  • 51. Data: 2013-11-07 21:27:21
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    news:c809b548-3b82-4d15-b4da-9952060da258@googlegrou
    ps.com...

> [...]
    >ten okap jest wart takich pieniędzy... Pomyśl - to jest tylko wentylator,
    >kupka plastikowych kanałów, filtr i kawałek blachy z nierdzewki. Właśnie
    >zamówiłem sobie odkurzacz - przemysłówka z nilfiska, z dużym filtrem,
    >w obudowie z nierdzewki (20l), ciągnie wszystko razem z wodą, ma mechanizm
    >czyszczenia filtra, rury, końcówki etc. Porównałbym go z tym okapem -
    >mniej więcej tyle samo materiału.. Tyle że on kosztuje 480 pln, a nie
    >14k pln :) Widzisz ten nonsens? Ja wiem że tam jest jeszcze indukcja ale
    >porządna indukcja kosztuje 1-1,5k pln. To nadal 12k za dużo.

    To ja powiem tak.
    Spory fragment lini rozbioru mięsa.Wiekszość z grubej i z wysokiej jakości
    stali nierdzewnej.
    Wszystkie elementy stalowe obrabiane i spawane ręcznie przez wysokiej
    jakości specjalistów, bo do spawania
    nierdzewki dobrego fachowca ze świecą szukać. Na koniec polerowane ręcznie.
    Do tego jeszcze dochodzi elektronika przemysłowa.
    Cena 35tys zł.
    Tu wiadomo co tyle kosztuje.
    Nawet na złom jak wywiozę to jest to coś warte. A za borę ile dostanę na
    złomie???

  • 52. Data: 2013-11-07 21:47:45
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    >A za borę ile dostanę na złomie???

    Wiem wiem.

    Jak golić to równo :)
    http://www.luxlux.pl/artykul/najdrozsza-brzytwa-swia
    ta-8568

    Tylko że to nie ta grupa :)

  • 53. Data: 2013-11-07 22:33:37
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 21:11:27 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Cóż - Twój jeden jedyny udowodniony argument dlaczego warto kupić borę
    >
    > to fakt, że przy pochylaniu nad garnkami nie parują okulary. Mnie ani
    >
    > mojej żony to akurat nie dotyczy bo nosimy soczewki które nie parują ;)

    Wszystkie zalety/informacje jakie podawałem na temat tego produktu są ważne dla
    jakieś grupy klientów. BORA nie jest sprzedawana emerytom w czasie wycieczki do
    Częstochowy. We wszystkich krajach klient kupuje to tak samo, czyli najczęściej
    dociera do swojego okolicznego stolarza, studia meblowego, tam siadają i ustalają
    jakie meble potrzebuje i do tego dobierają te urządzenia agd, które sa w ofercie
    studia i klienta potrzeby i możliwości finansowe spełniają. Jeżeli klienta stać i
    potrzebuje to co BORA oferuje, to ona jest wstawiana do mebli.
    Obrazisz się na klienta, że chce mieć BORA zamiast coś innego? Uważasz go za głupka,
    który dał się zmanipulować?

    > Najsmutniejsze, że Ty chyba serio jesteś tak przemielony że uważasz, że
    >
    > ten okap jest wart takich pieniędzy... Pomyśl - to jest tylko wentylator,
    >
    > kupka plastikowych kanałów, filtr i kawałek blachy z nierdzewki.
    Na rynku to nie koszty własne robią cenę produktu, ale to ile klient chce za to
    zapłacić. A klient płaci tym więcej im ma mniejsza możliwość otrzymania tego gdzie
    indziej. Dlatego 10 deko rybich jaj jest droższe od kila kaszanki a za kawałek
    starego płótna pomazanego farbą trzeba zapłacić dużo więcej, niż za pomalowanie
    fasady całej kamienicy.
    BORA została wymyślona przez stolarza, który znał problemy swoich klientów i
    postanowił, że je rozwiąże.

    > Pozatym mam wrażenie że traktujesz ludzi bogatych jak idiotów - skoro go
    >
    > stać to MUSI sobie to kupić bo jest najdroższe na rynku :)

    Jak traktuję? O kto twierdzi, że nie wiedzą jakie bezsensowne dziadostwo kupują?

    > Gdyby ten bora był taki wspaniały to zacisnąłbym pasa i kupił do swojej
    >
    > nowej kuchni (bo właśnie ją projektuje). Ale nie widzę absolutnie żadnego
    >
    > najmniejszego powodu żeby to zrobić.

    Jak nie widzisz, to nie kupuj. Czy ktoś cię zmusza?
    Ja jestem osobiście przekonany, że nie ma na rynku lepszych "okapów" i dlatego
    podzieliłem się ta informację tutaj. Nie spotkałem jeszcze użytkownika, który by
    mówił, że się nabrał. Mówili raczej, że są pozytywnie zaskoczeni.
    I taką informację przekażę każdemu, kto poprosi mnie o zdanie oraz zalecę mu, aby się
    osobiście przekonał, że mówię prawdę.
    Zrób mały eksperyment i powiedz temu studiu/stolarzowi, który ci będzie robił meble
    do kuchni, że zastanawiasz się nad takim wynalazkiem, daj mu namiar na stronę i niech
    ci powie potem opinię co on o tym sądzi.

    > Fajny był jeszcze jeden z filmików reklamowych do których linki wklejałeś
    >
    > - facet uśmiechnięty od ucha do ucha chciał zamieszać drewnianą łyżką w
    >
    > garcu - zbliżył rękę żeby ją do tego garca wsadzić i widać że prawie się
    >
    > tą parą płynącą w nienaturalnym kierunku poparzył :-)

    :)))
    To jak sądzisz, jaki procent klientów się parzy w czasie gotowania :)
    Tak wygląda właśnie moja dyskusja tutaj, że ja opowiadam fakty na podstawie własnego
    i tysięcy innych ludzi doświadczenia a m.in. ty z poważną miną opowiadasz, to co ci
    się wydaje i co najgorsze zupełnie się tego nie wstydzisz :)
    Co byś sobie o mnie pomyślał, gdybym udowadniał, że Porsche jest dziadostwo, bo mając
    tyłek tak nisko blisko asfaltu można się zimą przeziębić a przy rozwijanej prędkości
    nie da się w środku rozmawiać, bo jak jechałem z teściem w Trabancie, to już przy 100
    km na godzinę nie dało się pogadać :)

    > Po takim gotowaniu musi być
    j.w.

    > w przypadku okapu bora musisz wszystko wyciągnąć i umyć wszelkie zakamarki,
    >
    > bo to wszystko jest zapaskudzone parą i tłuszczem wyciągniętym na chama
    >
    > z garnka...

    j.w.
    Nie bój się. Idź gdziekolwiek, gdzie to sprzedają i sprawdź.

  • 54. Data: 2013-11-07 23:10:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:33:37 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Obrazisz się na klienta, że chce mieć BORA zamiast coś innego? Uważasz go za
    głupka, który dał się zmanipulować?

    Wiesz, to zalezy - jak powie mi ze kupil bo podoba mu sie efekt wciaganej pary -
    nic do niego nie bede mial (ludzie kupuja rozne efekciarskie gadzety tylko po
    to zeby sobie na nie popatrzec ;) Ale jak mi powie ze kupil sobie super okap
    dzieki ktoremu nie bedzie w koncu musial brac prysznica po kazdym gotowaniu i
    dzieki ktoremu oszczedzi kupe kasy bo jest energooszczedny to tak - bede go
    uwazal za zmanipulowanego glupka :)

> [...]
    starego płótna pomazanego farbą trzeba zapłacić dużo więcej, niż za pomalowanie

    No i dobrze ze to w koncu przyznales - ze nie argumenty techniczne i praktyczne
    robia z tego produkt luksusowy, a tylko i wylacznie jego cena i marketing.

    > BORA została wymyślona przez stolarza, który znał problemy swoich klientów i
    postanowił, że je rozwiąże.

    Ty tez zostan bohaterem poza swoim domem! :D

    > Jak nie widzisz, to nie kupuj. Czy ktoś cię zmusza?

    Nikt. Ale to jest grupa dyskusyjna - dyskutujemy o okapach po pytaniu Krisa,
    pojawil sie ciekawy "wynalazek" bora wiec sobie o nim piszemy - mamy do tego
    prawo nie?:)

    > Zrób mały eksperyment i powiedz temu studiu/stolarzowi, który ci będzie robił meble
    do kuchni, że zastanawiasz się nad takim wynalazkiem, daj mu namiar na stronę i niech
    ci powie potem opinię co on o tym sądzi.

    W zadnym studiu / u zadnego stolarza nikt nie mial katalogu / oferty
    okapu bora. To tez o czyms swiadczy... A nawet jakby mial to pewnie ze
    by to kazdemu wciskal - ile masz na tym od sprzedazy - 2-3-4k na sztuce? :)
    Kto by nie chcial tyle zarobic ;) My tu raczej dyskutujemy o stosunku
    uzytecznosci i realnej wartosci do ceny. Ten jest po prostu wyjatkowo niski.

    > :)))
    > To jak sądzisz, jaki procent klientów się parzy w czasie gotowania :)

    Nie wiem ale ten z filmu reklamowego sie oparzyl :-)

    Kiedy jestesmy praworeczni i mamy garniec po lewej stronie, a para i kropelki
    wrzatku / oleju etc sa wciagane w prawo (do srodka plyty) - to mysle ze
    prawdopodobienstwo oparzenia jest wielokrotnie wieksze niz przy zwyklym
    okapie i jest to bardzo realne prawdopodobienstwo :) Przeciez na kazdym filmie
    reklamowym widac mase malych fruwajacych kropelek - one maja okolice ~100stC.

> [...]
    to co ci się wydaje i co najgorsze zupełnie się tego nie wstydzisz :)

    Nie rozpedzaj sie tak z tymi tysiacami klientow :-)
    Wstydzic to Ty sie powinienes. Powiedz - byles sprzedawca Amwaya kiedys?
    Dam sobie kupic bore ze tak :D

> [...]
    prędkości nie da się w środku rozmawiać, bo jak jechałem z teściem w Trabancie, to
    już przy 100 km na godzinę nie dało się pogadać :)

    Ale co to ma do bory? Juz tutaj przeciez wklejal chyba Marek opinie z
    niemieckich for i byly wsrod nich takze negatywne opinie. Najpierw
    maybach, teraz porshe - wiem ze stawianie takich marek obok swojego
    produktu ma spowodowac zwiekszenie jego prestizu ale powtorze po raz
    setny -> tu na grupie siedza goscie do ktorych przemawiaja parametry
    techniczne, a nie marketingowa papka ktora uprawiasz przez caly czas :)

    > Nie bój się. Idź gdziekolwiek, gdzie to sprzedają i sprawdź.

    A pozwola mi tam na miejscu bigos ugotowac? ;)

    Nie no - myslalem ze te bory to tak jak w filmach "mission impossible" sa
    zabezpieczone - lasery, kuloodporne szyby i czarni ochroniarze strzegacy
    do niej dostepu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2013-11-08 00:44:07
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Obudowali trabanta nierdzewką i sprzedają w cenie maybacha

    Panowie, ale własnie na tym polega snobizm bogaczy.
    Wydają kupę szmalu ba bzdety, które nie muszą być wysokiej jakości. One
    mają kosztować. Tyle, żeby nie stać było Kowalskiego i żeby można było
    się posnobować przed znajomymi :)
    Bora jest tego świetnym przykładem.

  • 56. Data: 2013-11-08 01:48:09
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:44:07 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > Wydają kupę szmalu ba bzdety, które nie muszą być wysokiej jakości. One
    >
    > mają kosztować. Tyle, żeby nie stać było Kowalskiego i żeby można było

    Błąd myślowy. Co dla Ciebie jest drogie dla innego jest tanie. Dla żony prezesa banku
    kuchenka za 20 tysięcy kosztuje mniej niż kuchenka za tysiąc dla żony tramwajarza.

  • 57. Data: 2013-11-08 07:30:33
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Błąd myślowy. Co dla Ciebie jest drogie dla innego jest tanie.
    > Dla żony prezesa banku kuchenka za 20 tysięcy kosztuje mniej niż
    > kuchenka za tysiąc dla żony tramwajarza.

    Kur.... zawsze musisz popadać ze skrajności w skrajność. Nie wszyscy
    nowobogaccy to prezesi banku, czy też pierwsza dziesiątka najbogatszych
    a Polsce. Znam wielu takich, dla których Bora byłaby symbolem bogactwa i
    zapewne chętnie by kupili.

  • 58. Data: 2013-11-08 07:36:27
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 23:10:40 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > robia z tego produkt luksusowy, a tylko i wylacznie jego cena i marketing.

    > W zadnym studiu / u zadnego stolarza nikt nie mial katalogu / oferty

    No właśnie. To świadczy o tym, że sam sobie zaprzeczasz, bo trudno mówić o marketingu
    w wypadku produktu, o którym "nikt" nie wie.
    Twój stolarz nie ma o nim pojęcia, ty też nie dowiedziałeś się o istnieniu BORA z
    telewizyjnej reklamy, nie znalazłeś reklamy w skrzynce na listy lub wewnątrz drogiego
    pisma.

    > Ale co to ma do bory? Juz tutaj przeciez wklejal chyba Marek opinie z
    >
    > niemieckich for i byly wsrod nich takze negatywne opinie.

    No właśnie nic nie wklejał. Potrafisz wskazać, gdzie cytował, linkował jakąś
    negatywną opinię UŻYTKOWNIKA? A może tobie się uda?

> [...]
    >
    > zabezpieczone - lasery, kuloodporne szyby i czarni ochroniarze strzegacy

    Zarzucasz mi marketingowy bełkot, ale na moje konkretne "idź i spróbuj" zaczynasz
    "żartować". Boisz się weryfikacji opinii? I słusznie.
    W jakim mieście, okolicy mieszkasz? Sprawdzę, kto najbliżej sprzedaje i umówię cię na
    całodzienne gotowanie czego sobie zamarzyczysz.

  • 59. Data: 2013-11-08 08:16:29
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowobogaccy to prezesi banku, czy też pierwsza dziesiątka najbogatszych a
    > Polsce. Znam wielu takich, dla których Bora byłaby symbolem bogactwa i

    Ale tu ich nie było, nie ma i nie będzie.
    Slavo pomylił grupy.

  • 60. Data: 2013-11-08 08:20:49
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >W jakim mieście, okolicy mieszkasz? Sprawdzę, kto najbliżej sprzedaje i
    >umówię cię na całodzienne gotowanie czego sobie zamarzyczysz.

    Zrozum, że za taką cenę, ten twój produkt po prostu dupy nie urywa.
    Nie wywiera żadnego wrażenia na poważnych ludziach którzy mają trzeźwe
    spojrzenie zarówno od strony technicznej jak i finansowej.