  • 11. Data: 2010-02-18 11:47:50
    Temat: Re: Instalacyjny "hardcore"
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 17 Lut, 20:33, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:b8d70dd2-0f0c-41c7-a342-20382a03f180@
    y33g2000yqb.googlegroups.com...

    > Tere fere kuku.

    Jak ktos nie umie korzystac ze swoich praw to tak j/w.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-02-18 11:53:48
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Tere fere kuku.
    >

    >Jak ktos nie umie korzystac ze swoich praw to tak j/w.

    A czy ty kiedykolwiek korzystałeś z tych swoich praw czy tylko tak
    teoretyzujesz? Ja nawet z podpisaną umową z developerem odnośnie kar
    umownych za nieterminowe oddanie budynku muszę iść do sądu, a ty chcesz
    egzekwować odszkodowania od pana Kazia co spieprzył robotę i pewnie własnego
    majątku nie ma?

  • 13. Data: 2010-02-18 14:52:16
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 18, 12:53 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > egzekwować odszkodowania od pana Kazia co spieprzył robotę i pewnie własnego

    Myślę że mowa jest właśnie o dochodzeniu praw w sądzie.
    Przy takich sprawach winny pokrywa 100% kosztów (łącznie z adwokatem)
    więc zwykle opłaca się zainwestować pare zł.
    Chyba że stracona kwota nie warta uwagi dla zleceniodawcy, a ofiar w
    ludziach nie było, bo niewątpliwie kosztuje to oprócz kasy czas i
    nerwy.

    --
    ZZ@private

  • 14. Data: 2010-02-18 15:00:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >Chyba że stracona kwota nie warta uwagi dla zleceniodawcy, a ofiar w
    >ludziach nie było, bo niewątpliwie kosztuje to oprócz kasy czas i

    Kolejny teoretyk co uważa, ze wyrok wszystko załatwi.

  • 15. Data: 2010-02-18 15:10:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On Feb 18, 12:53 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    >Myślę że mowa jest właśnie o dochodzeniu praw w sądzie.

    Chodzi raczej o to ze sprawy będą sie toczyc latami, a nawet jak uzyskasz
    wyrok to okaze sie że kasa nie do odzyskania.
    Zreszta trudno jest partaczowi udowodnic że coś spartaczył. Jak zrobi cos co
    zagraza bezpieczeństwu to jeszcze pół biedy tu mozesz udowodnic że było
    zagrożenie zycia itp. Jednak jak w sądzie udowodnisz że krzywo położone rury
    to partactwo? Na to nie ma mocnych. Wykonawca będzie sie bronił ze tak
    chciałes aby było położone. Tak samo niechlujnie dokrecone złączki itp.
    Jeśli wykonawca juz skasował zapłate za taka robote to kasa nie do
    odzyskania.

    >Przy takich sprawach winny pokrywa 100% kosztów (łącznie z adwokatem)
    >więc zwykle opłaca się zainwestować pare zł.

    I co z tego jak sie okaże ze wykonawca to golec bez żródła dochodu stałego.
    Jak odzyskasz zasądzoną kasę?

    >Chyba że stracona kwota nie warta uwagi dla zleceniodawcy, a ofiar w
    >ludziach nie było, bo niewątpliwie kosztuje to oprócz kasy czas i
    >nerwy.

    Trzeba po prostu wykonawcom patrzec na ręce i nie płacić za partactwo.
    Zapłaciłeś znaczy zaakceptowałes wynik roboty.
    I dotyczy powyzsze zarówno Kazików jak i Firm.
    Uczciwy Kazik poprawi swoje fuszerki pomimo tego że robił na czarno bez
    umowy. Nieuczciwa firma nie poprawi nawet jak robiła z faktura itp.
    I odwrotnie.
    Reguły tu nie ma.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-02-18 17:39:19
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 18, 4:10 pm, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]

    > Uczciwy Kazik poprawi swoje fuszerki pomimo tego że robił na czarno bez
    > umowy. Nieuczciwa firma nie poprawi nawet jak robiła z faktura itp.

    Chyba nie jestes w stanie znac sie na wszystkim. Patrzenie na rece nie
    pomoze. Wezmy na ten przyklad chirurgie plasyczna. Zanasz sie ?
    Napewno nie. Jak ktos ci spartoli twarz to raczj powinienes zlozyc
    reklamacje i rzadac odszkodowanie za nie wypelnienie reklamacji.
    Co z tego ze sprawa toczyc sie bedzie latami. Niewazne.Masz na to 2
    lata jesli umowa byla o dzielo lub zlecenie. Pozniej mozesz sobie
    pogwizdac. A tak sprawa lezy i jesc nie wola.
    Zreszta gosc ktory podejmue sie sprawy powienien wiedziec jakie
    czekaja go konsekwencje. przy takim podejsciu byle gowniaz roboty sie
    tyka a inwestor traci.
    Ta mentalnosc trzeba zmienic w narodzie. Jakby kazdy do sadu szedl i
    koles mialby 200 spraw to w sadzie by spal i robote porzucil a nie
    inwestorow na straty narazac.
    Ale narod glupi i byle debil inwestora wyczesze.

  • 17. Data: 2010-02-18 17:52:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Chyba nie jestes w stanie znac sie na wszystkim. Patrzenie na rece nie
    pomoze. Wezmy na ten przyklad chirurgie plasyczna.

    Skoro ty nie widzisz różnicy pomiędzy kliniką mającą siedzibę, personel,
    ubezpieczenie, renomę a panem Kaziem, który za jedyny majątek to moze mieć
    swoje narzędzia i samochód, to nie mamy o czym dyskutować. Albo mieszkasz w
    Polsce od niedawna, albo masz raptem kilkanaście lat i wierzysz w sądy,
    komorników i ściągalność długów. Poświęcisz czas i środki, a wyrok sądu
    powiesisz sobie na ścianie.

  • 18. Data: 2010-02-19 16:59:34
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > pomoze. Wezmy na ten przyklad chirurgie plasyczna. Zanasz sie ?
    > Napewno nie. Jak ktos ci spartoli twarz to raczj powinienes zlozyc
    > reklamacje i rzadac odszkodowanie za nie wypelnienie reklamacji.

    To akurat nietrafny przykład. Żaden lekarz - biegły sądowy nie stwierdzi błędu innego
    lekarza tylko przypadek losowy.