  • 171. Data: 2014-03-12 11:20:19
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-11 19:19, kiki pisze:
    > Właśnie, nie musimy się szarpać z materiałami z kosmosu. Dom drewniany,
    > dobrze ocieplony wystarczy. Zamiast tych ytongów i porotherów, membran gówno
    > wartych trzeba było zbudować drewniany.
    Z drewnianego to Ci tylko komin zostanie, a w murowańcu jest szansa na
    jakieś 2-3 ściany między którymi zrobisz sobie barłóg przysłonięty
    kawałkiem kartonu, gdzie doleczysz ślady gwałtu (przypominam, że kiedyś
    od zwycięskiej i bohaterskiej armii "oberwać" mogło się głównie
    kobietom, ale dziś, w dobie genderyzmu ... :->)

    Maciek

  • 172. Data: 2014-03-12 11:34:05
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 marca 2014 11:05:17 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > To ja tak tylko nieśmiało zwrócę uwagę, że sama nazwa parametru jest
    >
    > idiotyczna i od razu sugeruje pytanie, przez kogo i w jakim celu ta
    >
    > długość jest oczekiwana? :->
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Do celów ubezpieczeniowych taki coś powstało. Jak ktoś się dzisiaj urodzi to
    ubezpieczyciele zakładają że będzie żył w jakimś kraju 76 lat i dla takiego wieku
    kalkulują ubezpieczenia emerytalne, na życie. Dla różnych krajów ten parametr się
    zmienia. Dla biednych afrykańskich wynosi jakieś 45 lat dla bogatych dochodzi do
    osiemdziesiątki.

  • 173. Data: 2014-03-12 14:56:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2014 10:14, Maciek pisze:
    > A ja oczekuję średniej 100 lat, co mi tam ;-)

    Ale to nie jest osobiście oczekiwana tylko statystycznie
    oczekiwana/spodziewana ;)

  • 174. Data: 2014-03-12 17:59:16
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 marca 2014 14:56:51 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale to nie jest osobiście oczekiwana tylko statystycznie
    >
    > oczekiwana/spodziewana ;)
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    To co napisałeś jest oczywiste. Jeśli by patrzeć na sprawę dzisiaj to ten
    przewidywany czas życia dla Polski wynosi ok 70 lat. Do takiego wieku banki są
    skłonne udzielić kredytu. Jak dzisiaj ktoś ma 30 lat to może dostać kredyt na 40 lat.
    Jak ma 60 to na 10 lat.

  • 175. Data: 2014-03-12 20:18:06
    Od: ikka <i...@n...pl>

    On 03/12/2014 11:13 AM, Maciek wrote:
    > Tak, tak. I pewnie dlatego w państwowej szkole podstawowej na początku
    > pierwszej klasy należy złożyć _rezygnację_ z udziału dziecka w lekcjach

    wcale nie trzeba.
    http://tiny.pl/q1zxk
    http://www.wolnoscodreligii.pl/data/uploads/page0018
    .pdf

  • 176. Data: 2014-03-13 00:52:43
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik ikka napisał:
    > wcale nie trzeba.
    > http://tiny.pl/q1zxk
    > http://www.wolnoscodreligii.pl/data/uploads/page0018
    .pdf

    Wyszukaj w necie adresy dyrektorów wszystkich szkół publicznych w Polsce
    i im to wyślij - bo ty wiesz, ja wiem - ale oni najwyraźniej nie wiedzą!
    No, może kilku (palców jednej ręki chyba mi starczy na zliczenie) wie.

    Smutna prawda - żyjemy w państwie wyznaniowym.

    --
    Darek

  • 177. Data: 2014-03-13 08:57:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > No, może kilku (palców jednej ręki chyba mi starczy na zliczenie) wie.
    >
    > Smutna prawda - żyjemy w państwie wyznaniowym.

    Ja nie znam nikogo kto musialby cos podpisywac.
    Moze wez sam to pokaz "swojemu" dyrektorowi?

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2014-03-13 09:51:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-12 14:56, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale to nie jest osobiście oczekiwana tylko statystycznie
    > oczekiwana/spodziewana ;)
    Statystycznie to się da wszystko udowodnić, trzeba mieć tylko
    odpowiednich ludzi od statystyk ;-)

    Maciek

  • 179. Data: 2014-03-13 09:53:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-12 20:18, ikka pisze:
    > wcale nie trzeba.
    > http://tiny.pl/q1zxk
    > http://www.wolnoscodreligii.pl/data/uploads/page0018
    .pdf
    Mi tego nie tłumacz. Przyjmij po prostu, że w Polsce prawo prawem, ale
    są jeszcze "zwyczaje" i "tradycje" :->

    Maciek

  • 180. Data: 2014-03-13 12:36:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:5320f34c$0$2234$65785112@news.neostrada.pl...
    >Smutna prawda - żyjemy w państwie wyznaniowym.

    aaa, juz wiem - wy przez panstwo wyznaniowe rozumiecie (odmiennie od
    definicji podręcznikowej) każde panstwo w którym w ogóle istnieje jakas
    religia, a czesc społeczenstwa sie do niej przyznaje i swiadomi i
    dobrowolnie zgodnie z nią postępuje. No to tak -zyjemy w poanstwi
    wyznaniowym.
    Ciekawe jak wobec tego nazwiecie kraje islamskie....

    b.