  • 11. Data: 2009-01-27 08:32:56
    Temat: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Maniek4 pisze:

    > Tak bedzie najzdrowiej.

    Niewątpliwie :)

    > Nie bedzie mial z kim gadac to sie wyniesie.

    Ooo, za dobry dzień masz optymisto :)) Za wiele na grupach
    nieświadomego mięsa, wabiącego nozdrza Adama Płaszczycy. Nim wszyscy się
    na nim przejadą, może świat się skończyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2009-01-27 09:26:26
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ooo, za dobry dzień masz optymisto :)) Za wiele na grupach nieświadomego
    > mięsa, wabiącego nozdrza Adama Płaszczycy. Nim wszyscy się na nim
    > przejadą, może świat się skończyć.

    Jak bedzie musial sam sobie odpowiadac, to moze mu sie znudzi.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-01-27 15:49:47
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Jak bedzie musial sam sobie odpowiadac, to moze mu sie znudzi.

    Optymista:)
    Na pl.rec.zeglarstwo jest taki troll, ktorego wszystcy ignoruja. Wiec
    zaczal sobie sam odpowiadac, w dodatku zmieniajac ksywy. Pelna schizofrenia.

  • 14. Data: 2009-01-27 17:35:23
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > Optymista:)
    > Na pl.rec.zeglarstwo jest taki troll, ktorego wszystcy ignoruja. Wiec
    > zaczal sobie sam odpowiadac, w dodatku zmieniajac ksywy. Pelna
    > schizofrenia.

    He, fajne przypadki sie trafiaja. Lem powiedzial kiedys fajna mysl. O ile
    nie przekrece bylo to jakos tak: "dopoki nie zaczalem korzystac z internetu,
    to nie wiedzialem ze tylu idiotow jest na swiecie." :-) Bardzo mi sie podoba
    i niestety dotyczy to na szczescie incydentalnie takrze i tej grupy.:-(

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-01-27 17:37:05
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > i niestety dotyczy to na szczescie incydentalnie takrze i tej grupy.:-(

    takze oczywiscie.

    TK

  • 16. Data: 2009-01-27 17:51:10
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > takze oczywiscie.

    To jest właśnie efekt oddziaływania internetu i przede wszystkim grup
    dyskusyjnych. Sam się często na tym łapię tzn. odruchowo piszę z błędem, a
    za chwilę czytając to co napisałem widzę "byki". Kolejnym błędem, który
    często popełniają osoby spędzajace sporą część czasu przy komputerze to
    przestawianie znaków.
    Chyba nic na to się nie poradzi :))))

  • 17. Data: 2009-01-27 18:07:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maniek4 napisal:
    > He, fajne przypadki sie trafiaja. Lem powiedzial kiedys fajna mysl. O ile
    > nie przekrece bylo to jakos tak: "dopoki nie zaczalem korzystac z internetu,
    > to nie wiedzialem ze tylu idiotow jest na swiecie." :-)

    Zabawne, ale mam wrazenie, ze to mit sieciowy.
    Lem do konca zycia deklarowal, ze nie korzysta z komputera
    osobistego i internetu. Mial od tego sekretarza.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2009-01-27 18:27:36
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > za chwilę czytając to co napisałem widzę "byki". Kolejnym błędem, który
    > często popełniają osoby spędzajace sporą część czasu przy komputerze to

    Myslalem, ze tylko ja tak mam. :-))

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-01-27 18:30:52
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Zabawne, ale mam wrazenie, ze to mit sieciowy.
    > Lem do konca zycia deklarowal, ze nie korzysta z komputera
    > osobistego i internetu. Mial od tego sekretarza.

    Slyszalem to kiedys w radio przy okazji licytowania jego Mercedesa o ile
    pamietam. Podobno bronil sie przed internetem, ale w koncu sie przekonal, no
    i stad ta mysl.:-) Ja napewno nie wiem jak bylo.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-01-27 20:14:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 21:40:24 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > No i co z tego? Moona tez straszyl, ubaw byl niezly na pl.regionalne.krakow
    > i nic z tego sie nie urodzilo. Ot, taki folklor lokalny.

    Poza tym, że obecnie wiadomo, że Moon to Piotr Dynda, prezes QMC
    International sp. z o.o z siedzibą w Krakowie przy ul. Chocimskiej 27/4, ma
    51 lat i jakoś nie udziela się na wzmiankowanych grupach, kiedy jego
    tożsamość jest znana.

    Ale fakt, zupełnie nic sie nei urodziło :D
    --
    _______/ /_ GG: 3524356