  • 41. Data: 2011-05-02 17:18:01
    Temat: Re: Instalacja gło?nikowa w salonie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 00:13:03 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > nie usłyszy bo nie ma prawa...
    >
    > dodajmy że plecionka zachowuje sie dokładnie tak samo jak drut...
    >
    > chyba ze sugerujesz stosowanie tzw licy, czyli plecionki złożonej z bardzo
    > wielu IZOLOWANYCH od siebie cienkich drucików.

    Tylko lica tez ma swoje wady i jedne efekty znikną, a drugie się zmocnią
    (przede wszystkim - pojemności pasożytnicze i indukcyjność)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 42. Data: 2011-05-03 09:27:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    >>> 5kHz R=0.14Ohm
    > materia nie jest śliska, jest mierzalna odpowiednim sprzętem pomiarowym,
    > to nie jest religia to jest domena nauki. To tylko audiofile zachowują
    > sie tak jakby mieli doczynienia z religia.

    Ale najbardziej mnie i tak rozwalają przewody Toslink o pozłacanych
    końcówkach
    z aledrogo: "Pozłacane 24 karatowym złotem wtyki chronią przed korozją oraz
    poprawiają jakość styku "
    ku..wa .. jakiego styku? ROTFL !!

    --
    Irokez

  • 43. Data: 2011-05-03 10:19:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Jest też wiele przykładów odwrotnych i co z tego?
    > Ważne co TY słyszysz lub nie.

    nio ma!

  • 44. Data: 2011-05-03 10:20:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JK wrote:

    > Zdaje się, że nie dostrzegasz tak trywialnej
    > sprawy jak wygoda użycia. Pomiędzy drutem a
    > plecionką nie ma żadnej różnicy pod względem
    > elektrycznym (w paśmie akustycznym) natomiast
    > jest kolosalna różnica pod względem wygody
    > użycia. Po prostu plecionka jest elastyczna a
    > drut nie. Ot i całe wytłumaczenie.

    ale w scianie nam nie jest potrzebna plecionka :)

    wiadomo że nawet do okablowania kotłowni czy wentylatorni zwykle używam
    przewodów elastycznych, choć sa droższe i bardziej kłopotliwe w łaczeniu

  • 45. Data: 2011-05-03 10:21:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Tylko lica tez ma swoje wady i jedne efekty znikną, a drugie się
    > zmocnią (przede wszystkim - pojemności pasożytnicze i indukcyjność)

    no i kłopotliwość w zarabianiu końcówek, gdy trzeba z każdego drucika usunąć
    izolację.

  • 46. Data: 2011-05-03 10:33:40
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 12:20, Marek Dyjor pisze:

    > ale w scianie nam nie jest potrzebna plecionka :)

    Ale mowa była o studiu nagraniowym. Capisco?

    JK

  • 47. Data: 2011-05-03 12:13:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JK wrote:

    > Ale mowa była o studiu nagraniowym. Capisco?

    o salonie drogi kolego, o SALONIE.

  • 48. Data: 2011-05-03 15:32:29
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 14:13, Marek Dyjor pisze:

    > o salonie drogi kolego, o SALONIE.

    Ślepy jesteś czy jak?

    JK

  • 49. Data: 2011-05-03 21:36:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 12:21:53 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no i kłopotliwość w zarabianiu końcówek, gdy trzeba z każdego drucika usunąć
    > izolację.

    A to nie jest wielki kłopot - schodzi ładnie po podgrzaniu ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 50. Data: 2011-05-10 23:03:55
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-05-03 11:27, Irokez pisze:
> [...]
    > końcówkach
    > z aledrogo: "Pozłacane 24 karatowym złotem wtyki chronią przed korozją

    to cie rozwala?
    chłopie, wejdź na stronę
    http://www.audiostrefa.pl/okablowanie-c-48.html?filt
    er_id=45&sort=2a
    i poczytaj opisy kabli :-)

    normalnie jakbym czytał zachwyty kipera nad dobrym winem :P

    Sierp