  • 41. Data: 2009-09-11 19:44:21
    Temat: Re: Izolacja przeciw falom GSM
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 20:32:14 +0200, JanuszK napisał(a):

    > Ale on pyta o zabezpieczenie mieszkania, nie pisał że tam będzie używał
    > komórkę?
    Ale po drodze w watku pojawil sie temat uzywania komorki w takim bunkrze
    i w tym kontekscie pisalem.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 42. Data: 2009-09-11 19:45:51
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 15:35:00 +0200, Boombastic napisał(a):

    > To spróbuj dzwonić w windzie. Najczęściej jest brak zasięgu lub zasięg
    > jest mocno ograniczony.
    Rewelacyjny pod tym wzgledem jest hangar OBI w Gorzowie Wlkp. BTS
    niedaleko, sporo szkla, a wsrodku sygnalu niet. Do dzis zastanawiam sie
    dlaczego, bo obok w Tesco dziala jak najbardziej

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 43. Data: 2009-09-11 19:46:45
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 01:23:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, gdzieniegdzie były patenty na puszczanie np. internetu kablami
    > energetycznymi :D
    No i dalej sa, tylko napisz jeszcze jaka moc tego sygnalu :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 44. Data: 2009-09-11 20:52:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > No i dalej sa, tylko napisz jeszcze jaka moc tego sygnalu :)

    Nieduża... Ale częstotliwość jest :-P

  • 45. Data: 2009-09-11 21:29:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rewelacyjny pod tym wzgledem jest hangar OBI w Gorzowie Wlkp. BTS
    > niedaleko, sporo szkla, a wsrodku sygnalu niet. Do dzis zastanawiam sie
    > dlaczego, bo obok w Tesco dziala jak najbardziej

    To samo jest w skepach podziemnych i parkingach. Te szyby moze sa czyms
    pokrywane, kiedys koles nie mogl samochodu otworzyc pilotem przez taka
    szybe.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2009-09-12 08:06:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > To samo jest w skepach podziemnych i parkingach. Te szyby moze sa czyms
    > pokrywane, kiedys koles nie mogl samochodu otworzyc pilotem przez taka
    > szybe.

    Jest to możliwe. Moze szyby są metalizowane? Ja miałem taki przypadek w
    samochodzie przystosowanym do ochrony pasażerów przez napadem - przez szyby
    i auto nie przedostawał się sygnał GPSu. By złapać lokalizację na ręcznym
    urządzeniu musiałem wystawić go przez okno.

  • 47. Data: 2009-09-14 13:02:35
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    WS pisze:

    > wsadz telefon komorkowy do metalowego garnka z metalowa pokrywka i na
    > niego zadzwon - raczej uda sie ;)

    Widziałem kiedyś film z eksperymentem - telefon leży na metalowej tacce
    i zostaje przykryty metalowym sitkiem. Brak sygnału. Klatka Fraday'a. :)
    Zresztą co tam ma się przebijać przez przeszkodę? Ten maleńki układzik
    scalony podpięty do kawałka blaszki robiącego za antenkę? :)

  • 48. Data: 2009-09-14 13:06:38
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nieduża... Ale częstotliwość jest :-P

    Nieduża bo niedużą, ale to potrafi niesamowicie siać zakłóceniami w
    paśmie radiowym. Dlatego tego typu zabawom sprzeciwiają się
    krótkofalowcy, których pasma chyba całkowicie by zaśmieciło. :)
    Przecież takie kable elektryczne stanowią całkiem fajne antenki.
    Kiedyś bawiłem się w słuchanie VLF przez kartę dźwiękową komputera.
    Fajnie wyglądał waterfall w dolnej granicy pasma, które było wprost
    czerwone od 50Hz. ;)

  • 49. Data: 2009-09-14 19:28:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Zresztą co tam ma się przebijać przez przeszkodę? Ten maleńki układzik
    > scalony podpięty do kawałka blaszki robiącego za antenkę? :)

    Komorka jak Yoda, mimo skromnych rozmiarow moc ma potezna.

  • 50. Data: 2009-09-14 21:02:29
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Komorka jak Yoda, mimo skromnych rozmiarow moc ma potezna.

    Taa... To faktycznie musi czerpać zasilanie z TEJ Mocy, bo jakoś nie
    chce mi się wierzyć, że ta ogromna moc tkwi w bateryjce 600 mAh. ;)