  • 71. Data: 2013-11-08 10:24:08
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:11:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Niesamowity facet z tego stolarza. Wyglada tak, tak jak stolarz
    >
    > zupelnie. :-)
    >

    > A ja ciagle czekam na film jak bora sobie radzi z wyciaganiem produktow
    >
    > gotowania przy mniejszej mocy wyciagu.

    A co ci po takim filmie? Potrzebujesz ostatecznego dowodu i będziesz twierdził, że
    nie ma nic lepszego, niż BORA?
    Czy będziesz udowadniał, że twój okap po całkowitym wyłączeniu jeszcze tak ciągnie,
    że garnek z pieca zdejmujesz, aby zupa za szybko nie wystygła?

  • 72. Data: 2013-11-08 11:24:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 10:24, slavo65 pisze:

    > A co ci po takim filmie? Potrzebujesz ostatecznego dowodu i będziesz twierdził, że
    nie ma nic lepszego, niż BORA?

    Prawde mowiac to ze wzgledu chocby na nazwe bym tego nie kupil, ale to
    juz inna kwestia.

    > Czy będziesz udowadniał, że twój okap po całkowitym wyłączeniu jeszcze tak ciągnie,
    że garnek z pieca zdejmujesz, aby zupa za szybko nie wystygła?

    Zwyczajnie czekam kiedy wywiazesz sie z obietnicy pokazania jak Twoj
    wyciag radzi sobie przy mniejszej mocy, bo jak sam pisales regulacja
    mocy wyciagu jest mozliwa. A poniewaz kazdemu klientowi pokazujecie
    podobno jak to dziala po zmontowaniu, wiec zapewne nie problem linknac
    jakis filmik z pomiarow chociazby.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2013-11-08 11:38:26
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 11:24:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > mocy wyciagu jest mozliwa. A poniewaz kazdemu klientowi pokazujecie
    >
    > podobno jak to dziala po zmontowaniu, wiec zapewne nie problem linknac

    Tak jak logika podpowiada i jak pisałem już wcześniej. Moc wyciągu dobiera się do
    wysokości garnka, mocy gotowania itd.
    Rożnica pomiędzy BORA a tradycyjnymi okapami jest taka, że to co BORA osiąga bez
    problemu w czasie normalnej, cichej i oszczędzającej energie pracy, tradycyjne okapy
    prawie osiągają wyjąc i wydmuchując prawie 1000 m3 powietrza.
    Tu jest film z pokazowego montażu i mierzenia prądu powietrza
    http://www.youtube.com/watch?v=N2rHOAkzH4Q

  • 74. Data: 2013-11-08 11:54:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-08 11:38, slavo65 wrote:
> [...]
    prawie osiągają wyjąc i wydmuchując prawie 1000 m3 powietrza.
    > Tu jest film z pokazowego montażu i mierzenia prądu powietrza

    Film z mierzenia... ręce opadają.
    To jest materiał propagandowy!
    Na takim filmie może być równie dobrze wkładany do garów suchy lód co to
    sam z siebie ściele się po ziemi.
    Odrobina szacunku dla ludzi na grupie pliz.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 75. Data: 2013-11-08 11:55:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Nov 2013 02:38:26 -0800 osobnik zwany slavo65
    napisał:

> [...]
    > okapy prawie osiągają wyjąc i wydmuchując prawie 1000 m3 powietrza. Tu
    > jest film z pokazowego montażu i mierzenia prądu powietrza

    przepływ 4 m/s nic specjalnego
    http://youtu.be/N2rHOAkzH4Q?t=1m24s

    tak jak sobie patrzę na to urządzenie to nie ma tam nic specjalnego.
    wiatraczek i plastikowe rury o niespecjalnym przekroju. żadnego
    wygladzania przepływu więc fizyki nie oszukasz. Nie będzie się to niczym
    różniło od zwykłego wiatraka zamontowanego pod blatem. Jedynie może być
    cichszy silnik, który jest odrobinę droższy. Rury nie są wyciszone więc
    hałas przepływu też będzie.

    Natomiast w 1m26s widać wyraźnie jak syfi się blat i brzegi urządzenia od
    przepływającego powietrza. I o ile jest to para wodna to nie ma problemu.
    Jeśli będą cząsteczki tłuszczu to aby to wyczyścić musisz wyjąć to
    urządzonko bo inaczej nie doczyścisz w żaden sposób.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2013-11-08 12:04:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Friday, November 8, 2013 11:55:41 AM UTC+1, masti wrote:

    > Jeśli będą cząsteczki tłuszczu to aby to wyczyścić musisz wyjąć to
    > urządzonko bo inaczej nie doczyścisz w żaden sposób.

    Musisz wczuć się w sposób myślenia TARGETU tegoż BORA.
    Jak masz tyle kasy na okap, zapewne masz też ludzi od tego,
    żeby to czyścili od czasu do czasu :P

  • 77. Data: 2013-11-08 12:09:12
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Prawde mowiac to ze wzgledu chocby na nazwe bym tego nie kupil, ale to
    > juz inna kwestia.

    Maniek zlituj się, bo zapewne nie raz kupowałeś produkty Osram,
    Porotherm, Old Spice, a może robiłeś zakupy w marketach Castorama czy
    Obi, a może w Biedronce itp. :)

> [...]
    > mocy wyciagu jest mozliwa. A poniewaz kazdemu klientowi pokazujecie
    > podobno jak to dziala po zmontowaniu, wiec zapewne nie problem linknac

    Przecież regulacja może się odbywać w bardzo wąskim zakresie. Osobiście
    myślę, że zakresy regulacji standardowych okapów mogą być dużo większe,
    tylko co z tego? Bora to produkt dla ludzi, którzy włączając wyciąg, nie
    zastanawiają się czy w tym miesiącu starczy im kasy na rachunek za prąd.
    Jedyne czego bym oczekiwał od takiego produktu, skoro już tyle kosztuje,
    to przede wszystkim pełnej automatyki.

  • 78. Data: 2013-11-08 12:10:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:01:08 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Zazwyczaj jak się robi projekt zestawu BORA do kuchni, to w celu odróżnienia
    różnych projektów od siebie używa się w opisie/tytule najczęściej nazwiska końcowego
    klienta, który to będzie użytkował. Pomaga to w rozmowach pomiędzy BORA, studiem
    meblowym, firmą ciągnącą wentylację itp. Miałem raz przypadek, że wszyscy
    zamieniliśmy nazwisko na nazwę miejscowości, bo klient nie chciał, aby jego nazwisko
    było w połowie Europu kojarzone z budową wypasionej willi.

  • 79. Data: 2013-11-08 12:14:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 11:38, slavo65 pisze:

> [...]
    prawie osiągają wyjąc i wydmuchując prawie 1000 m3 powietrza.
    > Tu jest film z pokazowego montażu i mierzenia prądu powietrza

    Mniej gadania, wiecej roboty. Swoja droga za kilka plastikowych kanalow,
    proste indukcje i ciutek stali placic 35 tysi no no. Trzeba miec tupet.
    Ale do rzeczy: oczekuje filmu ktory pokaze jak w porownaniu do
    propagandowego trybu pracy znaczy max dziala tryb min. Czyli taki sam
    filmik jak te z gotujacymi sie czterema garami. Moga byc pokrywki i
    zmniejszanie mocy. Zobaczymy co to jest warte przy mniejszej mocy na co
    sam zwrociles uwage.

    I juz daj sobie spokoj z tym oszczedzajacym energie trybem pracy. Wyjdz
    na dach w czasie wichury i sprobuj cos zagotowac w duzym garze to moze
    pojmiesz cos o oszczedzaniu energii i drogo ogrzanym powietrzu.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2013-11-08 12:30:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 12:09, uzytkownik pisze:
> [...]
    >
    > Maniek zlituj się, bo zapewne nie raz kupowałeś produkty Osram,
    > Porotherm, Old Spice, a może robiłeś zakupy w marketach Castorama czy

    No tak, ale snobistycznie zwyczajnie nie kupil bym czegos co nazywa sie
    bora. No mam taki kaprys i juz. W koncu mi wolno.:-)
    Skoro sa ludzie ktorzy takie bez sensu cos kupuja, to ja moge nie kupic
    ze wzgledu na nazwe chociazby. :-)

> [...]
    > tylko co z tego? Bora to produkt dla ludzi, którzy włączając wyciąg, nie
    > zastanawiają się czy w tym miesiącu starczy im kasy na rachunek za prąd.

    Wiec mamy pierwsze klamstwo.

    > Jedyne czego bym oczekiwał od takiego produktu, skoro już tyle kosztuje,
    > to przede wszystkim pełnej automatyki.

    Ot chociazby.

    Pozdro.. TK