  • 161. Data: 2014-03-11 22:12:18
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.03.2014 19:30, kiki pisze:

    > Ja też z tym się zgadzam. Władza boi się 2 rzeczy
    >
    > - dostępu obywateli do legalnej broni

    Każdy polski pełnoletni obywatel ma dostęp do dość swobodny legalnej broni.

    Czy może masz na myśli broń jądrową? ;->

    > - odpowiedzialności karnej za oszustwa wyborcze

    Co to jest "oszustwo wyborcze"?

    Bo jeśli masz na myśli obietnice obniżenia podatków i jej niedotrzymanie
    po zmianie okoliczności... cóż, ja bym bardziej się bał polityka który
    ślepo trzyma kurs nie zważając na zmiany w realnym świecie.

  • 162. Data: 2014-03-11 23:29:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-11 19:21, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Wazelina to staroś teraz są żele analne durex :-)

    Przyznaje, nie jestem w temacie. :-DD
    Zele dupex powiadasz... :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 163. Data: 2014-03-12 10:08:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-10 21:03, kiki pisze:
    > Z tego powodu trzeba głosowac na gejów. Może geje nauczą tych drani lepszego
    > stosunku do nas :-)
    A to obecni nie dość mocno nas pierd*lą?

    Maciek

  • 164. Data: 2014-03-12 10:14:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-11 00:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Polska w 1975 roku - średnia oczekiwana długość życia = 71 lat.
    > Polska w 2012 roku - średnia oczekiwana długość życia = 76 lat.
    A ja oczekuję średniej 100 lat, co mi tam ;-)

    Maciek

  • 165. Data: 2014-03-12 10:19:48
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 10 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:32
    *kiki* naskrobał(a):

    > Ponieważ i tak nic się nie zmieni, cała moja rodzina będzie głosowała na
    > transseksualistów, a w razie ich braku na homoseksualistów. Oby było ich
    > najwięcej na listach wyborczych.
    Sądzisz, że Oni to jakiś szlachetniejszy gatunek człowieka?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-03-12 10:15:55

  • 166. Data: 2014-03-12 10:27:07
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 marca 2014 10:14:53 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > A ja oczekuję średniej 100 lat, co mi tam ;-)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Wiesz że parametr " oczekiwana długość życia" odnosi się do ubezpieczeń? W tym i do
    ZUSu. Jak chcesz pracować do dziewięćdziesięciu pięciu lat to czemu nie.

  • 167. Data: 2014-03-12 10:29:01
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-12 10:14, Maciek pisze:

    > A ja oczekuję średniej 100 lat, co mi tam ;-)

    A ja "bez kozery powiem pińcet"

  • 168. Data: 2014-03-12 11:03:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-12 10:29, uzytkownik pisze:
    > A ja "bez kozery powiem pińcet"
    To masz otwartą drogę na stanowisko ministra pracy i polityki społecznej :->

    Maciek

  • 169. Data: 2014-03-12 11:05:17
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-12 10:27, k...@g...com pisze:
    > Wiesz że parametr " oczekiwana długość życia" odnosi się do
    > ubezpieczeń? W tym i do ZUSu. Jak chcesz pracować do dziewięćdziesięciu
    > pięciu lat to czemu nie.
    To ja tak tylko nieśmiało zwrócę uwagę, że sama nazwa parametru jest
    idiotyczna i od razu sugeruje pytanie, przez kogo i w jakim celu ta
    długość jest oczekiwana? :->

    Maciek

  • 170. Data: 2014-03-12 11:13:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-11 16:46, masti pisze:
> [...]
    > sprawach
    > przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych, zapewniając
    > swobodę ich wyrażania w życiu publicznym.
    > 3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi
    > są
    > kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej
    > niezależności
    > każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka
    > i dobra wspólnego.
    > więc niech się kościoły wszelakie od spraw świeckich odstosunkują
    Tak, tak. I pewnie dlatego w państwowej szkole podstawowej na początku
    pierwszej klasy należy złożyć _rezygnację_ z udziału dziecka w lekcjach
    religii, gdyż domyślnie dziecko w nich uczestniczy. Lekcje religii
    odbywają się oczywiście gdzieś w środku dnia, więc ewentualni
    innowiercy/niewierzący mogą się w tym czasie ponudzić w świetlicy, zaś w
    okresie przyjmowania sakramentów niemal całe życie szkoły jest temu
    podporządkowane :->

    Maciek