najbardziej hipsterska jest

    Kupiłem dla siebie prywatnie po super hurtowej cenie jeden zestaw BORA i
    usamodzielniłem się w proekologicznej branży: wynajmuję ścierki (czyściwo), po
    ubrudzeniu wymieniam klientom na czyste a brudne wiozę do Niemiec do prania.
    Z Teslą miałem taki kontakt, że w zeszłym roku 30 czerwca wysłałem do Elona Muska
    email z propozycją sprzedaży mu opracowanego od początku do końca pomysłu na firmę
    "taksówkową" z samochodami autonomicznymi. Poza automatycznym potwierdzeniem, że
    email doszedł, nie dostałem do dzisiaj żadnej odpowiedzi, ale jakieś trzy tygodnie
    później Elon Musk na swoim blogu napisał, że po wielu latach ma znowu pomysła i
    opisał m.in. to co mu chciałem sprzedać.

  • 180. Data: 2017-11-08 20:22:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:19:07 UTC+1 użytkownik sk napisał:

    > żadnej odpowiedzi, ale jakieś trzy tygodnie później Elon Musk na swoim blogu
    > napisał, że po wielu latach ma znowu pomysła i opisał m.in. to co mu
    > chciałem sprzedać.

    Czyli nic się nie zmieniło - fantazja dalej Cię ponosi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.