  • 21. Data: 2013-11-07 09:30:55
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-07 09:19, slavo65 pisze:

    > Jeżeli bierze tutaj udział w dyskusji lub tylko się przygląda ktoś z branży meble,
    kuchnie, wyposażenie wnętrz, projektowanie, wentylacja itp., i ciekawi go temat, to
    zapraszam na dwudniowe szkolenie w dniach 19/20.01.2014 w Raubling w Niemczech.
    > Przejazd (przelot), pobyt, nocleg, wyżywienie i materiały szkoleniowe gratis.
    > Będzie można już w czasie drogi porozmawiać z innymi ludźmi z branży, którzy to już
    sprzedają, na miejscu namacalnie sprawdzić ten "marketingowy chłyt" od każdej strony,
    porozmawiać z zakładowymi inżynierami, pogotować, obliczyć straty :)
    > Szkolenie w języku angielskim/niemieckim + pomocnicze tłumaczenie na j. polski.
    > Zgłoszenia chętnych proszę przesłać na polski kontakt na stronie www.bora.com

    Ha ha, jedyny warunek wstąpienie do sekty i opchniecie 5szt. na kwartał.

  • 22. Data: 2013-11-07 09:35:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]

    > Przejazd (przelot), pobyt, nocleg, wyżywienie i materiały szkoleniowe gratis.

    No to juz wiemy skad ta cena plyty z okapem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2013-11-07 09:50:57
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 09:35:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    meble, kuchnie, wyposażenie wnętrz, projektowanie, wentylacja itp., i ciekawi go
    temat, to zapraszam na dwudniowe szkolenie w dniach 19/20.01.2014 w Raubling w
    Niemczech.

    To w ramach inwestycji w polski, czeski i słowacki rynek.
    Chętni na szkolenie z innych krajów przyjeżdżają na własny koszt i jeszcze płacą 105
    EUR + VAT od osoby.

  • 24. Data: 2013-11-07 09:58:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 09:50, slavo65 pisze:

> [...]
    >
    > To w ramach inwestycji w polski, czeski i słowacki rynek.
    > Chętni na szkolenie z innych krajów przyjeżdżają na własny koszt i jeszcze płacą

    W ramach inwestycji? Jakies dwa dni temu pisales, ze to ludzie z Polski
    sami zglaszali sie bo chcieli to miec u siebie koniecznie. :-)
    A te ramy inwestycji w rynek polski nie dzialaja poza rachunkiem
    ekonomicznym i jakby nie przykladal ktos musi za to zaplacic, nawet
    wiemy kto. Klient w obrzydliwie duzej marzy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2013-11-07 10:14:37
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 09:58:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >

    > W ramach inwestycji? Jakies dwa dni temu pisales, ze to ludzie z Polski
    >
    > sami zglaszali sie bo chcieli to miec u siebie koniecznie. :-)

    Zgadza się. Klienci się zaczęli zgłaszać i aby ich profesjonalnie obsłużyć jest
    potrzebna siec regionalnych, przeszkolonych dystrybutorów i projektantów którzy
    wiedzą co to jest.

    > A te ramy inwestycji w rynek polski nie dzialaja poza rachunkiem
    >
    > ekonomicznym i jakby nie przykladal ktos musi za to zaplacic, nawet
    >
    > wiemy kto. Klient w obrzydliwie duzej marzy. :-)

    Ameryki nie odkryłeś, że końcowy klient płaci za wszystko. I do niego należy decyzja,
    czy za tę cenę dostaje to czego oczekuje.

  • 26. Data: 2013-11-07 10:18:43
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 21:18:17 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    widoku gości, musiałaby ciągnąc wentylację przez prawie 30 m z licznymi zakrętami,
    między innymi w posadzce, więc zdecydowali się się na filtry węglowe

    > Zapytam jutro dystrybutora gdzie to będzie montowane i dam tu info.

    Warszawa, ul. Próżna 9. Termin montażu wkrótce.

  • 27. Data: 2013-11-07 10:25:02
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jak jestem na targach, to urządzenia na ekspozycji (z filtrami węglowymi)
    działają non stop nieraz jakieś 10 godzin i przez cały czas gotuje się na
    nich woda. Pierwsze pytanie, najczęściej kobiet, jest o to co się stanie jak
    się coś wyleje i wtedy wyjmuję wierzchnie zakrycie i filtr tłuszczowy, aby
    pokazać łatwość mycia. Mam wtedy okazję zajrzeć do środka i nigdy nie
    widziałem tam więcej niże dwie, trzy krople wody. Gdy zdejmowałem filtr
    węglowy i wkładałem rękę do środka, to wyczuwało się delikatnie wilgoć.

    Tak śledzę wątek (z uśmiechem) i takie pytanie mi się nasuwa - dlaczego
    oglądasz to cudo tylko na targach? Nie masz w domu, skoro to taki cud?

    pozdrawiam

    mcs

  • 28. Data: 2013-11-07 10:34:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-07 10:14, slavo65 wrote:
    > czy za tę cenę dostaje to czego oczekuje.

    Jak ktoś przepłaca aż tak mocno za coś co mu potem działa tak samo lub
    gorzej niż typowy sprzęt, to zwykle wstyd mu się do tego przyznać ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 29. Data: 2013-11-07 10:46:46
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 10:25:02 UTC+1 użytkownik mcs napisał:

> [...]
    >

    > Tak śledzę wątek (z uśmiechem) i takie pytanie mi się nasuwa - dlaczego
    >
    > oglądasz to cudo tylko na targach? Nie masz w domu, skoro to taki cud?

    Ostatnią zmianę kuchni robiłem rok przed poznaniem marki BORA. Jak będę robił nową to
    planuję zrobić sobie trzy płyty z serii Classic- gaz, indukcja i tepanyaki.

  • 30. Data: 2013-11-07 10:48:15
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 10:34:30 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Jak ktoś przepłaca aż tak mocno za coś co mu potem działa tak samo lub
    >
    > gorzej niż typowy sprzęt, to zwykle wstyd mu się do tego przyznać ;-)

    A jak coś kupionego w ogóle nie robi, to co miało robić, to się wtedy ludzie
    przyznają, czy też siedzą cicho?