  • 71. Data: 2017-05-07 12:54:06
    Temat: Re: Instalacja odgromowa Uziomy
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-06 o 09:35, Alzem ??????????? pisze:

    > Ale zawsze możesz się wypiąć na zakład energetyczny, jeśli nie będą
    > chcieli dać ile będziesz potrzebować i zawsze możesz sobie zamontować
    > własną (na własne potrzeby) elektrownię wiatrową + panele słoneczne.

    A na bezwietrzną pogodę, zachmurzone niebo i noce zamontować jakiś
    agregat prądotwórczy. Tylko czy to na pewno najlepsze rozwiązanie na
    ładowanie samochodu elektrycznego?

  • 72. Data: 2017-05-07 12:59:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.05.2017 12:54, nadir wrote:

    > A na bezwietrzną pogodę, zachmurzone niebo i noce zamontować jakiś
    > agregat prądotwórczy. Tylko czy to na pewno najlepsze rozwiązanie na
    > ładowanie samochodu elektrycznego?

    Będzie miał wodną :-)

  • 73. Data: 2017-05-13 15:51:51
    Od: "Uzytkownik" <p...@i...wp.pl>

    KIKI wrote:

    > No właśnie :-) Jesteśmy zgodni. Ale widzę czasem budowy i nikt uziomu
    > w fundamencie nie robi i wszyscy robią tylko wielkie oczy :-) Nic się
    > nie zmienia w mentalności. Kierbudzi, projektanci i wykonawcy nadal
    > niedouczeni.

    No wlasnie, a co powiesz na to;
    Moj majster przekonuje mnie na wszelkie sposoby aby bednarki nie ukladac, a
    wrecz nie robić inst. odgromowej, a argument jest taki, że wszystcy dookola
    teraz nie robia instalacji odgromowej. Faktycznie patrze na osiedle domów (z
    20) i na wiekszosci nie ma odgromowki.

    Teraz troche z innej beczki;
    Mam jeszcze jeden 'strup na glowie', a mianowicie, majster (ten sam)
    przekonuje mnie aby nie zakladac foli kubelkowej do izolacji pionowej i
    ocieplenia fundamentów (sciana fundamentowa / preparat izolujacy / styrodur
    10cm / folia kubelkowa) a tylko zatynkowac i przykryc gruntem. Ponoć (w/g
    majstra) pod folia kubelkowa jest zbiorowisko wody i cokól fundamentu jest
    zawsze w wodzie - przez ta folie kubelkowa.

    Wrzucilbym zdjecia, ale dopiero bedziemy zaczynac kopac w poniedzialek -
    teraz tylko zostaly dokonane pomiary geodezyjne przy udziale moim i majstra
    (i tak przy tych pomiarach mnie uswiadamial).

  • 74. Data: 2017-05-13 20:18:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 15:52:21 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No wlasnie, a co powiesz na to;

    Myślę że jakbyś ustawił Sobie jednego nicka na stałe to łatwiej by było rozmawiać
    A tak to zamieszanie jest;)

  • 75. Data: 2017-05-13 20:31:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-13 o 20:18, Kris pisze:

    > Myślę że jakbyś ustawił Sobie jednego nicka na stałe to łatwiej by było rozmawiać
    > A tak to zamieszanie jest;)

    No i nie podszywał się pod innych Użytkowników :)

  • 76. Data: 2017-05-13 20:40:10
    Od: "Uzytkownik" <p...@x...wp.pl>

    Kris wrote:

    > Myślę że jakbyś ustawił Sobie jednego nicka na stałe to łatwiej by
    > było rozmawiać
    > A tak to zamieszanie jest;)

    Masz jakieś urojenia.
    Jesli nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz i nie zaśmiecaj.

  • 77. Data: 2017-05-13 20:40:26
    Od: "Uzytkownik" <p...@x...wp.pl>

    Uzytkownik wrote:

    > No i nie podszywał się pod innych Użytkowników :)

    Nie wiem o co Ci chodzi?

  • 78. Data: 2017-05-13 20:46:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 20:31:05 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No i nie podszywał się pod innych Użytkowników :)

    Bracia Ślązacy jesteście wybaczycie Sobie;)

  • 79. Data: 2017-05-13 20:49:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 20:40:19 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Masz jakieś urojenia.

    "Mylisz się i to na całej linii.";)

  • 80. Data: 2017-05-13 21:10:33
    Od: "Uzytkownik" <p...@x...wp.pl>

    Kris wrote:

    > Bracia Ślązacy jesteście wybaczycie Sobie;)

    Wybacz, ale się posmarkam ;->>

    https://www.ultratools.com/tools/geoIp
    https://www.adres-ip.pl/geolokalizacja.html

    A tak przy okazji,Twoja głupota gdyby miała skrzydła to by gołębicą byla.