  • 21. Data: 2009-01-27 20:36:33
    Temat: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    wiadomości news:2kg93aycg7i9.dlg@oldfield.org.pl...

    > Poza tym, że obecnie wiadomo, że Moon to Piotr Dynda, prezes QMC
    > International sp. z o.o z siedzibą w Krakowie przy ul. Chocimskiej 27/4,
    > ma
    > 51 lat i jakoś nie udziela się na wzmiankowanych grupach, kiedy jego
    > tożsamość jest znana.

    I dzieki tej tajemnej wiedzy wiemy za za rok bedzie mial 52 i mozna przezyc
    mega orgazm. Zalosne.

    TK

  • 22. Data: 2009-01-28 08:56:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 21:36:33 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > I dzieki tej tajemnej wiedzy wiemy za za rok bedzie mial 52 i mozna przezyc
    > mega orgazm. Zalosne.

    Wycięcie przez Ciebie informacji "i jakoś nie udziela się na wzmiankowanych
    grupach, kiedy jego tożsamość jest znana" istotnie, jest żałosne.

    Ciekawe, dlaczego Ty się wstydzisz podpisać swoich wypowiedzi swoim
    nazwiskiem?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2009-01-28 09:12:49
    Od: "helena993" <h...@g...pl>

  • 24. Data: 2009-01-28 09:32:08
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "helena993" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Masz racje, ale chcialem tylko zwroci uwage na watpliwa wartosc tych
    informacji dla ogolu z ktorych de facto nic nie wynika.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2009-01-28 10:25:32
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Masz racje, ale chcialem tylko zwroci uwage na watpliwa wartosc tych
    > informacji dla ogolu z ktorych de facto nic nie wynika.

    Maniek, to są własnie metody płaszczycowe. Nawet nie wiesz kiedy w podstępny
    sposób wciąga Cię w dyskusję, tylko po to, aby móc Cię za chwilę "zrównać z
    błotem". Jak już Cię weźmie na celownik to będzie za Tobą łaził i
    obszczekiwał, dokładnie tak samo jak robi to tutaj ze mną. Tak naprawdę Adam
    przylazł na tę grupę tylko za mną, żeby mnie wkur...ć. Najgorsze jest w tym
    wszystkim to, że udaje tu wielkiego eksperta dając złe porady grupowiczom.
    Jestem przekonany, ze robi to celowo tylko po to aby prowokować ludzi do
    dyskusji, a każdy sprzeciw wobec jego poglądów wywołuje u niego agresję,
    którą rozładowuje poniżając te osoby i się nad nimi pastwiąc. Nie jestem
    pierwszym i nie jestem ostatnim.
    Sam z resztą widzisz na ile warte są jego słowa. Kłamstwo za kłamstwem.
    Jeszcze niedawno straszył mnie sądem dając za przykład jak to się rozprawił
    z Moonem. Teraz się okazuje, że to był wielki "pic na wodę fotomontaż", bo
    tak naprawdę on nie jest nawet pewien, czy Moon to Piotr Dynda, ale co mu
    szkodzi zarówno jednemu jak i drugiemu dupsko obrabiać i to w tak nikczemny
    i chamski sposób.
    Powiem Ci, że chętnie spotkał bym się z nim w sądzie i do tego nawet
    zaprosiłbym kamery, choćby tylko po to, żeby mu dać nauczkę. Jednak obawiam
    się, że jak udostępnię mu swoje dane to nie pozostawi suchej nitki na mojej
    rodzinie, żonie, dziecku oraz moich znajomych. Ot, taka parszywa wsza, która
    nie umie walczyć fair-play, co już udowodnił w przypadku Moona i kilku
    innych. Dla mnie to on nawet nie jest Trolem, lecz człowiekiem umysłowo
    chorym, odrzuconym przez społeczeństwo. Pomimo elokwencji, bezwzględnie
    chamskim i złośliwym. Nawet na grupach niewiele już zostało osób, które go
    tolerują - nie mówiąc już o lubieniu. Nawet jego wcześniejsi sprzymierzeńcy
    w końcu odwracają się od niego.
    Tak więc Maniek uważaj, bo za chwilę to Ty staniesz się dla niego celem.
    Lepiej go po prostu olać tak jak sam wczesniej mnie do tego przekonywałeś.
    Może sam zdechnie, albo pójdzie na inną grupę "szukać zadymy" lub zacznie
    dyskutować sam ze sobą :)

  • 26. Data: 2009-01-28 11:14:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:25:32 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Maniek, to są własnie metody płaszczycowe. Nawet nie wiesz kiedy w podstępny

    LOL. W całym wątku udzieliłem się trzy razy, prostując oczywista nieprawdę.
    Ile Jacusie jajakoko naplumpiły? :D

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 27. Data: 2009-01-28 18:27:23
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Maniek, to są własnie metody płaszczycowe. Nawet nie wiesz kiedy w
    > podstępny sposób wciąga Cię w dyskusję,

    Wiem, wiem:-), to byl taki test wiarygodnosci. Mozna na podstawie tego
    dokonac malej analizy. :-)
    Brak ustosunkowania sie do wykazania bezsensu informacji personalnych na
    temat uzytkownika, ktorego nikt tu nie zna. Dalej zazut niby mojego
    manipulowania, bo nie zacytowalem calosci postu w czesci dotyczacej "nie
    udzielania sie" wspomnianego uzytkownika, co i tak nic nie zmienia i dla
    ogolu jest raczej drugorzedne i nie specjalnie ktos na tym zyskal, wiec dale
    bzdury nic nie wnoszace. Nie wspominajac juz o merytorycznej dyskusji.:-).
    Ostatnie slowo "zalosne" ma mnie zmusic do emocjonalnej dyskusji, ktorej
    konca prozno bedzie szukac.
    Na koniec niby pytanie rzucone ot tak sobie, dla czego wstydze sie podpisac
    nazwiskiem. Pytanie, na ktore nie ma dobrej odpowiedzi, bo zastanawiajac sie
    chwile mozna zauwazyc ile potencjalnych watkow dyskusji mozna rozpoczac nie
    zaleznie od danej odpowiedzi, a juz strach pomyslec gdyby byla agresywna.
    Zwrot "wstydzisz" w ostatnim zdaniu jest stwierdzeniem niczym nie popartym,
    sugestia majaca na celu "ustawic" moje emocje i zmusic mnie do dalszej
    dyskusji, by mozna bylo tworzyc kolejnego flame'a.
    W ten sposob mozna zyskac kolejnego najlepiej agresywnego dyskutanta i
    realizowac sie podczas prymitywnych dyskusji i spelniac sie w necie, skoro w
    zyciu nie bardzo wychodzi. :-) Macie racje to nie troll, to jego ewolucja,
    albo jakies glebsze problemy.
    W sumie nie mam nic przeciwko merytorycznej dyskusji z Adamem P, ale jak
    widac z powyzszego nie chodzi o merytoryczne dyskusje dotyczace budowania. A
    co robic, to chyba wiadomo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-01-29 23:19:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > LOL. W całym wątku udzieliłem się trzy razy, prostując oczywista
    > nieprawdę.
    > Ile Jacusie jajakoko naplumpiły? :D

    "Jacusiu, to są ostrzeżenia. Moon już się przekonał, że nie są one czcze."

    "Ale fakt, zupełnie nic sie nei urodziło :D"

    ADAM PŁASZCZYCA TO PLUGAWY KŁAMCA !!!

    I co ? Może pozwiesz mnie do sądu ?

  • 29. Data: 2009-01-30 08:55:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:19:01 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > "Jacusiu, to są ostrzeżenia. Moon już się przekonał, że nie są one czcze."
    >
    > "Ale fakt, zupełnie nic sie nei urodziło :D"
    >
    > ADAM PŁASZCZYCA TO PLUGAWY KŁAMCA !!!
    >
    > I co ? Może pozwiesz mnie do sądu ?

    A czemu nie?

    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 30. Data: 2009-02-01 09:45:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > wywołuje u niego agresję, którą rozładowuje poniżając te osoby i się nad
    > nimi pastwiąc. Nie jestem pierwszym i nie jestem ostatnim.

    Jacku, idź na grupę test.pl zobaczymy czy Adaś tam za Toba pójdzie ze swoimi
    teoriami;)))),,

    Kris