  • 31. Data: 2014-03-08 22:56:33
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:lfg210$vnk$1@node1.news.atman.pl...
> [...]

    dobrze gada!

    > Bah, humbug! Patriotyzm to pochodna narodu, a naród to sztuczny konstrukt.

    skąd wy te teorie bierzecie, z krytyki politycznej? Róznice miedzy narodami
    zobaczysz gołym okiem, miedzy babą a facetem też. A tu narodu nie ma, płci
    nie ma...
    Ciekawe czego jeszcze...

    b.

  • 32. Data: 2014-03-08 23:04:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.03.2014 22:54, Marek pisze:

    > Co ty chrzanisz,
    > to wlasnie narod jest czyms realnym...
    > Panstwa moga powstawac i znkac, ale narod dalej zyje !

    Tak, tak, naród polski istniał nawet jak ludzki gatunek dopiero co
    wychodził z Afryki ;->

    Naród amerykański też istnieje już od tysięcy lat ;->

    PS: naucz się cytować.

  • 33. Data: 2014-03-08 23:09:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 21:51:43 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Patriotyzm nie zostal wynaleziony, tylko jest immanentna cecha ludzi >szlachetnych,
    dumnych ze swojego pochodzenia,
    I teraz przenieś to na Polaków: nie wygralismy żadnej wojny, powstania to tez raczej
    tragedie, współczesnie na obczyżnie nnajbardziej prawdopodobne jest że Polaka oszuka
    Polak itd. Po sąsiedzku w innym watku piszemy o polskich przedsiębiorcach i dlaczego
    lepiej pracować w Biedronce jak u polskiego handlowca.
    I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za "polskę"

  • 34. Data: 2014-03-08 23:10:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-08 22:51, Marek pisze:

    > Maniek,
    > , oprocz mowienia, ze jestes pedalem, dolacz jeszcze, ze jestes Zydem, oraz ze
    policjantem.
    > To cie ustawi w zyciu.

    Oj to ja chyba pod prad zyje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2014-03-08 23:12:09
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 23:04:10 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tak, tak, naród polski istniał nawet jak ludzki gatunek dopiero co
    >
    > wychodził z Afryki ;->
    >

    > Naród amerykański też istnieje już od tysięcy lat ;->
    >

    > PS: naucz się cytować.
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Policjanci zawsze zaslugiwali na obicie mordy, a ci, netowi podwojnie.

  • 36. Data: 2014-03-08 23:15:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-08 23:09, Kris pisze:

> [...]
    dlaczego lepiej pracować w Biedronce jak u polskiego handlowca.
    > I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za "polskę"

    Ja mysle, ze nie jest tak zle. Gdyby co pewnie gadali bysmy jednym
    glosem. Oby nie bylo okazji.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2014-03-08 23:16:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-08 15:33, kiki pisze:
    > A w ogóle to mam obawy, że nasze domy nie będą za chwilę warte poniesionych
    > nakładów :-)
    A masz jakieś wątpliwości? Polityka prorodzinna leży i kwiczy, za parę
    lat zostanie w tym kraju mnóstwo "staruchów", w dodatku już z tego
    pokolenia "wydymanego" ze swoich emerytur. Jedyną szansą dla nich będzie
    odwrócona hipoteka, tylko pytanie, kto będzie chciał kupować te
    nieruchomości? Wnuki w Irlandii? :->

    Maciek

  • 38. Data: 2014-03-08 23:17:02
    Od: Marek <m...@g...com>

    > Tak, tak, naród polski istniał nawet jak ludzki gatunek dopiero co
    >
    > wychodził z Afryki ;->
    >

    > Naród amerykański też istnieje już od tysięcy lat ;->

    Kto tak twierdzi ?

  • 39. Data: 2014-03-08 23:18:39
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Policjanci zawsze zaslugiwali na obicie mordy, a ci, netowi podwojnie.

    Widzieliście jak policjanci strzelali w kijowie do dzieci z ostrej amunicji?
    Są filmy bez cenzury i bez cięcia.

  • 40. Data: 2014-03-08 23:21:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
> [...]
    >handlowca.
    >I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za "polskę"

    spróbuj rozeznac procesy historyczne które doprowadziły do różnych
    patologii, a potem mozemy pomyśleć co zrobić byśmy byli narodem silnym i
    dumnym. Bo masz racje, jest wiele zła, a mentalnosc mamy blizej burundi niz
    europy.
    Mozemy chciec być silnymi i o polske zawalczyc.
    Ale mozemy po prostu zamknąć sklepik, do wisły bedą niemcy, ruscy z drugiej
    strony. Wolisz mówic po rusku czy niemiecku?

    b.