  • 51. Data: 2014-12-19 12:05:16
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 11:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ale to na androida?

    Tyz.
    http://android.com.pl/news/31918-nokia-udostepnia-za
    -darmo-nawigacje-here-dla-wszystkich-smartfonow-z-an
    droidem-4-1/

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2014-12-19 12:07:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >Tyz.
    >http://android.com.pl/news/31918-nokia-udostepnia-z
    a-darmo-nawigacje-here-dla-wszystkich-smartfonow-z-a

    Kiedyś czytalem ze olali windows phone, teraz sprawdzam, jest - więc ściągam
    :-) Na symbianie tez używałem.

  • 53. Data: 2014-12-19 12:10:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    androidem-4-1/

    >Kiedyś czytalem ze olali windows phone, teraz sprawdzam, jest - więc

    O! I Izrael jest - na starych Mapsach nie było.

  • 54. Data: 2014-12-19 12:13:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 12:07, Ghost pisze:

> [...]
    droidem-4-1/

    > Kiedyś czytalem ze olali windows phone, teraz sprawdzam, jest - więc

    Narazie beta, ale wyglada dobrze. Brak miedzylądowań, jednak czy to
    wielka wada?

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2014-12-19 12:18:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 12:10, Ghost pisze:

    > O! I Izrael jest - na starych Mapsach nie było.

    Oby tylko nie bylo tak jak w windowsowej, ze jadac do Gdanska przez
    Mlawe, z Wyszkowa prowadzila mnie na Warszawe.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2014-12-19 12:52:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Narazie beta, ale wyglada dobrze. Brak miedzylądowań, jednak czy to wielka
    >wada?

    NIestety mapy stare :-(

  • 57. Data: 2014-12-19 13:03:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 12:13:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Narazie beta, ale wyglada dobrze. Brak miedzylądowań, jednak czy to
    > wielka wada?
    A ja dosłownie przed chwila dostałem meila:
    "Szanowni Państwo

    Mamy przyjemność poinformować, że pojawiła się najnowsza wersja nawigacji MapaMap
    dla urządzeń mobilnych z systemem Android. Oznaczona została numerem 8.5 i między
    innymi wprowadza funkcję omijania korków oraz nowy sposób licencjonowania
    (np.dożywotnie aktualizacje map). Więcej informacji o nowej wersji ...

    Wiemy, że dotychczas korzystali Państwo z bezpłatnej wersji TRIAL 7 DNI lub wersji
    ograniczonej czasowo na 30 lub 90 dni. W chwili obecnej są dla Państwa dostępne
    następujące formy skorzystania z najnowszej nawigacji MapaMap 8.5:

    1) Ponowna możliwość bezpłatnego testowania przez 7 DNI
    (po uprzednim całkowitym odinstalowaniu poprzedniej wersji TRIAL)

    2) Zakup licencji 30 dniowej za 9 zł
    3) Zakup licencji rocznej za 49 zł
    4) Zakup licencji Life Time Maps (dożywotnie aktualizacje map) za 99 zł

    Nowe licencje można zamówić tylko przez stronę www.MapaMap.pl/shop/soft
    Wersję bezpłatną 7 dni trial pobieramy ze sklepu Google Play.

    Serdecznie zachęcamy do zamawiania nowych licencji,
    Zespół MapyMap
    "

  • 58. Data: 2014-12-19 13:11:43
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Tyz.
    > http://android.com.pl/news/31918-nokia-udostepnia-za
    -darmo-nawigacje-here-dla-wszystkich-smartfonow-z-an
    droidem-4-1/

    > Pozdro.. TK

    Ja mam Here i Mapfactor, mapfactor też jest free i offline. Porównuje
    obydwie i na razie bardziej podoba mi się Mapfator, korzysta on z OSM i
    bardzo często są aktualizacje. Here ściągnąłem ze trzy m-ce temu i na
    razie nic nie udało mi się zaktualizować. Nie wiem czy to dlatego że
    beta, czy mam jakiś błąd.

  • 59. Data: 2014-12-19 13:23:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 12:52, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > NIestety mapy stare :-(

    Probowales sciagnac nowe? Po zalogowaniu cos tam jest. Nie sprawdzalem
    tego jeszcze.

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2014-12-19 13:52:08
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 11:56, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Z wlaczonym na stale GPS?

    Nie trzeba mieć włączonego GPSa, żeby Google Cię lokalizował. Robi to po
    nadajnika GSM, sieciach WiFi w pobliżu i wszystkim innym do czego złapie
    jakiś radiowy kontakt.
    Google jest naprawdę jak Wielki Brat, zwłaszcza od czasu, jak ich system
    jeszcze masz pewnie w co drugiej komórce.

    Pzdr
    --
    /__/_* /