  • 11. Data: 2010-04-16 11:55:38
    Temat: Re: JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał

    > ale tak poza toba reszta jest zdrowa psychicznie?

    W Radiu Zet przed chwila podali, ze WHO ostrzega
    przed wychodzeniem z domu, gdy opad wulkaniczny
    zacznie opadac.

  • 12. Data: 2010-04-16 12:14:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał

    > W Radiu Zet przed chwila podali, ze WHO ostrzega
    > przed wychodzeniem z domu, gdy opad wulkaniczny
    > zacznie opadac.

    Dziwne, że nie plujesz na mnie dzisiaj. Wybuch zanosi cząstki do
    stratosfery, a tam mogą pozostawać długie lata. Niżej cząstki te będą
    ośrodkami krystalizacji lodu i będa spadać na ziemię lub będą unoszone przez
    wiatry. Ostatecznie spadną z deszczem. A wystarczy nadać filmy o calderze
    Yellowstone a one wyjaśnią resztę.
    Problkem w tym, ze na całej Ziemi wzrasta aktywność trektoniczna i
    wulkaniczna.
    Czyżby Nibiru?

  • 13. Data: 2010-04-16 12:41:24
    Od: mal <m...@g...com>

    On 16 Kwi, 14:14, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

    > Czyżby Nibiru?

    Jeszcze nie. Na razie Matka Ziemia (jako znak z nieba?) daje nam
    próbkę własnych możliwości, wobec powszechnej paranoi związanej z
    pochówkiem pary prezydenckiej.

  • 14. Data: 2010-04-16 12:41:38
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Panslavista pisze:
    > Problkem w tym, ze na całej Ziemi wzrasta aktywność trektoniczna i
    > wulkaniczna.
    > Czyżby Nibiru?

    Raczej Sodoma ;-)

    Apropo pylu - znacznie grozniejsza jest "zima wulkaniczna",
    która juz zdazala sie na Ziemi. Wziawszy do tego mala
    aktywnosc Slonca grozi "mala epoka lodowcowa".
    Ostatnia byla na poczatku lat 1800 i np zamarzal Baltyk
    po calosci (saniami do Szwecji).
    Zdaje sie, ze tez po wybuchu pylowym w Islandii.

    Trzeba bedzie przestawic sie na inne rosliny. Ziemniaki
    tez wróca, bo podobno uciekac mialy do Skandynawii.
    pozdr
    --
    A S

  • 15. Data: 2010-04-16 13:27:47
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> [...]
    > calderze Yellowstone a one wyjaśnią resztę.
    > Problkem w tym, ze na całej Ziemi wzrasta aktywność trektoniczna i

    W Tybecie moze byc nawet 1000 ofiar trzesienia ziemi...

  • 16. Data: 2010-04-16 14:32:10
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Już jest, przy małej gęstości i małym rozmiarze cząstek wiele nie
    > będzie widać, ale zabójczy juz jest nie tylko dla silników, ....

    No dobrze, przerywam koszenie - wyłączę kosiarkę szkoda mi silnika.

    Pozdrawiam rozrywkowo
    skryba

  • 17. Data: 2010-04-16 14:51:46
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Pozamykac okna i zakleić wywietrzniki - mieszkanie wietrzyc poprzez
    > klatki schodowe i korytarze.

    Pozamykałem, zakleiłem i oto skutki działania pyłu wulkanicznego na działce:
    http://nasza-klasa.pl/profile/3079165/gallery/30

    Pozdrawiam wulkanicznie
    skryba

  • 18. Data: 2010-04-16 15:59:29
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze, przerywam koszenie - wyłączę kosiarkę szkoda mi silnika.
    >
    > Pozdrawiam rozrywkowo
    > skryba

    Raczej zadbaj o swoje zdrowie, kosiarka to nie turboodrzutowiec.

  • 19. Data: 2010-04-16 17:01:17
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał

    > Apropo pylu - znacznie grozniejsza jest "zima wulkaniczna",
    > która juz zdazala sie na Ziemi.

    Ale nie od takich małych erupcji. :)

    Protz

  • 20. Data: 2010-04-16 17:48:27
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Protz" <n...@m...pl> wrote in message news:hqa55n$fm$1@inews.gazeta.pl...

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał

    > Apropo pylu - znacznie grozniejsza jest "zima wulkaniczna",
    > która juz zdazala sie na Ziemi.

    Ale nie od takich małych erupcji. :)

    To tylko pierwsza.
    Przezorny (mądry) zawsze zabezpieczony..

    Protz