  • 1. Data: 2010-05-29 15:19:52
    Temat: Instrukcja serwisowa do pralki
    Od: "szat" <2...@1...com>

    Witam,
    Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
    uderzając o ścianę pralki. Nie mam pojęcia gdzie przypiąć ten moduł mimo że
    ma odpowiednie zaczepy. Czy ktoś wie gdzie znajdę opis bebechów pralki Bosch
    WLX 24361 , bo na ich stronie znalazłem tylko denny rysunkowy opis jak
    włożyć pranie do pralki i wybrać odpowiedni program prania, albo podpiąć
    węże ;) Przypuszczam, że takie opisy techniczne mają tylko serwisanci, ale
    może gdzieś na pirackich serwerach się znajdzie ? ;)

    --
    Radek

  • 2. Data: 2010-05-30 14:16:02
    Temat: Re: Instrukcja serwisowa do pralki
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

    -----

  • 3. Data: 2010-05-30 18:31:40
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

    Jasne!

    PLONK!

    P.

  • 4. Data: 2010-05-30 19:52:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jasne!
    >
    > PLONK!

    nie rozumiem o co Tobie chodzi. Przeciez napisał dobrze-'sprawdzić u zródła"

    Kris

  • 5. Data: 2010-05-30 21:12:44
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    > Użytkownik "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> napisał w wiadomości

    > nie rozumiem o co Tobie chodzi. Przeciez napisał dobrze-'sprawdzić u
    > zródła"

    BSH to nazwa dystrybutora marki Bosch Siemens

    Cezar

  • 6. Data: 2010-05-31 06:49:25
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "szat" <2...@1...com> napisał
    > Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
    To w końcu pralka, czy drukarka jest ? ;-)
    W temacie polecam www.elektroda.pl
    Jacek

  • 7. Data: 2010-05-31 09:01:46
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > BSH to nazwa dystrybutora marki Bosch Siemens

    To wiem.,
    Nie łąpie tylko za co ten PLONK
    Chociaż userowi 666/ąćęłńóśźż w sumie PLONK się należy za odpisywanie nad
    cytatatmi.
    Ale ten typ jest niereformowalny jak widac;)

    Krzysiek