  • 31. Data: 2009-09-09 23:20:12
    Temat: Re: Izolacja przeciw falom GSM
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JanuszK pisze:

    > masz jakieś dane czy tak sobie tylko gdybasz?

    Wystarczy znajomość zasad działania tego typu urządzeń. Normalnie
    starają się oszczędzać energię czyli nadawać z możliwie małą mocą. Ale
    jeśli "coś" będzie łączność tłumić, to telefon może poczuć się zmuszony
    "krzyczeć" ;) do BTSa.

  • 32. Data: 2009-09-09 23:23:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Nawet bez rurek rownolegle prowadzenie przewodow zbalansowanych pradowo
    > zmniejsza emisje wielokrotnie. No i nie ta czestotliwosc, nie masz chyba
    > w sieci gigaherzow? :)

    Wiesz, gdzieniegdzie były patenty na puszczanie np. internetu kablami
    energetycznymi :D

  • 33. Data: 2009-09-10 05:29:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet bez rurek rownolegle prowadzenie przewodow zbalansowanych pradowo
    > zmniejsza emisje wielokrotnie.

    Co nie zmienia faktu, ze potrafi z nich napierdzielac, zwlaszcza gdy sie
    pojawiaja zaklocenia w sieci.

  • 34. Data: 2009-09-10 05:31:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > masz jakieś dane czy tak sobie tylko gdybasz?

    Telefon nadaje z najmniejsza moca wystarczajaca do komunikacji z BTSem. Jak
    mu utrudnisz zacznie nadawac "bardziej".

  • 35. Data: 2009-09-10 07:35:56
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 8, 7:21 pm, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Neutrina są najgorsze - 50 bilionów przelatuje przez ciało człowieka na
    > sekundę.  To nie może być zdrowe, a żaden kombinezon tu nie pomoże.
    > Najlepiej przez cały czas chodzić bokiem do Słońca, żeby zmniejszyć
    > swój przekrój czynny ;)
    >
    > T.

    To się na pl.rec.humor-najlepsze nadaje :-)

    --
    ZZ@private

  • 36. Data: 2009-09-10 14:33:00
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Nawet bez rurek rownolegle prowadzenie przewodow zbalansowanych pradowo
    > zmniejsza emisje wielokrotnie. No i nie ta czestotliwosc, nie masz chyba
    > w sieci gigaherzow? :)

    Zanim na wioskach zaczęły wyrastać wieże antenowe telefonii komórkowej
    rolę takiego źródła wszelkiego zła pełniła zwykle linia wysokiego
    napięcia. ;)

  • 37. Data: 2009-09-10 18:32:14
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Jaroslaw Berezowski wrote:
    > Dnia Wed, 09 Sep 2009 22:18:56 +0200, JanuszK napisaĹ?(a):

    > Ma racje. Analogicznie przy wiekszej odleglosci od BTSa moc emisyjna
    > telefonu rosnie. To optymalizacja zmniejszajaca zuzycie enrgii z aku
    > miedzy innymi.

    Ale on pyta o zabezpieczenie mieszkania, nie pisał że tam będzie używał
    komórkę?

    --
    -----
    Pozdr

  • 38. Data: 2009-09-10 18:58:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Wrz, 22:07, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > No ponabijali się z Ciebie koledzy to ja ci odpowiem. Tak jak ktoś juz
    > napisał musisz zrobić klatkę faradaja, najprosciej na sciany położyć
    > siatkę rbitza, to taka metalowa siatka z oczkiem około 1cm

    optymista ;)

    wsadz telefon komorkowy do metalowego garnka z metalowa pokrywka i na
    niego zadzwon - raczej uda sie ;)

    WS

  • 39. Data: 2009-09-10 20:59:21
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "WS" napisał:
    > optymista ;)
    > wsadz telefon komorkowy do metalowego garnka z metalowa pokrywka i na
    > niego zadzwon - raczej uda sie ;)

    może dlatego że brak połączenia między tym garnkiem i pokrywką?:O)

  • 40. Data: 2009-09-11 13:35:00
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >wsadz telefon komorkowy do metalowego garnka z metalowa pokrywka i na
    >niego zadzwon - raczej uda sie ;)

    To spróbuj dzwonić w windzie. Najczęściej jest brak zasięgu lub zasięg jest
    mocno ograniczony.