  • 31. Data: 2009-02-01 10:39:46
    Temat: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Jacku, idź na grupę test.pl zobaczymy czy Adaś tam za Toba pójdzie ze
    > swoimi teoriami;)))),,

    Zastanawiam się czy pisząc to chciałeś być dowcipny czy też raczej śmieszny.

  • 32. Data: 2009-02-01 12:38:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Zastanawiam się czy pisząc to chciałeś być dowcipny czy też raczej
    > śmieszny.
    Napisałem tak bo wciaz narzekasz że Adaś Cię przesladuje a jednak ciagle
    odpowiadasz na je

    Krisgo zaczepki i z nim polemizujesz.

  • 33. Data: 2009-02-01 12:49:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Napisałem tak bo wciaz narzekasz że Adaś Cię przesladuje a jednak ciagle
    > odpowiadasz na je

    Krysiu jesteś zwykłym kłamcą i szczekaczem co udowodniłeś tym postem.

  • 34. Data: 2009-02-01 19:07:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Krysiu jesteś zwykłym kłamcą i szczekaczem co udowodniłeś tym postem.
    Jacku, wyluzuj czasami. Ja po prostu zauważyłem aktywność Adasia na grupach,
    osobiście widuje go conajmniej na trzech grupach, ty twierdziłes ze na
    budowanie przylazł za Toba więc pomyślalem sobie ze skierujemy go na grupe
    gdzie bedzie robił najmniej szkód.
    Ale jak widzę nie chcesz mi w tym pomóc;)))) tylko od razu do mnier kłamco i
    szczekacz walisz.;)))

    Kris

  • 35. Data: 2009-02-01 20:32:50
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > grupe gdzie bedzie robił najmniej szkód.
    > Ale jak widzę nie chcesz mi w tym pomóc;)))) tylko od razu do mnier kłamco

    Dziwisz się, że ja staram się pokazać kim Adam jest naprawdę i jakim jest
    kłamcą ?
    To co napisałem o Tobie to był eksperyment, który miał Ci pokazać jak działa
    Adam.
    Dlaczego Ty nie "olałeś" mojego posta tylko "ciągniesz" dalej na tej grupie
    ?
    Mam propozycję.
    Pójdźmy obydwaj na grupę test.pl i tam dokończmy tę dyskusję ?
    Wątpię, abyś się na to zgodził, bo "zagrałem" Ci na ambicji. Rzuciłem
    oszczerstwa i czujesz się pokrzywdzony. Nieustosunkowując się do moich
    opinii na tej grupie, po prostu przyznał byś mi rację.

    Co zaś się tyczy Twoich wątpliwości dotyczących "czy on za mną przylazł
    tutaj" pozostawiam ocenie każdego usera. Każdy może sobie zajrzeć w archiwum
    i zobaczyć od kiedy Adam udziela się na grupie budowlanej i w jakich wątkach
    zabiera głos, a ponadto jakie są jego wypowiedzi i jak często próbuje
    zdyskwalifikować moje porady. Ponadto jakie stosunki łączą moją i jego
    osobę.

    Co zaś się tyczy Tego wątku - to uważam, że jest z Twojej strony lekkim
    przegięciem, żeby też nie nazwać nietaktem lub bardziej dosadnym słowem.
    Najpierw postawiłeś się w roli moralizatora.
    Potem ironizowałeś.
    Kiedy dostałeś "po uszach", to próbujesz wszystko obrócić w żart.
    Jesteś pewien, że o to Ci chodziło ?

  • 36. Data: 2009-02-01 23:23:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > To co napisałem o Tobie to był eksperyment, który miał Ci pokazać jak
    > działa Adam.
    Czyli taki "test" mojej osoby;)) To spadamy na test.pl

    > Co zaś się tyczy Twoich wątpliwości dotyczących "czy on za mną przylazł
    > tutaj" pozostawiam ocenie każdego usera. Każdy może

    Ale ja Tobie wierze, i nie ma żadnych watpliwości, czasami po prostu lubię
    sobie pożartowac z pewsnych rzeczy(bo w pracy musze byc sztywniakiem w
    garniturze);))

    >Ponadto jakie stosunki łączą moją i jego osobę.
    Nie wiem i nie chce wiedzieć czy jakiekolwiek stosunki Was łączą
> [...]
    > Najpierw postawiłeś się w roli moralizatora. Potem >ironizowałeś.
    > Kiedy dostałeś "po uszach", to próbujesz wszystko >obrócić w żart.

    Jeśli tak zrozumiałeś intencję tego wątku to chyba nie masz poczucia humoru
    albo miałeś zły dzień. Ale jeśli tak to odebrałeś jak piszesz to
    przepraszam, jednak uwierz że nie taka była moja intencja. Ale jesli tak
    wszystko bierzesz na poważnie to sorry że sie wrypałem w Twój z Adamem
    konflikt.
    Jednak jak śpiewał Riedel "ja już nigdy się nie zmienię zawsze będe żył juz
    tak". A ponieważ jest to grupa ogólnodostepna to pozwól ze czasami z pewnych
    rzeczy sobie pożartuję.;))))

    Kris

  • 37. Data: 2009-02-02 09:24:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ale ja Tobie wierze, i nie ma żadnych watpliwości, czasami po prostu lubię
    > sobie pożartowac z pewsnych rzeczy(bo w pracy musze byc sztywniakiem w
    > garniturze);))

    To rzuc te robote w diably, bo na pewno Cie stresuje. Nie ma to jak nie byc
    sztywniakiem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2009-02-02 11:14:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > To rzuc te robote w diably, bo na pewno Cie stresuje. >Nie ma to jak nie
    > byc sztywniakiem. :-)
    Na stres to jestem odporny. Ale wiesz że nad zmiana pracy czasami się
    zastanawiam. Pracowałem wcześniej kilka lat w drelichach jako serwisant,
    teraz ostatnie kilka lat pracuję "w garniturze" jako "sztywniak" a
    najlepiej wypoczywam pracując fizycznie. Dlatego miedzy innymi palę
    drzewem(ach to rabanie;))), sam uprawiam swój trawnik, sam wykonywałem
    niektóre prace na budowie, teraz sam zamierzam wybudować pomieszczenie
    gospodarcze itp. W ten sposób się relaksuję. Jak widać więc sa rózne
    zboczenia- jedni zbierają znaczki inni są filatelistami;)))

    Kris

  • 39. Data: 2009-02-02 16:08:37
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ale ja Tobie wierze, i nie ma żadnych watpliwości, czasami po prostu lubię
    > sobie pożartowac z pewsnych rzeczy(bo w pracy musze byc sztywniakiem w
    > garniturze);))

    Wielu tu przychodzi tu wyrzucić swoje frustracje zawodowe i dlatego usenet
    mamy taki jaki mamy - agresja, ironia, chamstwo, pyskówki.

> [...]
    > przepraszam, jednak uwierz że nie taka była moja intencja. Ale jesli tak
    > wszystko bierzesz na poważnie to sorry że sie wrypałem w Twój z Adamem

    My tu z Płaszczycem poważną i regularną wojnę prowadzimy, a Ty se jaja
    robisz ? :)))

    > Jednak jak śpiewał Riedel "ja już nigdy się nie zmienię zawsze będe żył
    > juz tak". A ponieważ jest to grupa ogólnodostepna to pozwól ze czasami z
    > pewnych rzeczy sobie pożartuję.;))))

    Ryśka "mie" tu nie mieszaj, bo to był ćpun, który żył swoim życiem
    nieakceptowanym przez normalne społeczeństwo :)
    Niestety, dlatego też nie jest moim idolem, choć chylę mu czoła za
    twórczość.

  • 40. Data: 2009-02-03 08:37:38
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ryśka "mie" tu nie mieszaj, bo to był ćpun, który żył swoim życiem
    > nieakceptowanym przez normalne społeczeństwo :)
    > Niestety, dlatego też nie jest moim idolem, choć chylę mu czoła za
    > twórczość.

    "Zawsze kiedy go słuchałem, jakiś dziwny czułem dreszcz
    I za gardło coś chwytało, kiedy śpiewał List do M.
    Dziś już więcej nie zaśpiewa, bo w ostatni ruszył rejs
    Swoim Wehikułem Czasu i śni o Victorii sen"

    Nocna Zmiana Bluesa "Nieznajomy Przyjaciel"
    ;)))

    Krzysiek