  • 41. Data: 2012-03-22 08:56:03
    Temat: Re: Instalacja wody użytkowej - z czego?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 marca 2012, 06:03:50 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > w pewnym bloku w rurach stalowych po 5 latach światło 2"ki zmniejszyło sie
    > do przekroju 1/2"ki.
    > w plastiku to sie raczej nie zdarza. takie złogi sa niezłym miejscem do
    > hodowli bakterii.

    To widocznie zalezy od wody.
    Rury ocynkowane instalacja z 1969 roku bodajże, dwa lata temu przerabiałem tą
    instalacje, rury czyściutkie. Woda ze studni głebinowej. Tak samo baniak od hydrofora
    taki 300 litrów ocynkowany przerabialismy wtedy do innych zastosowań i trzeba było
    odciąć mu dekiel. W srdku czyściutko. Baniak raczej równiez z 1969 roku ale tego
    pewny nie jestem czy nie był wymieniany- raczej nie.

  • 42. Data: 2012-03-26 17:38:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > dekiel. W srdku czyściutko. Baniak raczej równiez z 1969 roku ale
    > tego pewny nie jestem czy nie był wymieniany- raczej nie.

    no i tutaj jest pies pogrzebany...

    statystycznei jednak woda jest zwykle syfiasta a nie czysta.