  • 11. Data: 2013-09-04 14:46:04
    Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z płyty ?
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <*@*.pl> napisał w wiadomości
    news:52272551$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...
    > Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
    > Wygodne byłoby jeszcze "zautoatyzowanie" zasłaniania
    > okien. W tej chwili mam zasłony, które przesuwam ręcznie.
    > Mieszkanie nie należy do najjaśniejszych, więc nie zakładałam
    > żaluzji, bo trzeba by je na dzień całkowicie podciągać.
    > Marzy mi się jakiś wygodny automat.

    Spisz potrzeby. Później na tej podstawie określisz
    zakres prac i ilość materiałów czyli koszty.
    Może okazać się, że część prac będzie mocno obciążała "kieszeń".

    J.

  • 12. Data: 2013-09-04 19:38:05
    Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z p?yty ?
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-09-04 10:34, Kukus Minipalus pisze:
    > Żadne WiFi nie zastąpi dobrego kabla.Taki systemik

    Jedno gniazdko Ethernet - zgoda, ale ma iść do routera i na tym koniec
    kabli.
    Sprawdzone na Liveboksie 3.0 (który anten zew. nie posiada) 40/4 Mbps.

    > 7.1 potrafi bardzo "zakablować" mieszkanie.

    7.1 do mieszkania w bloku z płyty? 2.1 to już za dużo - choć co kto lubi.

    Zrobić uczciwy remont i chrzanić, że nie można sobie zaprogramować
    pralki ze smartfona... Wymiana instalacji - jak najbardziej. Ale w
    kierunku pozbycia się kabli.
    Drukarka na Wi-Fi, taka za 400 zł, a własny adres e-mail już ma...

    Klimę masz?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-09-04 22:52:50
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Ewa" <*@*.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Mieszkanie nie należy do najjaśniejszych, więc nie zakładałam
    > żaluzji, bo trzeba by je na dzień całkowicie podciągać.
    A popatrzy sobie tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=Q4DqnEhJeBU

  • 14. Data: 2013-09-05 01:14:47
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-09-04 22:52, Kukus Minipalus pisze:
    > A popatrzy sobie tu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Q4DqnEhJeBU

    LOL. Brat sobie zrobił coś takiego z 10 lat temu, ale nie na pilota a
    włącznik/wyłącznik czasowy. Hałas tak przeraźliwy, że milsze dla ucha
    już to pikanie budzika. Ostatecznie wywalił i zamontował pionowe rolety.
    Obsługuje chyba ciągając sznureczki i żyje.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2013-09-06 13:47:35
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "wo_Ohoo!" <x...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >kierunku pozbycia się kabli.
    >Drukarka na Wi-Fi, taka za 400 zł, a własny adres e-mail już ma...

    kabel zawsze bedzie lepszy od radia, schowane kable raczej pomagaja a nie
    przeszkadzaja

  • 16. Data: 2013-09-06 14:13:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 13:47:35 UTC+2 użytkownik Przesmiewca napisał:
    > kabel zawsze bedzie lepszy od radia, schowane kable raczej pomagaja a nie
    >przeszkadzaja

    Ciekwai mnie w czym lepszy? W plątaniu sie pomiędzy nogami itp.
    Teraz WIFI spokojnie wystarcza do domowych zastosowań.
    Można płynnie oglądac filmy grac w gry, słuchac muzyki io co tam ktoś jeszcze wymysli

  • 17. Data: 2013-09-06 15:04:43
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 13:47, Przesmiewca pisze:
    > kabel zawsze bedzie lepszy od radia, schowane kable raczej pomagaja a nie
    przeszkadzaja

    Tak. Będzie lepszy, ale w sposób dla Ciebie niezauważalny. Jedynie na
    papierze. Sprawdzałem jakoś w połowie sierpnia. I chociaż mam kabel i w
    pół godzinki bym go sobie poprzeciągał, to nie chcę. Dwa laptopy,
    drukarka i czasami smartfon - wszystko na Wi-Fi. Neo 40/4.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2013-09-06 15:38:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 15:04:43 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
> [...]
    > pół godzinki bym go sobie poprzeciągał, to nie chcę. Dwa laptopy,
    > drukarka i czasami smartfon - wszystko na Wi-Fi. Neo 40/4.
    U mnie jest tak:
    VDSL 40(realnie 22)z Orange
    Router DGT. Do routera po wifi łącz się regularnie: dwa laptopy, Xbox360, czasami
    jeszcze dwa telefony z androidem.
    Żadnych problemów. Kablem wpiety jest do routera dysk sieciowy, XBOX360łączy się tym
    dyskiem poprzez router(wifi) Filmy z dysku odtwarzane za pomoca xboxa choza płynniue,
    muzyka i zdjęcia równiez. Filmy z netu równiez płynnie chodza niezaleznie czy
    oglądane za pomoca kompa czy xboxa360
    Czasami na xboxa ściagamy jakąs gre(1,5giga bywa że ma wielkość)i równoczesnie
    ogladamy filmy z netu na laptopie. Działa wszystko płynnie. Router na pietrze,
    odbiorniki na parterze, strop betonowy.
    Tak więc kabel jest zbyteczny do domowych zastosowań

  • 19. Data: 2013-09-06 16:32:19
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 15:38, Kris pisze:
    > Tak więc kabel jest zbyteczny do domowych zastosowań

    Na dzień dzisiejszy.
    Ale tak z 5-8 lat wstecz, przy gorszych routerach i wielokrotnie
    niższych prędkościach, kabel jednak rządził.
    No ale mówimy o latach 2013-20XX. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2013-09-06 18:29:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-06 15:38, Kris pisze:
> [...]
    odbiorniki na parterze, strop betonowy.
    > Tak więc kabel jest zbyteczny do domowych zastosowań

    Mamy obecnie w domach Blueray i filmu w tym formacie odtworzonego
    bezpośrednio z dysku, bez stosowania kompresji nie da rady przesłać
    przez wifi. Pojawiają się telewizory chyba UltraHD i dla nich wifi też
    za wolne. A co to dopiero będzie, jak aż dwa filmy z Blueray będzie
    trzeba przesłać przez wifi - bo dzieci oglądają coś innego, a my coś innego?
    Skoro mówisz, że kabel zbyteczny, to dlaczego masz dysk sieciowy
    podpięty kablem? W/g Ciebie kabel to ZUŁO ;-)