  • 21. Data: 2013-09-06 20:04:38
    Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z p?yty ?
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 18:29, BQB pisze:
    > A co to dopiero będzie, jak aż dwa filmy z Blueray będzie trzeba
    > przesłać przez wifi - bo dzieci oglądają coś innego, a my coś innego?

    Wy się zajmiecie robieniem kolejnych dzieci, jak prezydent przykazał.
    Ew. jakiś spacer? Do kina, choćby.

    Wchodzą telewizory Ultra HD, wchodzi kabel HDMI 2.0, a mnie do szczęścia
    wciąż wystarcza Internet. :)

    Naturalnie routery portów ETH się szybko nie pozbędą, więc zawsze jakiś
    jeden kabelek można sobie pociągnąć, ale robienie całej sieci kabli, to
    już jest bezsens. W każdym razie ja czekam już tylko na bezprzewodowe
    230 V. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2013-09-06 21:02:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 18:29:24 UTC+2 użytkownik BQB napisał:

    > Skoro mówisz, że kabel zbyteczny, to dlaczego masz dysk sieciowy

    Bo Zyxel nsa310 nie ma wifi.
    Stoi sobie koło routera podpięty 20cm kablem.

    >W/g Ciebie kabel to ZUŁO ;-)

    C to jest ZUŁo?

  • 23. Data: 2013-09-06 21:20:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-06 21:02, Kris pisze:

    > Bo Zyxel nsa310 nie ma wifi.
    > Stoi sobie koło routera podpięty 20cm kablem.

    > C to jest ZUŁo?

    To jest to samo co zwykłe zło, tylko wypowiedziane przez szaleńca nieco
    przeciągnięte i po wypowiedzeniu następuje śmiech podczas błyskawic w
    tle ;-)

  • 24. Data: 2013-09-30 14:06:07
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    >przeszkadzaja
    >
    >Ciekwai mnie w czym lepszy? W plątaniu sie pomiędzy nogami itp.
    >Teraz WIFI spokojnie wystarcza do domowych zastosowań.
    >Można płynnie oglądac filmy grac w gry, słuchac muzyki io co tam ktoś jeszcze
    wymysli

    Pisalem, ze schowany a nie poplatany.
    Kabel jest mniej podatny na zaklocenia, pozwala na predkosci niedostepne
    w praktyce dla WiFi oraz jest bezpieczniejszy - to miedzy innymi dlatego w firmach
    nadal sie
    robi okablowanie strukturalne a nie pokrywa budynek zasiegiem WiFi.

    A okablowanie w domu pozwoli ci chodziazby na dowolne umiejscowienie w mieszkaniu
    twojego
    ulubionego routera WiFi albo kulturalne przeciagniecie netu od providera z klatki
    schodowej.
    Nie mowiac juz o tym, ze taki kabel mozna wykorzystac do wielu innych rzeczy -
    chociazby
    zastapieniu skretka w scianie kabli HDMI.

  • 25. Data: 2013-11-06 10:48:58
    Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z płyty ?
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <5222fdf1$0$1270$65785112@news.neostrada.pl> Ewa napisal(a):

    > Pomysł pewnie dobry, ale nierealny.
    > Różnica w cenie między nowym mieszkaniem, nawet na rynku
    > wtórnym, ale nie w wielkiej płycie, a obecnie posiadanym
    > jest dla mnie nie do przeskoczenia. Kredytu nie dostanę.

    :)

    poszukać partnera do remontu lub zmiany mieszkania na "rozwojowe" ;) ???

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    gg1100100111000000111010