  • 41. Data: 2014-12-19 11:19:28
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:00:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mi lokalnie potrafi zjesc 30, a Ty mowisz o Chorwacji.

    Maniek ale zeby dojechac do Chorwacji musisz wykonac trzy skrety na krzyz
    i to glownie na autostradach - 1000 x mniej danych niz jak jezdzisz po
    centrach miast jakichs z duza iloscia drog, drozek i skrzyzowan :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2014-12-19 11:23:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-12-18 21:19, Adam pisze:

    >A swoja droga - w jaki sposob np. google tak szybko aktualizuje warunki
    >drogowe?

    To proste, przegapiłeś moment kiedy google uzyskało promocje na BOGA.

  • 43. Data: 2014-12-19 11:28:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    Jezdzilem z automapa, tomtomem - to wszystko nawet sie nie umywa do google

    >adam korzystając z danych jednoczesnie nadaje swoje. Po przekroczeniu
    >pewnej ilosci krytycznej kierowców uzywających tego systemu wie on co na
    >drodze sie dzieje. Jak na autostradzie stoja znaczy wypadek i nastepnych
    >mozna skierowac objazdem.

    tylko, ze liczba kierowcow uzywajacych w polsce google (w danym miejscu, w
    danej chwili) chyba jest niezaduza

  • 44. Data: 2014-12-19 11:33:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >EU wystarczą mu same mapy - to wg mnie tylko pisze, w d..pie był i
    >niewiele widział

    Bzdura, wystarcza, inna rzecz, ze z GPS jest po prostu wygodniej.

    Zgłupienie społeczeństwa postępuje - ciekawe co by było gdyby wybuchła
    większa wojna a po niej trzeba było wrócić na drogi (już bez GPSu)

  • 45. Data: 2014-12-19 11:36:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 11:28:25 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > tylko, ze liczba kierowcow uzywajacych w polsce google (w danym miejscu, w
    > danej chwili) chyba jest niezaduza
    Ale już tych mających smartfony/tablety z androidem i godzących się na ustalanie ich
    lokalizacji(czy jak to się tam nazywa) przez gogle będzie więcej.

  • 46. Data: 2014-12-19 11:38:06
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

> [...]
    >
    > tylko, ze liczba kierowcow uzywajacych w polsce google (w danym miejscu, w

    To zależy od miejsca, w Wa-wie na głównych ulicach jest zawsze info o natężeniu, na
    mniejszych już różnie.
    Nie trzeba włączać mapy w telefonie aby zobaczyć gdzie mają dane.
    Mnie osobiście wydaje się, że polegają nawet na pojedynczych urządzeniach, bo
    widziałem korek na mapie, którego w rzeczywistości nie było, a jak minąłem
    "czerwone" to zrobiło się zielone (czy to przypadek - ...)

    --
    ZZ@private

  • 47. Data: 2014-12-19 11:54:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Aktualnie testuje dawnej Noki "Here".

    Ale to na androida?

  • 48. Data: 2014-12-19 11:56:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ale już tych mających smartfony/tablety z androidem i godzących się na
    >ustalanie ich lokalizacji(czy jak to się tam nazywa) przez gogle będzie
    >więcej.
    Z wlaczonym na stale GPS?

  • 49. Data: 2014-12-19 11:58:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 11:15, ZbyszekZ pisze:

    > Do wyprowadzenia z lasu wystarczy mapa papierowa :-), o ile ma się ją w
    odpowiedniej skali.

    I sie wie gdzie sie jest. :-) Prawde mowiac to okazalo sie najtrudniejsze.

    > Co do Here, to może być niezłe, za nim pojawiło się google jeździłem z Nokia Maps -
    niezłe to było w porównaniu do ówczesnej Automapy.

    Symbianowa podobno byla lepsza od windowsowej, ktorej uzywalem do
    jesieni tego roku. Windowsowa, trasy czasem wybierala w oparciu o
    wylacznie sobie znany algorytm z rozstrzalem kilkudziesiecio
    kilometrowy. Dzisiejsza jak narazie sprawdza sie dobrze, choc tak
    naprawde mozna to ocenic w trasie. Korki i inne tez ma. Dzieki wgranym
    mapom jest szansa na niski transfer bez ceregieli z wgrywaniem map trasy
    przed wyjazdem.

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2014-12-19 12:00:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 11:19, Adam pisze:

    > Maniek ale zeby dojechac do Chorwacji musisz wykonac trzy skrety na krzyz
    > i to glownie na autostradach - 1000 x mniej danych niz jak jezdzisz po
    > centrach miast jakichs z duza iloscia drog, drozek i skrzyzowan :-))

    Tyz racja.

    Pozdro.. TK