  • 1. Data: 2009-11-21 16:09:24
    Temat: Instalacja ADM?
    Od: Marek <n...@p...mi.pl>

    Dostałem pismo o zamiarze wymiany w budynku instalacji ADM i WLZ. Nie
    znam pojęcia "ADM" a "googlownica" nie podpowiada sensownie w tym
    temacie. Proszę o rozszyfrowanie tego skrótu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-21 16:34:40
    Temat: Re: Instalacja ADM?
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@p...mi.pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem pismo o zamiarze wymiany w budynku instalacji ADM i WLZ. Nie znam
    > pojęcia "ADM" a "googlownica" nie podpowiada sensownie w tym temacie.
> [...]

    Instalacjaadministracyjna: oświetlenie kaltek schodowych, piwnic, strychu,
    zewnętrzne itp dotyczące części wspólnej budynku
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-11-21 16:55:12
    Od: Marek <n...@p...mi.pl>

    Jackare pisze:

    > Instalacjaadministracyjna: oświetlenie kaltek schodowych, piwnic,
    > strychu, zewnętrzne itp dotyczące części wspólnej budynku

    Dziękuję

    --
    Marek