  • 61. Data: 2014-03-09 14:30:33
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > W lokalnych sklepach mówi się o nowych mieszkańsach pogardliwie
    > "Jaśnie Państwo". Tubylcy by nas utopili w łyżce wody. Coś w tym jest.

    jeśli sie tak zachowuja jak ty to wcale sie nie dziwię.

  • 62. Data: 2014-03-09 15:25:24
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    < Najczęściej ci co sprzedają wchodzą w branżę spożywczą w zawodzie
    degustatora piwa Wojak pod wiejskim sklepem.

    Hehe dokładnie :-) Za lokalnymi sklepikami są nawet pieńki i stoliki z
    beczek do degustacji :-) Oni wchodzą w branżę spirytusową jak opchną ziemię
    :-)

  • 63. Data: 2014-03-09 15:31:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

    > to wlasnie narod jest czyms realnym...
    > Panstwa moga powstawac i znkac, ale narod dalej zyje !

    co za brednie...

  • 64. Data: 2014-03-09 15:34:12
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > jeśli sie tak zachowuja jak ty to wcale sie nie dziwię.

    Ja do nich w ogóle nie chodzę kupować. Mam sklepik 300m ode mnie, a tam nie
    byłem od 3 lat. Nie bardzo mają za co tak mówić, bo czasem dorobią kosząc
    trawę czy malując płot. Gdyby nie "Jaśnie Państwo" to lokalsi by nie
    dorobili nic. Ty się nie martw, za twoimi plecami też tak gadają, jak tylko
    odejdziesz na 10 kroków.

  • 65. Data: 2014-03-09 15:38:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > I teraz przenieś to na Polaków: nie wygralismy żadnej wojny,
    > powstania to tez raczej tragedie, współczesnie na obczyżnie
    > nnajbardziej prawdopodobne jest że Polaka oszuka Polak itd. Po
    > sąsiedzku w innym watku piszemy o polskich przedsiębiorcach i
    > dlaczego lepiej pracować w Biedronce jak u polskiego handlowca.
    > I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za
    > "polskę"

    patruyiotyzm to cos co wymyślono aby szczuć jednych ludzi przeciwko
    drugim...

    najlepszy przykład to Ameryka, tamtejsi patrioci nie potrafią pojąć że
    mordowanie ludzi bez sądu na całym świecie nie jest czynem patryiotyczny
    tylko zwykłym bandytyzmem.

    nie przyjmują do wiadomości że ich prezydenci są zbrodniarzami wojennymi.

    ciekawe jakby sie poczuli gdyby ktos postanowił tak samo zacząć ic traktować
    za pomocą dronów i prywatnych ochroniarzy.

    To co dzisiaj robi Putin i jak sie zachowuje to niestety skutek tego jak
    wybiórczo przywódcy demokracji traktują prawa człowieka. Już można było
    usłyszeć Ławrowa.

    Metoda prowadzenia wojny firmami prywatnymi jest zerżnięta z USA które
    powszechnie stosuje najemników do robienia tego czego nie powinno sie robić.

  • 66. Data: 2014-03-09 15:47:47
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Metoda prowadzenia wojny firmami prywatnymi jest zerżnięta z USA które
    > powszechnie stosuje najemników do robienia tego czego nie powinno sie
    > robić.

    U nas powinno się zrobić Legię w liczebności 10 tysięcy. Na pewno by się
    chętni znaleźli.

  • 67. Data: 2014-03-09 15:54:05
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 marca 2014 15:25:24 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
> [...]
    >
    > beczek do degustacji :-) Oni wchodzą w branżę spirytusową jak opchną ziemię

    I pękła tajemnica KRUSu. Praca w branży spirytusowej i około spirytusowej jest bardzo
    wyczerpująca i rujnująca zdrowie. W związku z czym ci co sprzedali ziemię umierają
    przed terminem. I dlatego składki KRUS ma niższe.

  • 68. Data: 2014-03-09 16:19:29
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > I pękła tajemnica KRUSu.

    Kiedyś miałem okazję pracować w kujawsko-pomorskim przez rok.
    Sam jestem z małopolski.
    Inny świat. A ta sama Polska.

    Kiki mówi o "wykopaniu" dzieci w świat.
    A myślisz że tam jest lepiej?

    Kilka tygodni czytałem książkę wspomnienia z międzywojennej Irlandii.
    Gość napisał że z rodziny jego kolegi 12 (dwanaścioro) dzieci umarło w wieku
    przedszkolnym.

    Byłem w USA ponad dwa lata.
    Tamtejsi Polonusi przeżywali afery w Polsce. A że zamykali lokalnych polityków za
    oszustwa to nikogo nie obchodziło.

    Kilka miesięcy temu była koleżanka żony u nas na obiedzie.
    Prawdziwa Niemka z dziada pradziada.
    I też narzekała.

    Byłem w Indiach kilka tygodni.
    Największa demokracja świata.
    A taki syf że mózg staje.

    Pracowałem w firmach z ludźmi z Indii Irlandii Hiszpanii RPA.
    I rozkład normalny.
    Każdy trochę chce popracować dużo zarobić i mieć święty spokój.

    stary film a niewiele się zmieniło
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=HtndkVHFig8

    Kiki wysłać dzieci, ale gdzie?
    USA/EU
    i słuchać czegoś takiego :
    http://www.youtube.com/watch?v=AeRWlblEJj4&feature=p
    layer_profilepage#t=208

    Proszę Ci ...
    A w innych krajach to trzeba zapieprzać podobnie jak w Polsce bez gwarancji na
    sukces.

  • 69. Data: 2014-03-09 17:47:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    >
    > Może za plecami mówią coś innego. U nas też tak jest.

    to, że za twoimi mówia to nic dziwnego...

  • 70. Data: 2014-03-09 18:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:
    > Odwrocona hipoteka to jest sprzeczne z jakimkolwiek dotychczas
    > stosowanym prawem.
    > Juz w sredniowieczu stosowano prawo dziedziczenia, ktore bylo zgodne
    > z polityka rozwojowa danego kraju.
    > Ziemie mogl dziedziczyc tylko wybrany syn rodu zaangazowanego w
    > rozwoj panstwa.
    > Dzisiaj , ziemie naszych przodkow, moze nabyc kazdy , kto wylozy pare
    > Euro.
    > Ta ziemia bedzie stracona.

    ale pierdolenie...